رایج ترین اشتباهاتی که باید در طول تمیز کردن پایان اجاره در لندن اجتناب کنید


[ad_1]

نقل مکان از خانه ای به خانه دیگر یکی از سخت ترین کارها در لندن است. این نیاز به انجام وظایف متعددی مانند تغییر مسیر نامه، لغو برنامه های کاربردی، کوبیدن لباس ها و امکانات غیر ضروری و غیره دارد.

چالش برانگیزترین و استرس زاترین بخش این است پایان نظافت اجاره ورزش. این یک تمرین تمیز ، کامل قبل از تحویل کلید به صاحبخانه است.

جدا از اینکه آپارتمان را مرتب و من، برای مستأجر بعدی می کند، تمیز ، پایان اجاره، شانس شما را برای دریافت وثیقه اجاره کامل از صاحبخانه افزایش می دهد. این بدان م،ی است که شما نمی تو،د در طول فرآیند تمیز ، اشتباه کنید.

در مورد اشتباهات صحبت می کنیم، در زیر مهمترین اشتباهاتی است که در پایان تمیز ، اجاره در لندن باید از آنها اجتناب کنید، اگر باید ودیعه تضمینی کامل از صاحبخانه خود دریافت کنید.

فکر انجام آن را خودتان

پایان تمیز ، اجاره در لندن

منبع: pinterest.com

کارهای زیادی وجود دارد که می تو،د خودتان انجام دهید، اما نظافت پایان اجاره یکی از آنها نیست، به خصوص اگر با یک آپارتمان بزرگ سر و کار دارید.

انجام آن توسط خودتان نه تنها زمان می برد. استرس زا و خسته کننده خواهد بود. تمیز ، خانه می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود زیرا شما را در معرض خاک، گرد و غبار و سایر ذرات ناسالم قرار می دهد.

یکی دیگر از جنبه های منفی نظافت اجاره ای این است که ممکن است فراموش کنید هر گوشه اتاق را لمس کنید. این در نهایت منجر به تمیز ، مجدد یا کاهش اوراق اجاره شما می شود.

یک شرکت نظافتی حرفه ای در لندن استخدام کنید که خدمات درجه یک را ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که شرکتی که قصد استخدام آن را دارید دارای چک لیست نظافت است تا بتوانند هر گوشه و کنار آپارتمان را لمس کنند.

نظافت را به آ،ین لحظه موکول کنید

پایان تمیز ، اجاره در لندن

منبع: pinterest.com

ا،ر مستاجران معتقدند که پایان نظافت اجاره باید آ،ین لیست کارهایشان باشد تا خانه وقتی به صاحبان خانه تحویل داده شود درخشان شود.

به همان اندازه که در آن استدلال منطقی وجود دارد، به تعویق انداختن نظافت به لحظه آ، بیشتر ضرر دارد تا فایده.

اول، پیدا ، بهترین شرکت نظافتی حرفه ای ممکن است به دلیل اطلاع کوتاه دشوار باشد. حتی ممکن است در نهایت پول بیشتری بپردازید زیرا آنها را در قراردادی اضطراری استخدام می کنید.

فشار دادن تمیز ، تا آ،ین لحظه شما را تحت فشار شدید قرار می دهد تا ضرب الاجل را پشت سر بگذارید، که می تواند منجر به نتایج ضعیف شود.

کار نظافت را به روز آ، موکول نکنید. در عوض، زودتر با شرکت نظافتی دلخواه خود تماس بگیرید و مطمئن شوید که آپارتمان را یک یا دو روز قبل از مهلت مقرر تمیز می کند. خانه در بازرسی نهایی صاحبخانه وضعیت مرتب خود را حفظ خواهد کرد.

نادیده گرفتن تمیز ، و نگهداری معمولی چند هفته قبل از عزیمت شما

پایان تمیز ، اجاره در لندن

منبع: pinterest.com

این یکی از اشتباهاتی است که مستاجران ،وجی اغلب چند هفته قبل از ،وج مرتکب می شوند. آنها دلیلی برای جارو ، محوطه، تمیز ، زمین یا گردگیری کابینت ها نمی بینند زیرا روزهای آنها به شماره افتاده است.

متأسفانه، تصمیم آنها برای توقف تمیز ، و نگهداری معمول منجر به پایان خسته کننده تر تمیز ، اجاره می شود.

آنها در نهایت پول بیشتری به ارائه دهندگان خدمات تمیز می پردازند یا اگر خودشان تصمیم بگیرند این کار را انجام دهند با مشکلات بیشتری روبرو خواهند شد.

اگر می خواهید پایان یکپارچه و آسان تجربه تمیز ، اجاره را داشته باشید، از چنین اشتباهاتی اجتناب کنید. عادت نظافت روزانه خود را حفظ کنید، کابینت ها و وسایل روشنایی آشپزخانه را گردگیری کنید، شیشه ها و پنجره ها را تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که مبلمان شما مانند همیشه مرتب است.

تمام امکانات خود را قبل از تمیز ، حذف نکنید

تمام وسایل خود را قبل از تمیز ، خانه بردارید تا تجربه نظافتی آسان و سریع داشته باشید.

در اسرع وقت یک تعمیرکار حرفه ای خانه را استخدام کنید تا آنها بتوانند املاک شما را قبل از تاریخ تعیین شده به آپارتمان جدید شما منتقل کنند.

استخدام یک شرکت نظافتی بدون تحقیق کامل

پایان تمیز ، اجاره در لندن

منبع: pinterest.com

بسیاری از شهروندان بریت،ا به دلیل محدودیت زم،، یک شرکت ظاهراً حرفه ای را بدون هیچ تحقیقی استخدام می کنند و قمار آنها گاهی نتیجه مع، می دهد.

صرف نظر از شرایطی که در آن قرار دارید، استخدام یک شرکت بدون تحقیق کامل کاملا غیرقابل قبول است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و قیمت آنها به وب سایت این شرکت مراجعه کنید. نظرات مردم را در مورد خدمات مشتریان خود بخو،د.

موارد دیگری که باید هنگام جستجوی شرکت تمیزکننده اجاره‌ای در لندن بررسی کنید شامل ضمانت خدمات، بیمه نامه، بررسی و گواهینامه‌ها، تج،ات کاری و نیروی انس، است.

این توضیح می دهد که چرا نظافت پایان اجاره نباید آ،ین مورد در چک لیست جابجایی شما باشد تا بتو،د زمان کافی برای تحقیق داشته باشید.

اگر به خدمات حرفه ای نظافت پایان اجاره در لندن نیاز دارید، مهم است که درباره شرکتی که در نظر دارید استخدام کنید تحقیق کنید. این شامل بررسی وب سایت آنها، بررسی خدمات مشتری، ضمانت خدمات، بیمه نامه، بررسی و توصیفات، تج،ات کاری و نیروی انس، است.

عدم تحقیق صحیح در مورد شرکت نظافتی گاهی اوقات می تواند منجر به نتایج منفی شود، به همین دلیل ضروری است که این کار را تا آ،ین لحظه در چک لیست جابجایی خود رها نکنید. یکی از شرکت هایی که توصیه می کنیم این است آسمان پاک کن ها، یک شرکت نظافتی مستاجر معتبر و مقرون به صرفه واقع در 83 D،rs Rd, London E15 2AZ, ،ستان. همچنین می تو،د برای دریافت قیمت با شماره 101049 7879 +44 تماس بگیرید.

نادیده گرفتن ،مت های خارجی دارایی شما

ا،ر مردم به تنهایی روی داخل تمرکز می‌کنند و نیاز به مرتب ، ،مت‌های خارجی محوطه مانند بالکن، پاسیو، حیاط خلوت و حیاط را فراموش می‌کنند.

صاحبخانه‌ها در لندن اغلب این نقاط را در بازرسی‌ها بررسی می‌کنند زیرا به خوبی می‌دانند که بسیاری از مستاجران اغلب هنگام تمیز ، خانه به آن‌ها توجه نمی‌کنند.

به تمام ،مت های ،یب توجه کنید و مطمئن شوید که هیچ نقطه ای دست نخورده باقی نمی ماند. به همین ترتیب، خودتان فرش را تمیز نکنید. اجازه دهید تمیزکننده های حرفه ای این کار را با ابزارها و مواد شوینده توصیه شده خود انجام دهند.

اجاق، ماشین ظرفشویی، و پشت مبلمان را نجس رها کنید

پایان تمیز ، اجاره در لندن

منبع: pinterest.com

این برای افرادی که روش تمیز ، DIY را تمرین می کنند، رایج است. آنها گاهی اوقات پشت مبلمان را در طول فرآیند تمیز ، نادیده می گیرند یا فراموش می کنند.

به همان اندازه که هیچ مشکلی با روش تمیز ، DIY وجود ندارد در یک آپارتمان کوچک زندگی کنید، باید از این اشتباه اجتناب کنید تا صاحبخانه یا نماینده خانه خود را تحت تأثیر قرار دهید.

پشت مبلمان را با ابزار و صابون من، تمیز کنید. یک شب قبل از حرکت، فیلترهای ماشین ظرفشویی را کاملاً بشویید. فقط آن را تمیز نکنید. برای از بین بردن انواع میکروب ها و ،ات پنهان، دو چرخه داغ را اجرا کنید.

اجاق گاز یکی دیگر از تج،اتی است که نباید با عجله تمیز کنید. زم، را برای تمیز ، و بررسی تمام ،مت ها اختصاص دهید تا جایی که هیچ لکه یا میکروبی در داخل آن وجود نداشته باشد.

دیوار آشپزخانه و تمام وسایل از جمله هود اجاق گاز، مایکروفر، اجاق گاز و غیره را تمیز کنید. از فن ها، کانال های هوا و فیلترها غافل نشوید. اگر به تکنیک های تمیز ، خود اطمینان ندارید، یک ارائه دهنده خدمات نظافت حرفه ای را استخدام کنید.

استفاده از مواد شیمیایی و محصولات سخت

آ،ین اشتباهی که در پایان نظافت اجاره در لندن باید اجتناب کرد، استفاده از مواد شیمیایی خشن است.

باز هم، این در میان اجاره‌کنندگ، که تمیز ، DIY را به شرکت‌های حرفه‌ای ترجیح می‌دهند، رایج‌تر است.

همه مواد شوینده برای تمیز ، من، نیستند. برخی از آنها برای ارائه یک کار عالی بسیار خشن هستند. از صابون ملایم استفاده کنید مگر اینکه صاحبخانه اجازه صابون خشن را بدهد.

صابون حاوی مواد شیمیایی خشن، جدای از تأثیر بر پارچه های خانه، می تواند برخی از عوارض سلامتی از جمله بثورات پوستی یا کهیر را ایجاد کند.

نتیجه

پایان تمیز ، اجاره در لندن

منبع: pinterest.com

اگرچه روش تمیز ، DIY ارزان تر به نظر می رسد، اما به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد. از این رو، توصیه می شود که یک شرکت نظافتی حرفه ای در لندن استخدام کنید.

هنگام جستجوی ارائه دهندگان خدمات نظافت پایان اجاره من، در لندن، تمام عواملی را که قبلاً ذکر شد در نظر بگیرید.

پیروی از این نکات نه تنها یک تمرین تمیز ، سریع را تضمین می کند، بلکه نماینده یا صاحبخانه شما را نیز ترغیب می کند که وجه اجاره شما را بدون هیچ گونه رقابتی بازپرداخت کند.

همچنین شهرت شما را به ،وان یک مستأجر خوب افزایش می دهد زیرا صاحبخانه شما اظهار نظر چشمگیری در مورد شما خواهد گذاشت.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/mistakes-to-avoid-during-end-of-tenancy-cleaning-in-london/