راهنمای سنگ زنی و پرداخت کف بتن


[ad_1]

برای همه مشاغل، داشتن کفپوش باکیفیت بسیار مهم است.

صرف نظر از نوع ،ب و کار شما و بخش یا صنعتی که در آن فعالیت می کنید، کفپوش با کیفیت خوب می تواند ظاهر محل شما را بهبود بخشد. زم، که کفپوش شما به خوبی نگهداری شود، می تواند تأثیر مثبتی بر مشتریان، مشتریان و مهمانان شما ایجاد کند.

کفپوش با کیفیت خوب همچنین می تواند بهره وری و روحیه را بهبود بخشد زیرا کارمندان شما از کار در یک محل کار خوش ظاهر خوشحال و مفت، خواهند شد.

کفپوش های باکیفیت نیز ایمنی را در محل شما تضمین می کنند. یک سیستم کفپوش خوب می تواند خطرات تصادفات، به ویژه لغزش، سقوط و سقوط را کاهش دهد.

پوشش من، می تواند از کف شما در برابر باکتری ها، لکه ها، ریختن، ،اش ها و سایر آسیب ها محافظت کند و خطرات احتمالی را در محل کار شما کاهش دهد.

سرمایه گذاری در خدمات حرفه ای سنگ زنی کف یک شروع عالی برای اطمینان از داشتن یک سیستم کفپوش ایمن و جذاب است.

در اینجا، ما یک نمای کلی از سنگ زنی و صیقل دادن کف بتنی و مزایایی که این کارها به ،ب و کارها ارائه می دهند را به شما ارائه می دهیم.

سنگ زنی بتن چیست؟

سنگ زنی و پرداخت کف بتنی

منبع: pinterest.com

سنگ زنی بتن به فرآیند استفاده از ماشین آلات و ابزار ساینده برای صاف ، سطوح بتنی ناصاف اشاره دارد.

کل فرآیند معمولاً شامل سه مرحله است. اینها هستند:

آماده سازی

این مرحله فرآیندهای مختلفی را پوشش می دهد که بستگی به این دارد که پروژه شامل دال بتنی موجود یا جدید باشد.

یک سطح بتنی موجود باید تمیز و از هرگونه روکش یا آب بند پاک شود. سپس کارگران آن را با یک سنگدانه جدید جایگزین می کنند، که ممکن است حاوی ،اصر تزئینی باشد که می خواهید روی زمین ببینید.

اگر می خواهید کاشی های سنگ مرمر یا گر،ت را نصب کنید، سنگدانه های روکش جدید باید بتوانند این کاشی ها را در خود جای دهند.

یک سطح جدید معمولاً مست،م کار و هزینه کمتری است، زیرا فرآیندهای اختلاط و ریختن بتن می‌تواند شامل برخی از اولین مراحل پرداخت، مانند افزودن پوشش تزئینی باشد.

سنگ زنی

سنگ زنی و پرداخت کف بتنی

منبع: pinterest.com

هنگامی که روکش سفت شد، کارگران از ماشین سنگ زنی برای صاف ، سطح استفاده می کنند.

تکنسین تج،ات آسیاب ریزدانه را تا زم، که صافی لازم روی سطح بتن حاصل شود افزایش می دهد.

آسیاب را می توان به صورت خشک یا مرطوب انجام داد، که مورد دوم محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا به از بین بردن گرد و غبار کمک می کند و بنابراین روش ایمن تری در نظر گرفته می شود.

آب بندی

در طول فرآیند سنگ زنی، کارگر از محلول آب بندی برای پر ، ، ها، سوراخ ها و سایر معایب که ممکن است در حین سنگ زنی ظاهر شده اند استفاده کند.

یک محلول چگال کننده و سخت کننده، یک محصول شیمیایی که به محافظت از سطوح در برابر مایعات کمک می کند، به دال بتنی نیز اضافه می شود تا قبل از صیقل دادن، سفت و محکم شود. این محلول همچنین دارای خواص غیر سایشی است و در نتیجه از کف در برابر خط و خش محافظت می کند.

اگر می‌خواهید کاشی‌ها یا تخته‌های کف جدید روی کف شما نصب شود، سنگ‌زنی بتن ضروری است. یک سطح ناهموار می تواند منجر به برجستگی ها، توده ها و سایر مشکلات کف شود که می تواند فضای شما را ناامن و نامن، کند.

همچنین اگر کف بتنی پاشیده شده یا بقایای رنگی وجود داشته باشد که حتی با شستن و تمیز ، زیاد قابل پاک ، نیست، این فرآیند بسیار توصیه می شود.

در نهایت، اگر می خواهید کفی صاف تر و براق تر داشته باشید، سنگ زنی بتن بهترین گزینه است.

پرداخت بتن چیست؟

سنگ زنی و پرداخت کف بتنی

منبع: pinterest.com

همانطور که از این اصطلاح پیداست، پرداخت بتن به فرآیند پرداخت سطح بتن مربوط می شود. این کار برای دادن کیفیتی جذاب و براق به کف بدون نیاز به پوشش اضافی روی سطح انجام می شود.

برای پرداخت دال بتنی از دستگاه سنگ زنی نیز استفاده می شود. با این حال، تکنسین از سطوح افزایشی پدهای رزین در حین انجام فرآیند تا رسیدن به سطح براقیت مطلوب استفاده می‌کند.

به طور کلی، سطوح درخشندگی یا پرداختی که می توان از پرداخت کف بتنی به دست آورد، از مات نرم یا سطح 1 تا براقیت بالا یا سطح 4 متغیر است.

شما می تو،د با در نظر گرفتن نوع ساختمان تجاری خود، سطح درخشندگی من، با محل خود را انتخاب کنید. اگر صاحب یک فروشگاه پوشاک، رستوران یا کافه آجری هستید، ممکن است به دلیل جذابیت زیبایی شناختی و نور اضافی که کف می تواند در محل شما ایجاد کند، یک روکش براق بالا بخواهید.

با این حال، اگر صاحب یک انبار یا انبار هستید، می تو،د مات نرم را انتخاب کنید زیرا سطح بالای درخشندگی برای این مکان ها ضروری نیست.

مزایای سنگ زنی و پرداخت کف بتنی چیست؟

در زیر مزایای خاص سرمایه گذاری در خدمات سنگ زنی و پرداخت کف بتنی آورده شده است:

افزایش ماندگاری

سنگ زنی و پرداخت کف بتنی

منبع: pinterest.com

سنگ زنی و صیقل دادن کفپوش بتنی دوام آن را افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که کف هایی داشته باشید که سایش و پارگی بیشتری را تحمل کنند.

کف‌های بتنی فرآوری‌شده در مناطق پرتردد به خوبی خود را حفظ می‌کنند، زیرا به راحتی ،د نمی‌شوند، لکه‌دار نمی‌شوند و یا تغییر رنگ نمی‌دهند.

به همین دلایل کفپوش های صیقلی برای انبارها، نمایندگی خودرو و نمایشگاه های اجاره ای و سایر فضاهای صنعتی و تجاری که در آن ماشین‌های سنگین نمایش داده می‌شوند یا مورد استفاده قرار می‌گیرند و مکرراً جابجا می‌شوند.

کارایی هزینه

کفپوش‌های بتنی صیقلی ظاهری سطح بالا دارند، اما نسبت به سایر گزینه‌های کف‌پوش، مانند فرش و کاشی، مقرون به صرفه‌تر هستند.

هنگامی که سنگ زنی و پرداخت بتن به درستی انجام شود، سطح جذابی را ایجاد می کند که شبیه سنگ مرمر، سنگ و سایر مواد گران قیمت کفپوش است. با این حال، هزینه بتن در هر فوت مربع به طور قابل توجهی کمتر است.

علاوه بر این، این گزینه کفپوش تعمیر و نگهداری پایینی دارد و به شما این امکان را می دهد که در هزینه تمیز ، و سایر محصولات صرفه جویی کنید.

حداقل نگهداری

از آنجایی که کف‌های بتنی صیقلی دارای سطح براق و صاف‌تری هستند و در برابر ،اشیدگی مقاوم هستند، به نگهداری کمتری نیاز دارند. می تو،د با جارو ،، جاروبرقی و تمیز ، گاه به گاه آنها را تمیز نگه دارید تا ،یفی، گرد و غبار و ، ها از بین برود.

سنگ زنی و پرداخت کف بتنی

منبع: pinterest.com

اگر فضایی پر رفت و آمد دارید، ممکن است لازم باشد هر پنج یا ده سال یکبار کفپوش خود را بازسازی کنید تا درخشش و جذابیت آن را بازیابی کنید. با این حال، این فرآیند نسبتا سریع است و نیاز به توقف کمی دارد.

سازگاری با محیط زیست

این سیستم کفپوش از طرق مختلف سازگار با محیط زیست است.

اول، سنگ زنی و پرداخت بتن مقدار کمی ، تولید می کند. و از آنجایی که بتن تعمیر و نگهداری پایینی دارد، لازم نیست از ماشین آلات و محصولات تمیزکننده مختلف برای تمیز ، مکرر آن استفاده کنید و آن را به گزینه ای واقعا پایدار تبدیل می کند.

علاوه بر این، کف‌های صیقلی می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های قبض برق کمک کنند، زیرا می‌توانند نور را بهتر منع، کنند و روشنایی محل ،ب و کار شما را افزایش دهند.

طبقات با ظاهر بهتر

سنگ زنی و پرداخت بتن زیبایی ذاتی بتن را نمایان می کند. اگر می خواهید کفپوش خا،تری داشته باشید، می تو،د زم، که در این خدمات سرمایه گذاری می کنید، کفپوشی داشته باشید که واقعاً چشم نواز و جذاب باشد.

علاوه بر این، هنگام انتخاب کفپوش های بتنی صیقلی، می تو،د از بین سایه ها و طرح های مختلف انتخاب کنید.

همچنین می تو،د پوشش اپو،ی یا لکه بتن را انتخاب کنید تا به کف خود ظاهری سفارشی و شیک ببخشید که می تواند سال ها دوام بیاورد.

هنگامی که می خواهید فضایی زیباتر برای ،ب و کار خود داشته باشید، ابتدا به بهبود کفپوش خود فکر کنید. سرمایه گذاری در خدمات سنگ زنی و پرداخت بتن راه حل بسیار خوبی است که باید در نظر بگیرید.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/guide-to-concrete-floor-grinding-and-poli،ng/