درون تحول امکانات تمرینی فوتبال کالج


[ad_1]

دنیای فوتبال دانشگاهی با تغییر غریبه نیست. در سال‌های اخیر، معاملات NIL، پورتال انتقال، تنظیم مجدد کنفرانس، نوسازی استادیوم و قراردادهای پخش جدید، چشم‌انداز این ورزش را تغییر داده است. امکانات آموزشی جدید و بهبود یافته نیز بازی را به شدت تغییر داده است.

با افزایش تقاضا برای ورزشکاران کالج، انتظارات برای فضاهای تمرینی آنها نیز افزایش می یابد. یک اتاق وزنه، رختکن، مناطق درم، و چند زمین تمرین دیگر کافی نخواهد بود. ورزشکاران امروزی به یک مرکز جامع و مدرن نیاز دارند که از سلامت جسمی و رو، و همچنین فعالیت های NIL پشتیب، کند.

برای نگاهی دقیق تر به این تکامل، کریستی دوش، بنیانگذار تجارت کالج ورزش و مشارکت کننده در فوربس، بحثی را با او مدیریت کرد و راداکوویچ، نایب رئیس و مدیر دو و مید، در دانشگاه میامی، و ترور بچتولد، مدیر ورزش + تفریح ​​+ سرگرمی HOK. بحث را تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=ov-LywtKUI

در اینجا چند نکته کلیدی آورده شده است:

1. ظهور ساختمان های یک توقف

رقابت در یک کنفرانس فوتبال پاور فایو به ،وان یک دانش آموز ورزشکار شبیه به نگه داشتن یک شغل تمام وقت است. این ورزشکاران در طول سال با یک برنامه طاقت فرسا روبرو هستند که مقدار زیادی از زمان آنها را می بلعد.

راداکوویچ گفت: «داشتن یک ساختمان واحد با چیزهایی مانند تغذیه، قدرت و تهویه، توانبخشی و ریکاوری همه در زیر یک سقف برای اطمینان از اینکه شما تا حد ممکن در زمان آنها کارآمد هستید، مهم است.

بچتولد افزود: «ما در حال ادغام غذاخوری در این ساختمان ها با غذاهای آماده شده توسط سرآشپز و راهنمایی های تغذیه در آشپزخانه های نمایشی هستیم. و سپس چیزهایی مانند آرایشگاه‌ها و استودیوهای ضبط وجود دارد که به ایجاد آن فروشگاه یک‌جا کمک می‌کنند.»

مرکز آموزش فوتبال دانشگاه جورجیا باتس-تالار مهره هریتیج هالتجربه ناهار خوری، Bones، در تالار میراث باتس-مهره در دانشگاه جورجیا در آتن

2. تسهیلات جدید U’s ویژه خواهد بود

در کورال گیب،، فلوریدا، HOK در حال طراحی یک مرکز عملیات فوتبال جدید برای دانشگاه میامی است. پاسخگویی به نیازهای خانه فوتبال «برای همیشه» در محوطه دانشگاه هاریکنز در فضایی فشرده، تیم پروژه را م،م می کرد تا با ساختاری هفت طبقه عمودی پیش برود.

این 172000 فوت مربع. مرکز آموزش فوتبال بهترین امکانات را در زمینه پزشکی ورزشی، قدرت و آمادگی، تغذیه، روانشناسی ورزشی و برندسازی شخصی ارائه می دهد. تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد عبارتند از:

  • یک سالن غذاخوری در طبقه اول با صندلی های داخلی و خارجی فضایی مش، را برای گردهمایی همه دانشجویان ورزشکار دانشگاه فراهم می کند.
  • جابجایی بیش از 125 بازیکن، مربی و کارمند در ساختم، با این اندازه کارآمد زمان می برد. برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، سیستم گردش عمودی از پله برقی در امتداد دیوارهای پنجره و آسانسورهای بزرگ استفاده می کند.
  • یک پل بر روی کانال، تأسیسات جدید را به مرکز تمرین داخلی موجود Carol Soffer متصل می کند.
  • 7500 فوت مربع. تراس روی پشت بام در طبقه هفتم مناظر خیره کننده ای از محوطه دانشگاه و خط افق میامی را ارائه می دهد. بچتولد گفت: “این یک فضای شگفت انگیز برای دانشجویان ورزشکار، مربیان، جامعه دانشگاهی و فارغ التحصیلان خواهد بود.”

مرکز آموزش عملیات فوتبال دانشگاه میامی HOKرندر تراس روی پشت بام در مرکز عملیات فوتبال آینده دانشگاه میامی در کورال گیب،، فلوریدا

3. پیشرفت در آموزش و بازیابی

تیم HOK به طور مستمر در حال تحقیق در مورد روش های جدیدی است که این امکانات آموزشی می توانند عملکرد، ریکاوری و رفاه کلی این دانش آموزان ورزشکار را افزایش دهند.

به گفته بچتولد، رختکن‌ها از حالتی که صرفاً برای ذخیره‌سازی وسایل هستند، به امکانات رفاهی موجودات مانند صندلی‌های گرانش صفر، مناطق بازی و امکانات رفاهی شبیه به اسپا تبدیل شده‌اند. اتاق‌های تمرین نیز متحول شده‌اند و گزینه‌های ریکاوری فعال و غیرفعال، از میزهای ماساژ گرفته تا کرایوتراپی، اتاق‌های چرت و تخت‌های جریان خشک را ارائه می‌دهند. حتی اتاق‌های وزن دارای اجزای علوم ورزشی و ،مت‌های قبل و بعد از سوخت هستند.

فن آوری Falcon Pursuit در حال عمل در دانشگاه آبرن در آبرن، آلاباما

علاوه بر این، فناوری جدید ضبط حرکت به شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی قبل از وقوع کمک می‌کند. یک پروژه اخیر در دانشگاه آبرن نصب شده است تعقیب شاهین، که یک آواتار از هر دانش آموز ورزشکار ایجاد می کند تا تج،ات آنها را با تیپ بدنی آنها تطبیق دهد و حتی کفی های چاپ شده سفارشی برای گیره آنها تولید می کند.

رندر اتاق آب درم، در مرکز آموزش فوتبال جیمز دبلیو “بیل” هیونر در دانشگاه فلوریدا در Gainesville

4. هدف و شخصیت را با هم ،یب کنید

در حالی که هر مرکز آموزشی فوتبال دارای بلوک‌های ساختم، خاص است، هر یک باید دارای شخصیتی متمایز باشد که فرهنگ، میراث و سنت‌های دانشگاه را منع، کند. این طراحی باید تجربه را برای بازیکنان فعلی و استخدام‌کنندگان به طور ی،ان افزایش دهد.

راداکوویچ گفت: «خیلی مهم است که امکانات آموزشی شخصیت دانشگاه و کادر مربیگری را به خود بگیرد.

راداکوویچ خاطرنشان کرد که نام تجاری در دو سطل قرار می گیرد. یکی از لحظات نمادین تاریخ برنامه شماست که می خواهید برای همیشه برجسته کنید. و سپس این دانش آموزان ورزشکار هستند که در این برنامه مشارکت دارند. … مهم است که مطمئن شوید آنها می توانند خود را در ساختمان ببینند.»

مرکز آموزش عملیات فوتبال دانشگاه میامی HOKرندر لابی در مرکز عملیات فوتبال آینده دانشگاه میامی در کورال گیب،، فلوریدا

5. اگر سرگرم نیستید، آن را درست انجام نمی دهید

مجموعه عملیات فوتبال آلن ان. ریوز دانشگاه کلمسون که در سال 2017 در دوران تصدی راداکوویچ به ،وان مدیر دو و مید، افتتاح شد، بسیار بیشتر از عملکرد است. این مجموعه شامل یک سرسره است که سالن اصلی را به لابی ساختمان متصل می کند. همچنین دارای گلف مینیاتوری، بولینگ، سالن سینما و سالن بازی است. زمین های بسکتبال، والیبال و بوسه بال به بازیکنان و مربیان این امکان را می دهد که در حین رقابت خارج از زمین، رفاقت ایجاد کنند.

راداکوویچ گفت: «دابو سوینی، سرمربی آنجا، می‌خواست آن ساختمان مؤثر و کارآمد باشد، اما باید سرگرم‌کننده نیز باشد».

بچتولد افزود: «ما می‌خواهیم تعادل درستی را بین اجزای عملکردی کلیدی و امکاناتی که به این افراد اجازه می‌دهد جدا شوند و روی سلامت کل بدن خود کار کنند، پیدا کنیم.

مانندlide لابی را به سالن در مجتمع عملیات فوتبال Alan N. Reeves دانشگاه کلمسون در کلمسون، کارولینای ج،ی متصل می کند.

6. طراحی برای آنچه بعد است

از آنجایی که امکانات آموزشی فوتبال کالج مدام تغییر می کند، معماران باید فضاهای انعطاف پذیری را در این ساختمان ها ایجاد کنند تا رشد آینده را در خود جای دهند. برای مثال یک اتاق چند منظوره می تواند به فضای اداری یا استودیو یوگا تبدیل شود.

یکی از کارهای بزرگی که ترور و تیمش توانسته اند انجام دهند [for the Hurricanes’ new facility] راداکوویچ گفت: در هر طبقه فضایی برای کمک به مواردی که نمی د،م هنوز مهم هستند، قرار داده شده است. “این ساختم، خواهد بود که می تواند در داخل دیوارهایش رشد کند.”

در مورد امکانات تمرین فوتبال کالج سوالی دارید؟ با Trevor Bechtold در trevor.bechtold@،k.com تماس بگیرید.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-02/inside-the-transformation-of-college-football-training-facilities/