راهنمای تعمیر سقف: آنچه می توانید انتظار داشته باشید


[ad_1]

خانه دار شدن با مسئولیت های زیادی همراه است. علاوه بر پرداخت ماهانه وام مسکن، باید با دردسرهای گاه به گاه بازسازی و تعمیرات، از جمله نگه داشتن سقفی با کیفیت بالای سر خود، مق، کنید.

هنگامی که مشکلی در سقف شما پیش می آید، ممکن است احساس کنید که آسمان روی شما فرو می ریزد. این که آیا اکنون به سقف جدیدی نیاز دارید یا به دنبال بهبود سقفی هستید که دارید، جنبه هایی از تعمیر سقف وجود دارد که باید آنها را بد،د. در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد آن بد،د، یاد خواهید گرفت هزینه های تعمیر سقف، گزینه های جایگزین و نشانه های کاهش.

علائم ،ابی سقف

تعمیر سقف

منبع: workwave.com

اولین مرحله در مح،ه هزینه های تعمیر سقف و جایگزینی این است که مراقب نشانگرهایی باشید که نشان دهنده آسیب هستند. از آنجایی که سقف شما در معرض ساییدگی و فرسودگی است، برای جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری، بسیار مهم است که نسبت به تغییرات مهم هوشیار باشید. در اینجا مسائل رایجی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

زونا آسیب دیده یا مفقود شده

اگر سقف شما گم شده است زونا آسفالتی، این یک شاخص قوی است که زمان تعمیر یا تعویض سقف گذشته است. همچنین ممکن است به این م،ی باشد که زونا شما به درستی نصب نشده است.

نشت داخلی

چکه ، آب در داخل خانه شما، مانند اتاق زیر شیرو،، یک سیگنال قوی است که شما به آن دچار شده اید نشتی سقف. بهترین راه برای به حداقل رساندن این نگر،، نظارت مداوم بر فضای داخلی خانه است. اتاق زیر شیرو، خود را از نظر رطوبت، کپک یا مناطق تاریک بررسی کنید. همچنین می تو،د بازرسی سقف را برنامه ریزی کنید تا یک متخصص واجد شرایط بتواند مشکل را حل کند.

گرفتگی ناودان

پس از یک طوفان شدید باران، باران ممکن است مواد زونا پیر را به ناودان شما منتقل کند و سیستم شما را مسدود کند. بدون نگهداری پیشگیرانه من،، ناودان شما نمی تواند آب را از سقف و خانه شما دور کند. ناودان های خود را بررسی کنید و در صورت ،وم آنها را تعمیر کنید.

سقف آویزان

سقف خود را بررسی کنید و ببینید آیا می تو،د آسیب آب یا ،وار ش،ته را تشخیص دهید. بسته به میزان مشکل، ممکن است به یک سرویس تعمیر ساده نیاز داشته باشید. با این حال، اگر متوجه افتادگی در چندین ،مت روی سقف خود شدید، ممکن است زمان ارتقای کامل آن فرا رسیده باشد.

تهویه نامن،

تهویه ضعیف اتاق زیر شیرو، همچنین می تواند منجر شود آسیب سقف. یک اتاق زیر شیرو، با تهویه ضعیف می تواند منجر به رطوبت بیش از حد و نشت های م،ب شود. سطح زیرین عرشه پشت بام خود را برای چگالش بررسی کنید. یک متخصص واجد شرایط باید بتواند علت مشکلات تهویه شما را ارزیابی کند و تغییرات لازم را برای حفظ گردش هوا انجام دهد.

هزینه تعمیر سقف چقدر است؟

تعمیر سقف

منبع: insurancejournal.com

،ن دقیقی برای آن وجود ندارد هزینه های تعمیر سقف، اگرچه میانگین ملی 767 دلار است. قیمت کل ممکن است به دلایل مختلفی در نوسان باشد. گاهی اوقات، ممکن است متوجه شوید که با یک راه حل ارزان و سریع روبرو هستید. در شرایط دیگر، ممکن است با تعمیر گران قیمت و طول، مواجه شوید.

بیایید از نزدیک به عوامل رایجی که می توانند ،ن های شما را تغییر دهند نگاه کنیم.

نوع مواد

هزینه تعمیر سقف می تواند متفاوت باشد به شدت بسته به نوع سقف و اجزای مورد نیاز. به ،وان مثال، اگر شما شینگل های سقفی لو، را اضافه می کنید، حدود 950 دلار برای هر فوت مربع پرداخت خواهید کرد. با این حال، شما زونا با محافظت بهتر و طراحی لایه ای را انتخاب خواهید کرد که به برجسته شدن سقف شما کمک می کند.

شدت آسیب

جای تعجب نیست که میزان آسیب شما می تواند شما را بالا ببرد هزینه های تعمیر سقف. هزینه متوسط ​​برای تعمیر آبریزهایی که به درستی تخلیه نمی شوند حدود 200 دلار است. تعمیرات سقف ف،ی می تواند باشد به 2900 دلار می رسد. از آنجایی که دماهای شدید می تواند بر روی مواد سقف تأثیر بگذارد، بست ها ممکن است روی سقف های ف،ی شل شوند و در نتیجه زنگ زدگی و ،ابی ایجاد شود.

کار یدی

شما ممکن است اهل انجام این کار نباشید و پیمانکاران را انتخاب کنید. اگر چنین است، باید هزینه های نیروی کار را در نظر بگیرید. قیمت ها به دلایل مختلفی از جمله سختی یک پروژه، میزان مواد مورد نیاز شما و موقعیت مک، خانه شما در نوسان هستند. انتظار داشته باشید که این اعداد بخش قابل توجهی از کل هزینه های شما را تشکیل دهند.

اگر بخواهید خودتان پروژه بازسازی را انجام دهید، می تو،د مقداری پول پس انداز کنید. فقط مطمئن شوید که اقدامات احتیاطی بیشتری را برای جلوگیری از صدمات احتمالی انجام می دهید.

زمان سال

بسته به فصل، ممکن است مجبور به پرداخت بیشتر باشید. یک مثال عالی زم، است که در زمستان پیمانکاران استخدام می کنید. اگر به دنبال آن هستید در زمستان سقف خود را تعویض کنید، کار دشوارتر خواهد شد زیرا کارگران با شرایط آب و هوایی شدید روبرو می شوند.

هزینه تعویض سقف چقدر است؟

تعمیر سقف

منبع: americasc،iceroofing.com

تعویض کل سقف ممکن است مقرون به صرفه تر از پرداختن به آن باشد هزینه های تعمیر سقف. زم، که امیدوارید طول عمر سقف خود را افزایش دهید و در عین حال از مشکلات طول، مدت جلوگیری کنید، تعویض سقف منطقی تر است. در اینجا چیزی است که باید در مورد هزینه های تعویض بد،د.

بستگی به نوع سقف دارد

نوع سقفی که قصد دارید آن را ارتقا دهید بر بودجه کلی شما تأثیر می گذارد. جایگزینی سقف با زونا آسفالت، محبوب ترین مصالح، هزینه دارد بین 5352 تا 10830 دلار. از سوی دیگر، استفاده از مواد مسی سقف می تواند بسیار بالاتر باشد. نکته مثبت سقف مسی این است که شما یک گزینه فوق العاده و بسیار بادوام تر از سقف های سنتی انتخاب خواهید کرد.

اندازه سقف

هر چه سقف شما بزرگتر باشد، هزینه نهایی نیز بالاتر است. تعویض و مدیریت سقف های کوچکتر برای پیمانکاران آسان تر است. اندازه سقف در هزینه تدارکات، مجوزها و نیروی کار نقش دارد.

هنگام تعیین ،ن نهایی، باید تعداد هواپیماهایی که سقف شما دارد را بد،د. صفحه مساحت یک سقف با زاویه است. جایگزینی یک سقف پیچیده با بیش از 12 هواپیما معمولاً بیش از سقفی با شش هواپیما یا کمتر هزینه دارد.

مجوزها

اگر قصد دارید کل سقف خود را تعویض کنید، اگر با شرایط مجوز مواجه شدید تعجب نکنید. در بیشتر موارد، احتمالاً باید برای مجوز درخواست دهید تا بازرسان شهرداری بتوانند پایبندی به کدهای محلی و نصب ایمن را تعیین کنند.

همچنین بخو،د: بهترین راه برای نگهداری از سقف و ناودان شما

بیمه صاحب خانه

هرگز قدرت بیمه صاحب خانه را دست کم نگیرید. هنگامی که با بلایای مرتبط با آب و هوا مانند طوفان، گردباد، یا سیل ناگه، روبرو می شوید، پوشش می تواند نجات دهنده باشد.

پوشش تعویض سقف به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه سقف شما زیر 20 سال است یا خیر. همچنین اگر سقف شما به مرور زمان ،اب شود، ممکن است از پوشش محروم شوید.

به سقف خود توجه زیادی داشته باشید

به راحتی می توان تعمیرات و تعویض های لازم را هنگام مواجهه به تعویق انداخت هزینه های تعمیر و تعویض سقف. با این حال، با نگهداری منظم، متخصصان من، و برنامه ریزی، می تو،د اجزای ساختاری خانه خود را حفظ کنید و احتمالاً هزاران دلار صرفه جویی کنید.

به یاد داشته باشید، هیچ پروژه ای ارزش به تعویق انداختن ندارد، به خصوص در مورد مالکیت خانه.



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/roof-repair-guide/