دلایل نیاز به انتخاب سیستم تهویه مطبوع کانالی


[ad_1]

در گذشته، زم، که ،ت به خنک نگه داشتن اتاق‌های خانه می‌رسید، فقط می‌توانستیم رویای کنترل دمای فردی را در اتاق‌های جداگانه‌ای از خانه داشته باشیم و همیشه می‌خواستیم سیستم‌های تهویه مطبوع ما راحتی و کارایی را به ما ارائه دهند. اینها در گذشته فقط رویاهایی بودند و شما فقط باید به این واقعیت اکتفا کنید که نمی تو،د این نوع کنترل را داشته باشید زیرا کل سیستم بسیار پیچیده بود و به نوعی بهترین سیستم برای فضاهای زندگی بزرگتر بود. با این حال، همه اینها تغییر کرده است و خبر خوب این است که اکنون می تو،د دمای فردی را در اتاق های جداگانه در سراسر ملک خود کنترل کنید.

شرکتی که باید از آن برای این فناوری جدید تشکر کرد MyAir و آنها به آنچه مشتریان می خواهند گوش داده اند و آن را محقق کرده اند. اگر با مفهوم تهویه مطبوع کانالی آشنا نیستید، پس سیستمی است که در پشت بام و کف شما پنهان شده است و هر اتاق در خانه شما می تواند به مجرای مجزای خود متصل شود.

این به این م،ی است که شما می تو،د دمای متفاوتی را در اتاق های مختلف تنظیم کنید در حالی که سیستم به طور همزمان کار می کند. اگر این پیشنهاد هیجان انگیز به نظر می رسد، برای اینکه شما را از خط خارج کند، در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که چرا باید یک سیستم تهویه مطبوع کانالی مانند این را انتخاب کنید.

به سختی قابل مشاهده است –

سیستم تهویه مطبوع کانالی

منبع: residencestyle.com

در دنیای ایده آل، هیچ یک از ما نمی خواهیم به سیستم تهویه مطبوع ،بیده به دیوار در هر اتاق در خانه نگاه کنیم و حالا دیگر لازم نیست.

نکته شگفت انگیز در مورد سیستم تهویه مطبوع کانالی این است که منصفانه می توان گفت که تقریباً با چشم غیرمسلح در هر چیزی که در سقف پنهان است قابل مشاهده نیست. تنها چیزی که متوجه آن خواهید شد گریل های بسیار کوچکی است که به سیستم متصل شده اند و به این ترتیب هوای خنک وارد هر اتاق می شود.

کنترل بسیار بهتر –

سیستم تهویه مطبوع کانالی

منبع:architectanddesign.com.au

افرادی هستند که به تغییرات دما حساس هستند و به احتمال زیاد شما دو نفر از آنها در خانه شما زندگی می کنند. راضی نگه داشتن آنها همیشه سخت است زیرا هوا برای آنها خیلی گرم یا خیلی سرد است و تا به حال هیچ کاری نمی توانستید برای آنها انجام دهید. این سیستم تهویه مطبوع کانالی به شما این امکان را می دهد که دمای فردی را در هر اتاقی از خانه کنترل کنید و این امر لبخند زیادی را بر روی چهره اعضای خانواده شما می نشاند.

بسیار کارآمدتر است –

سیستم تهویه مطبوع کانالی

منبع: wp.com

این واقعیت که شما می تو،د درجه حرارت را در اتاق های جداگانه کنترل کنید و اینکه می تو،د سیستم را برای اتاق هایی که هیچ ، در آن زمان خاص در آن حضور ندارد خاموش کنید، به شما این امکان را می دهد که دمای خود را کاهش دهید. صورت حساب های انرژی و این بسیار مهم است که در این زمان های دشوار به نظر می رسد که قیمت سوخت بالا می رود.

این باعث صرفه جویی در پول شما می شود –

سیستم تهویه مطبوع کانالی

منبع: hzcdn.com

اگر بتو،د دمای فردی را در اتاق‌های مختلف کنترل کنید و همچنین بتو،د تهویه مطبوع اتاق‌های دیگر را خاموش کنید، این امر نشان‌دهنده‌ی قابل توجهی است. کاهش قبض برق شما. هنگامی که به نصب یک سیستم تهویه مطبوع کانالی فکر می کنید، احتمالاً نگران هزینه انجام این کار هستید، اما اگر به این موضوع نه تنها در کوتاه مدت بلکه در بلندمدت مانند بیش از پنج سال نگاه کنید، می تو،د انتظار داشته باشید که پولی را که ،ج کرده اید پس بگیرید

همچنین بخو،د: بدون داکت در مقابل سیستم تهویه مطبوع مرکزی

این به دارایی شما ارزش می بخشد –

سیستم تهویه مطبوع کانالی

منبع: tmkitchens.net.au

هر ملک همیشه باید یک نقطه فروش منحصر به فرد داشته باشد و بنابراین اینکه بتو،د به ،یداران بالقوه بگویید که خانه از قبل تهویه مطبوع کانالی دارد، باید به متمایز شدن ملک شما از بسیاری دیگر که در آن زمان برای ،ید در دسترس هستند کمک کند. اگر یک ،یدار بالقوه بداند که سیستم تهویه مطبوع مانند این در ملک تعبیه شده است که به شما کمک می کند، احتمال بیشتری دارد که روی خط نقطه چین امضا کند. به ملک خود ارزش بیافزایید.

شما حتی آن را نخواهید شنید –

همه چیزهایی که برای سیستم مورد نیاز است به طور کلی در ،مت سقف پنهان می شوند و سپس کانال ها در بیشتر اتاق ها در سطح مچ پا ظاهر می شوند. برخلاف یک تهویه مطبوع استاندارد، شما نمی تو،د صدای کارکرد سیستم را بشنوید و بنابراین خانه شما فوق العاده آرام و در عین حال فوق العاده خنک خواهد بود.

اکنون سه دلیل عالی برای توجیه ،ید جدید سیستم تهویه مطبوع کانالی خود دارید. این کمک خواهد کرد که در کمترین زمان هزینه خود را بپردازید و فقط به آرامش و آرامشی که در سرتاسر خانه خود خواهید داشت فکر کنید.



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/ducted-air-conditioning-system/