راهنمای نهایی برای بسته بندی کیف کواچلا 2023 برای یک آخر هفته جشنواره بدون نگرانی در صحرا |


[ad_1]

تنها چند روز دیگر به یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی و هنری سال باقی مانده است و هیجان همه از پشت بام سر به فلک کشیده است! ،یب امسال با مهمانان موسیقی مانند Frank Ocean، Gorillaz، Björk، FKJ و بسیاری دیگر از شگفت انگیزی برخوردار نیست! همچنین می‌تو،د شاهد نصب‌های هنری خیره‌کننده از وینسنت ،وی، کومکوم فرناندو، عکاس مگی وست و دیگر هنرمندان نوظهور جدید باشید. یک چیز مطمئن است – شما در حال تجربه یک عمر هستید! اکنون، قبل از اینکه به ،مت سرگرم کننده برسیم، آماده سازی هایی وجود دارد که باید از قبل انجام شود – بالا،ه برای 3 روز به صحرا می روید! برای ،، از شما که در شرف برگزاری اولین جشنواره کواچلا هستید، ما راهنمای بسته بندی نهایی را به شما ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد در جادوی یکی از مورد انتظارترین رویدادها کاملاً بدون استرس غوطه ور شوید!

سیاست کیف کواچلا

ایده های سبک کیف لباس کوچلا الهام گرفته از جشنواره 2023

تبلیغات

درست مانند بسیاری از مکان های دیگر، Coac،a قو،ن خاصی در مورد نوع کیف هایی دارد که می تو،د در محل بیاورید. خوشبختانه برای شما، آنها به اندازه جشنواره های دیگر سخت گیرانه نیستند، با این حال، اگر می خواهید اجازه حضور در محل جشنواره را داشته باشید، چند قانون وجود دارد که باید به دقت رعایت شود. خط‌مشی کیف کواچلا 2023 بیان می‌کند که مجاز به همراه داشتن یک کوله پشتی متوسط ​​یا هر کیف کوچک‌تر از آن هستید. اندازه کوله پشتی پس از بسته بندی کامل نباید بیشتر از 18 اینچ × 13 اینچ در 8.5 اینچ باشد. مطمئن شوید که بیش از حد بسته بندی نمی کنید زیرا از شما خواسته می شود که کیف خود را در جعبه ای با همان اندازه قرار دهید، و متأسفانه، اگر من، نباشد، از دسترسی به محل برگزاری منع می شوید.

برای Coac،a 2023 چه چیزهایی را بسته بندی کنیم؟

بسته بندی کیف کوچلا 2023 نکات ترفندهای ضروری کمپینگ جشنواره

تبلیغات

بستن چمدان برای یک جشنواره می تواند استرس زا باشد، زیرا در میان تلاش برای پیروی از تمام قو،ن تحمیل شده توسط سیاست رویداد، فراموش ، چیزی غیر معمول نیست. نترسید، ما یک لیست فوق‌العاده کامل از همه چیزهایی که می‌تو،د، نمی‌تو،د و قطعاً باید کیف کواچلا خود را بیاورید، ایجاد کرده‌ایم. بیایید وارد آن شویم!

همه چیزهای ضروری که باید در کیف Coac،a 2023 خود داشته باشید:

  • شناسه – نمی تو،د مچ بند خود را دریافت کرده و وارد محل برگزاری مسابقه شوید مگر اینکه یک شناسه معتبر به نگهب، ارائه دهید.
  • کارت اعتباری/دبیت – امسال Coac،a کاملاً بدون پول نقد خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که کارت‌های نقدی فیزیکی و/یا کارت اعتباری خود را همراه داشته باشید و همه برنامه‌های بانکداری آنلاین خود را به‌روز کنید.
  • بطری های پ،تیکی خالی قابل پر ، – متأسفانه شما مجاز به آوردن ف،ک های ف،ی/استیل ضد زنگ و یا مایعات به جشنواره نیستید، با این حال، می تو،د بطری های پ،تیکی خالی را بیاورید و دوباره آنها را در ایستگاه های آب در محل برگزاری پر کنید.
  • ماسک صورت / روسری / باندانا – به یاد داشته باشید که شما در بیابان هستید و هوا خیلی غیرعادی نیست، بنابراین خوب است چیزی داشته باشید که بتو،د دهان و بینی خود را با آن بپوش،د و از آنها در برابر گرد و غبار محافظت کنید.

چیزهای دیگری که باید به همراه داشته باشید:

  • رژ لب / بالم لب – گرمای صحرا بر روی پوست بسیار شدید است، بنابراین مطمئن شوید که یک مرطوب کننده لب و پوست (اندازه سفر!) بسته بندی کنید.
  • دستمال مرطوب ضد باکتری – از صف های طول، در توالت صرفه جویی کنید تا بتو،د دست های خود را بشویید و یک بسته دستمال مرطوب یا ضدعفونی کننده برای صرفه جویی در زمان به همراه داشته باشید.
  • کلاه و ژاکت/ژاکت سبک – درجه حرارت در بیابان می تواند در طول عصر بسیار کم شود، بنابراین خوب است که برای دامنه های آب و هوا آماده باشید.
  • کفش های راحت – سفر به محل برگزاری کاملاً ص،ه‌ای است، به همین دلیل است که از پوشیدن یک جفت کفش راحت که می‌تو،د با آن راه بروید، سود می‌برید یا یک جفت کفش اضافی برای تعویض آن به همراه داشته باشید.
  • چراغ جلو – برای آن دسته از شما که مجبورید تا دیروقت از صحرا به خانه برگردید یا سوار شوید، یک چراغ جلو قطعاً مفید خواهد بود تا در راه بازگشت به شما کمک کند.
  • عینک آفتابی – فراموش نکنید که از چشمان خود نه تنها در برابر آفتاب خشن صحرا، بلکه از گرد و غبار و نورپردازی پر جنب و جوش صحنه محافظت کنید. اگر به دنبال ،ید یک جفت آفتابگیر جدید برای خود هستید، به انتخاب شیک ترین عینک آفتابی ما برای سال 2023 نگاهی بیندازید.
  • پاور بانک – در حالی که چندین ایستگاه شارژ وجود دارد که می تو،د همیشه به آنها دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم برای هر صورت یک پاور بانک همراه داشته باشید.

چیزهایی که مطلقاً نمی تو،د بیاورید:

  • بدون دوربین با لنز قابل جابجایی
  • بدون چاقو جیبی
  • هیچ غذا یا نوشیدنی از خارج از محوطه محل برگزاری
  • بدون اسپری ضد آفتاب – به جای آن یک چوب SPF بیاورید

انواع کیف هایی که می تو،د به Coac،a بیاورید

اکنون که همه قو،ن را در مورد اینکه چه چیزی می‌تو،د و چه چیزی را نمی‌تو،د در کیف کواچلا بیاورید، وضع کرده‌ایم، وقت آن است که نگاهی به انواع کیف‌هایی بیندازیم که می‌تو،د برای جا دادن لوازم ضروری جشنواره خود استفاده کنید!

کیف کوچلا کمربندی

کیف دوتایی کمربند کروک چرم برجسته کیف کوچلا به سبک کاربردی

کیف کمربند ، متوسط

کیف کمری متوسط ​​روی سینه به سبک گاه به گاه نارنجی روشن کوچلا 2023

بسته ک،یک جیب بزرگ Coac،a Fanny

،یب رنگ کیف کمربند به سبک ک،یک به سبک کوچککل صورتی و قرمز

کیف کمربند پاکت نارنجی پر جنب و جوش

کیسه کمربند پاکتی روی سینه ایده های لباس کوچلا نارنجی پر جنب و جوش 2023

کیف های صلیب بادی کواچلا

ایده های لباس کوچلا 2023 کیف صلیبی پی وی سی رنگارنگ شفاف

سطل کیف متقاطع با دسته

سطل ایده های آرایشی کیف صلیبی بدنه کوچلا 2023 سبز روشن

کیف چند جیبی نایلونی متقاطع بدنه

نایلون متقاطع با جیب های کوچک جلو کیف لوازم ضروری بسته بندی کوچلا 2023

کیف متقاطع جای بطری

جا بطری کیسه های متقاطع مسافرتی جشنواره کوچلا م،ومات 2023

کوله پشتی متوسط

کوله پشتی قهوه ای چرمی جشنواره موسیقی بسته بندی لباس کوچلا 2023

کوله پشتی هیدراسیون ریو هولوگرافیک

ایده های لباس کوچلا هولوگرافیک کوله پشتی آب ریو 2023

کوله پشتی چرمی سفید با منگوله های رنگارنگ

کوله پشتی چرم سفید منگوله های رنگارنگ ایده های لباس کوچلا 2023

کوله پشتی نساجی کاربردی چند جیبی

کوله پشتی نارنجی بیاب، ایده های لباس عملی کوچلا سایز متوسط

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/coac،a-bag-ultimate-packing-guide-essentials-desert-weekend-festival-survival-kit-274947.html