راهنمای قطعی در مورد مشکلات رایج لوله


[ad_1]

مهمترین بخش یک سیستم لوله کشی چیست؟

لوله ها، البته! هر سیستم لوله کشی برای کارکرد موثر نیاز به قرار دادن و کارکرد موثر خطوط لوله دارد. بدون شک، برای داشتن یک خانه کاربردی به خطوط لوله کاربردی نیاز دارید.

با این حال، شما نمی تو،د 100٪ به خودتان تکیه کنید لوله کش در هاپرز کراسینگ برای اطمینان از یک سیستم لوله عملکردی. بهتر است بخشی از مسئولیت مراقبت از خطوط لوله خود را به اشتراک بگذارید.

ما می د،م که شما ممکن است چیزهای مهم تری داشته باشید که باید به آنها توجه کنید، اما این نیز مهم است. نادیده گرفتن وضعیت لوله های شما می تواند باعث مشکلات شدید لوله کشی، از جمله خانه های آب گرفتگی شود.

برای کمک به شما، ما به بررسی این راهنما در مورد مشکلات رایج لوله پرداختیم. این مطلب را تا انتها بخو،د تا به خوبی از مشکلات لوله ای که ممکن است با آن مواجه شوید مطلع شوید.

1. لوله های مسدود شده

مشکلات رایج لوله ها

منبع: staticflickr.com

خطوط لوله آب آشامیدنی را به خانه شما می رساند و فاضلاب را می برد. در این فرآیند، مواد خارجی مانند مو و خاک نیز وارد خطوط لوله می شود. این ، ممکن است از سیستم عبور کند یا نکند. آنها می توانند جایی در وسط گیر کرده و مانع ایجاد کنند.

با گذشت زمان، این موانع کوچک به گرفتگی های عظیم تبدیل می شوند. برای پاک ، گرفتگی می تو،د از ابزارهای تمیز ، فاضلاب مانند پیستون یا مار تخلیه استفاده کنید. اگر کمکی نکرد، ممکن است مجبور شوید با a تماس بگیرید لوله کش متخصص زهکشی مسدود شده.

اگرچه، به ،وان یک پیشگیری، ممکن است نصب فیلترهای تخلیه برای تمام سینک ها و وان های خود را در نظر بگیرید، که مانع از ورود ، های ناخواسته به خطوط لوله می شود. این یک راه ارزان برای مق، با مشکل حتی قبل از بروز آن است.

2. دفع ، پشتیبان

مشکلات رایج لوله ها

منبع: bobvila.com

بسیاری از مردم با دفع ، مانند سطل های گرد و غبار رفتار می کنند. این نوع درمان می تواند منجر به دفع ، پشتیبان شود.

به جای ریختن یکباره ، ها، در حین اجرای آب سرد، آن را به آرامی در محل دفع قرار دهید. اگر شما نیز مراقب باشید که چه ، هایی وارد آن می شود، کمک خواهد کرد. به ،وان مثال، چربی و پوست تخم مرغ در دفن ، نیست. آنها باید به سطل کمپوست بروند.

3. لوله های یخ زده

مشکلات رایج لوله ها

منبع: insulationexpress.co.uk

یخ زدن لوله ها در مکان های سرد بسیار رایج است. پس از یخ زدن، می توانند ،یده و باعث ناراحتی شدید شوند.

بنابراین، قبل از شروع هوای سرد، لوله های خود را عایق بندی کنید. یک ضربه ناگه، سرمای غیرمنتظره می تواند برای خطوط لوله مضر باشد.

اگر تیره شد، می تو،د اطمینان حاصل کنید که درهای کابینت را باز نگه دارید تا هوای گرم در خطوط لوله به گردش درآید. بگذارید یک شیر آب چکه کند و ببینید که دمای خانه شما کمتر از 55 درجه فارنهایت نمی شود.

برای اطمینان از آمادگی کامل برای زمستان، همچنین می تو،د با لوله کش خود تماس بگیرید تا تعمیر و نگهداری را بررسی کند و کارهای مورد نیاز را انجام دهید. از a کمک بخواهید لوله کش تجاری اگر برای محل کار شما باشد.

4. سیستم آبیاری انفجاری

مشکلات رایج لوله ها

منبع: ،mee.com

گاهی اوقات، لوله‌های شما ممکن است تحت تأثیر منابع خارجی مانند سیستم‌های آبپاش چمن (همچنین به ،وان سیستم‌های آبیاری نیز شناخته می‌شوند) تحت تأثیر قرار گیرند.

طبیعتا در فصل زمستان از این سیستم ها استفاده نمی شود. در این صورت، مهم است که قبل از خاموش ، سیستم، آب باقیمانده را از خطوط پاک کنید. اگر آب پاک نشود، ممکن است در لوله یخ زده و ،یده شود. این امر شما را با هزینه های نجومی تعمیر و قبض آب مواجه می کند.

گاهی اوقات، آب لوله نشتی می تواند وارد فونداسیون خانه شما شده و در آنجا یخ بزند که باعث ایجاد ، و مشکلات بیشتر می شود.

بنابراین مراقب خاموش ، سیستم آبیاری به روش صحیح باشید!

5. نشتی لوله ها

مشکلات رایج لوله ها

منبع: app-sources.com

موضوع بعدی نشتی در لوله است.

این یک مشکل رایج است که اغلب خانه ها در برخی مواقع تجربه می کنند. اگر نشتی در خطوط لوله شما اتفاق افتاد، باید بدون انتخاب با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید. DIY نمی تواند آن را تعمیر کند.

نشتی یا نبودن، بهتر است که لوله کش شما هر سال خانه شما را بازرسی کند. این راهی برای شناسایی و رفع مشکلات حتی قبل از وقوع آنها است.

یکی دیگر از روش های عالی جلوگیری از نشت، نصب سنسور نشت آب در مناطقی است که دور از دید هستند. به محض وقوع نشت به شما هشدار داده می شود، بنابراین آسیب کمتر است. اگر نمی خواهید بار چک ، (یا بررسی آن) به طور منظم لوله های خود را تحمل کنید، این بهترین اقدام است.

همچنین بخو،د: آیا واقعاً می تو،د با عایق کاری لوله های خود در قبوض انرژی صرفه جویی کنید؟

6. پشتیبان گیری فاضلاب

مشکلات رایج لوله ها

منبع: plumbingtroopers.com

بدترین ها را برای آ،ین بار ذخیره کرد!

فاضلاب پشتیبان یک مشکل لوله کشی نامرتب است. با این حال، یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد.

اگر خانه شما دارای سیستم سپتیک است، به طور منظم آن را تخلیه کنید. اینکه چند بار به عوامل مختلفی مانند اندازه م،ن، تعداد افرادی که در خانه زندگی می کنند و غیره بستگی دارد.

نتیجه

اینها مشکلات رایجی هستند که ممکن است در خطوط لوله خود با آن مواجه شوید یا نخورید. اما بهتر است آماده باشید!

همه این مسائل ممکن است ترسناک به نظر برسند، اما با مراقبت من، و نگهداری پیشگیرانه، اینها فقط ابرهای گذرا هستند.

رایج ترین مواردی که مطمئناً تجربه خواهید کرد زهکشی مسدود شده، دفع ، های پشتیبان گیری شده و لوله های نشتی. پس مراقب آنها باشید!

مق، با هر یک از این مسائل با کمک حرفه ای من، در کنار شما آسان تر است. لوله کشی NLK در Hoppers Crossing نامی است که در مورد لوله کشی می شنوید – به دلیل چندین دهه تجربه. می تو،د خدمات آن را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر.

پیشنهاد نهایی ما این است که یک بازرسی لوله کشی برنامه ریزی شده داشته باشید. این شما را از مشکل حل مسائل غیرمنتظره در یک لحظه نجات می دهد.

امیدواریم راهنمای ما به شما در درک بهتر خطوط لوله کمک کند. لوله کشی مبارک!



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/common-pipe-problems/