راهنمای خرید بهترین لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون تومان آبان ۱۴۰۱ دیجیاتو-اصیل بخرید


راهنمای خرید بهترین لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون تومان آبان ۱۴۰۱ دیجیاتو-اصیل بخرید

صرف هزینه بالا برای یک لپ تاپ گیمینگ، با احتساب چنین کاربردهای فراوانی، یقینا ارزش خرید بالایی به همراه خواهد داشت. بنابراین از لژیون ۵ می‌توانیم به‌عنوان یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ دانشجویی لنوو یاد کنیم. این محصول بهترین خریدی است که با این قیمت می‌توانید داشته باشید. پردازنده گرافیکی Radeon Graphics هم به‌صورت یکپارچه داخل پردازنده قرار گرفته است و در کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی، عملکرد سریع و خوبی خواهد داشت. حافظه ذخیره‌سازی لپ تاپ هم ۵۱۲ گیگابایتی است و فضای لازم برای ذخیره‌سازی فایل‌های دانشگاهی و شخصی خود خواهید داشت.

  • حافظه رم دستگاه به ۳ گزینه ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی خلاصه شده است و در حافظه داخلی هم می‌توانید به گزینه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در کنار ۱ ترابایتی دسترسی پیدا کنید.
  • این نوع حافظه باعث می‌شود که کارهای روزمره با سرعت بسیار بهتری انجام شود و این بخش قطعا یک نقطه قوت برای این مدل است.
  • تو همین مقاله یه قسمت داریم به نام لپ تاپ مناسب معماری ، اون حداقل مشخصاتی هست که باید لپ تاپت داشته باشه ، حالا اگر از اون مشخصات تونستی بالاتر بگیری که چه بهتر.
  • پردازنده کم‌مصرف اما قدرتمند در کنار پردازنده گرافیکی توانمند با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه SSD سخت‌افزار این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند.
  • این سری با توجه به اینکه مشخصات سخت افزاری چندان قدرتمندی ندارند در نتیجه انتظار می رود با قیمت مقرون به صرفه ای نیز عرضه شود و در واقع جزو لپ تاپ های اقتصادی به شمار می روند.

با این حال وزن آن تقریبا زیاد است ( 2.7 کیلوگرم ) و از یک کابل شارژ کوتاه در ساخت این لپ تاپ استفاده شده است. ایراد دیگری که به این لپ تاپ وارد می شود، سبک طراحی غیر منسجم آن است. من توصیه نمیکنم برای کارهای معماری سیستم های سرفیس رو تهیه کنی چون برای پردازش ها و کارهای سنگین معماری طراحی نشدن. از طرفی من بین کسایی که حرفه ای کار میکنن تو حوزه نرم افزار های معماری هم هم دیدم هم پرسیدم میگن کارایی لپ تاپ های حرفه ای رو نداره. مثلا میشه به راحتی این مقایسه رو کرد که لپ تاپ گیمینگ ایسوس به هیچ عنوان قابل مقایسه با رده بالا های مک بوک هم نیست.

عدم نگهداری مناسب شارژ تنها به مدت 3 ساعتدر صورتی که با آن کار معمولی انجام شود. عدم وجود حافظه داخلی HDD به صورت جداگانه که باعث کمبود فضا برای مهندسان معمار و دانشجویان معماری می شود. وجود حافظه داخلی پر سرعت 512GB SSD علاوه بر 1TB HDD که باعث ایجاد سرعت دو چندان در سیستم می شود. وجود پردازنده مرکزی پر قدرت از سری نسل 8 که در عین حال کم مصرف بوده که باعث بالاتر رفتن بازدهی https://www.asilbekharid.com/ شارژ می شود. وجود گرافیک قدرتمند از شرکت انویدیا که حتی می توانید بازی های متوسط رو به بالا را در این سیستم اجرا کنید.

لطفا مشخصات این لپ تاپ lenovo ideapad xac3 رو بنویسید که چک کنم. این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در محدوده قیمتی 15 میلیون، بهترین پردازنده بازار است. رم آن 8 گیگابایت است که یک امتیاز است و کارایی لپ تاپ را افزایش می‌دهد. این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در محدوده قیمتی 15 میلیون بهترین پردازنده بازار است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر سری از این پردازنده‌ها از چند مدل مختلف و با کارایی‌های متفاوت تشکیل شده‌ است.

به همین منظور در کالاومگ، به معرفی بهترین لپ تاپ های مناسب معماری سال ۲۰۲۳، خواهیم پرداخت تا مناسب ترین لپ تاپ برای معماری را انتخاب کنید. بیشتر روی گرافیک و سی پی یو مانور داده باشه و حد الممکن هم، رایزن باشه. من حدودِ 10ساله که از سیستمو قطعات و بستنِ سیستم دور شدم و هیچی نمیدونم. این محصول را می‌توانید با نرخ تازه‌سازی ۳۰۰ هرتز دریافت کنید که در بازی‌های سطح بالا به اندازه کافی شگفت انگیز به نظر می‌رسد. این محصول مجهز به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی است و از حافظه داخلی ۱ ترابایتی هم استفاده می‌کند.

لپ تاپ XPS 13 2021 دل

ایسوس گارانتی بسیار بهتری هم دارد و از طرف شرکت ایسوس مادر پشتیبانی می‌شود. مورد مهم دیگر در مورد ایسوس این است که لپ تاپ‌های ایسوس معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معادل خود در برند پرفروش دیگر یعنی لنوو دارند. همچنین کیفیت پلاستیک بدنه و کیبورد لپ تاپ‌های ارزان قیمت ایسوس کمی پایین‌ است. ایسوس تعداد مدل زیادی در محدوده قیمت زیر 15 میلیون ندارد و این بخش بازار تا حدود زیادی در دست لنوو است. این لپ تاپ Ideapad 3 تا حد زیادی شبیه به مدل بالا است و تفاوت آن‌ها را می‌توان در 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و اندازه 15.6 اینچی نمایشگر خلاصه کرد. این لپ تاپ وزنی 1.7 کیلوگرمی دارد و صفحه نمایش آن از نوع TN با رزولوشن HD است.

لپ تاپ بازی Asus ROG Strix Scar 17 G733

البته جایگاه خالی SSD از نوع M.2 را دارد و به راحتی در آینده هم می‌توانید SSD را به لپ تاپ اضافه کنید. همچنین با مدلهای مجهز به کارت گرافیک می‌توان کارهای گرافیکی مانند بازی‌های کامپیوتری سبک و متوسط را هم اجرا کرد. لنوو در کنار محصولات گیمینگ با کیفیت خود محصولات مقرون‌به‌صرفه با ارزش بالا نیز دارد. این لپ تاپ برای انجام کارهای گرافیکی سبک، اداری، مولتی مدیا و گیمینگ سبک مناسب خواهد بود. قبل از معرفی بهترین های بازار، باید دید چه معیارها و مواردی باید در زمان انتخاب جدیدترین لپ تاپ های بازی لحاظ شوند.

لپ تاپ لنوو تینک پد

طبیعتا از یک لپ تاپ انتظار دارید که در هر محیطی قابل استفاده باشد، از این رو ابعاد و وزن آن نیز فاکتوری تاثیر گذار خواهد بود. در ادامه تعدادی از بهترین لپ تاپ های مناسب وبگردی و تماشای فیلم را معرفی و بررسی می کنیم. همیشه در بازار ایران بهترین لپ تاپ ایسوس به‌خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب طرف‌داران بسیار زیادی دارند. شرکت تایوانی ایسوس در خانواده محصولات لپ‌تاپ خود برای برطرف‌کردن انواع نیازهای کاربرانش در سری‌های مختلفی مانند ZenBook، VivoBook، ROG، TUF لپ‌تاپ تولید کرده است. یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مخصوص معماری که قصد دارم به شا معرفی کنم، از سری لپ تاپ های لنوو است. این لپ‌تاپ با پردازنده و کارت گرافیک بالایی که دارد، گزینه و انتخاب مناسبی برای خرید لپ تاپ لنوو است.

از نکات قابل توجه این لپ تاپ می توان به 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD اشاره کرد که فوق العاده پر سرعت است. همچنین این سیستم به دو گیگابایت حافظه گرافیک Nvidia Geforce MX350 مجهز شده. ام اس آی Modern یکی از سبک ترین لپ تاپ های موجود در این لیست با تنها 1.6 کیلوگرم وزن است. در دنیایی زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی اسمارت واچ‌ها در همه جا دیده می‌شوند. لپتاپ همراه بسیاری از کارها مانند ادیت تصویر، جواب دادن ایمیل‌ها، نوشتن و تحقیق کردن یا در ارتباط بودن با همکاران و دوستان، گیمینگ و برنامه‌نویسی و غیره است.

یکی از بهترین نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان توسط سامسونگ ساخته شده و یک شاهکار مهندسی شگفت انگیز است. لپ تاپ Swift 3 ایسر را می‌توانید با عملکرد عالی دریافت کنید و برای کارهای مولتی تسکینگ هم بسیار مناسب است. صفحه کلید این لپ تاپ حس خوب تایپ کردن را به شما خواهد داد و در کنار آن می‌توانید از اسکنر اثر انگشت هم استفاده کنید. اسکنر یک شیوه بیومتریک عالی برای ورود به لپ تاپ است و در بسیاری از برنامه‌ها نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. جزو بهترین‌های بازار است و در قالب یک نوت بوک ۲ در ۱ در اختیار شما قرار می‌گیرد.