در اینجا 6 ایده روسری DIY برای خانم های شیک پوش در سال 2023 وجود دارد!


[ad_1]

چگونه روسری ها را به ،وان تاپ به روشی شیک و زیبا ببندید که بر استایل شخصی شما تأکید کند؟ چگونه می توان به ظاهر تابست، عالی از نظر شیک پوشان دست یافت؟

در اینجا 6 روش شیک برای پوشیدن روسری به ،وان تاپ در فصل تابستان وجود دارد!

روش هایی برای بستن روسری به ،وان روپوش

تبلیغات

پوشیدن تاپ، به ،وان خانمی که از نظر ظاهری استانداردهای بالایی دارد، مطمئناً شما را باک، جلوه می دهد و از همه چیز متمایز خواهید شد! چگونه روسری مورد علاقه خود را به یک تاپ مدرن تابست، تبدیل کنید، در حالی که با روند مد در سال 2023 همراه هستید؟

هالتر کراپ تاپ

برای ایجاد یک مثلث، باید شال را از وسط تا کرده و طوری بپیچید که انتهای آن در جلو قرار گیرند و گوشه بالایی به سمت پایین در پشت شما باشد. به گفته متخصصان، شما باید انتهای آن را پشت گردن خود گره بزنید و آنها را از جلو ضربدری کنید.

تاپ های روسری DIY – پشت باز با یک شانه

یک شانه باز پشت

تبلیغات

مانند مدل قبلی، شال گردن خود را باید از وسط تا کنید تا یک مثلث ایجاد شود. یک سر را دور کمر بپیچید (آن را به گوشه سوم ببندید) و سر دیگر را روی شانه چپ خود بکشید. این انتهای را به بند که در امتداد پشت شما قرار دارد ببندید.

همچنین بخو،د: چگونه در تابستان 2023 روسری بپوشیم؟

سبک یک شانه نامتقارن

پس از تا زدن روسری دوست داشتنی خود برای ایجاد یک مثلث، باید گوشه بالایی را در ، راست خود رها کنید. سپس انتهای آن را به گونه ای بپیچید و روی هم بزنید که زیر بازوی چپ شما به هم برسند. اینها را روی شانه خود گره بزنید و در صورت نیاز هر گونه تنظیمی را انجام دهید.

بالا مثلث ک،یک

بالا مثلث ک،یک

این احتمالاً محبوب ترین روش بستن روسری به ،وان تاپ است که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید. دلایل زیادی برای آن وجود دارد – این استایل تقریباً برای همه تیپ‌های بدن من، است و حتی می‌تو،د سوتین بپوشید! دو انتها را محکم پشت سر خود گره بزنید.

واید باندو

به گفته مد روزها، برای رسیدن به این استایل باید دو گوشه مقابل روسری خود را بردارید و به هم گره بزنید. دو سر باقی مانده را پشت سر خود بگذارید، در حالی که گره را در مرکز سینه خود قرار دهید.

همچنین بخو،د : چگونه در زمستان روسری بپوشیم؟

هولتر کاکلی

قفل گردن کاپی

توجه کنید زیرا اکنون به دو روبان یا دو بند کفش نیاز دارید. دو گوشه روسری خود را پشت گردن گره بزنید و سپس انتهای گوشه های باقی مانده را به انتهای بند کفش یا روبان گره بزنید. توری هایی که پشت سرتان هستند را بکشید و در جای خود گره بزنید.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/diy-scarf-tops-ideas-women-look-stylish-chic-2023-296243.html