دانشگاه میامی برنامه هایی را برای مرکز عملیات جدید فوتبال اعلام کرد


[ad_1]

دانشگاه میامی و دو و مید، میامی برنامه‌هایی برای ایجاد یک مرکز عملیات فوتبال جدید در محوطه دانشگاه برای فوتبال Hurricanes به اشتراک گذاشتند. این ساختمان هفت طبقه که توسط HOK و Arquitectonica طراحی شده است، برنامه و تجربه ورزشکاران را ارتقا می بخشد.

معاون رئیس جمهور و مدیر دو و مید، گفت: “ما هیجان زده هستیم که برنامه هایی را برای ساخت این بهترین مرکز فوتبال در ک، خود اعلام کنیم.” و راداکوویچ. دانشگاه میامی می‌خواهد بهترین دانشجویان را در تمام زمینه‌های زندگی ثبت‌نام کند و سرمایه‌گذاری در تسهیلات برای جذب و حفظ بهترین‌ها ضروری است. تسهیلات به ،وان نمایانگر ملموس و متحول کننده سرمایه گذاری کلی ما و تعهد به موفقیت عمل می کنند و این مرکز عملیات فوتبال جدید به وعده برنامه های قهرم، ساختمان میامی صحبت می کند.

این 172000 فوت مربع. این مجموعه بهترین امکانات رفاهی را در زمینه پزشکی ورزشی، قدرت و تهویه، تغذیه، روانشناسی ورزشی و خدمات برندسازی شخصی ارائه خواهد کرد. همچنین به ،وان یک فضای مقصد به یاد ماندنی برای استخدام‌کنندگان و خانواده‌هایشان و خانه‌ای برای فارغ‌التحصیلان برای بازدید و ارتباط مجدد خواهد بود. این پروژه همچنین شامل یک پل کانالی است که به مرکز تمرین سرپوشیده کارول سوفر متصل می شود، یک گاراژ پارکینگ با 555 فضا و یک مرکز غذاخوری در سطح زمین برای خدمت به تمام دانشجویان ورزشکار دانشگاه میامی.

لابی گسترده طبقه اول برای همه بازدیدکنندگان پردیس باز خواهد بود. اتاق رختکن تیم، اتاق تج،ات، مرکز تغذیه و سالن غذاخوری با صندلی های داخلی و خارجی را در خود جای داده است.

در سطح دوم، یک تجربه دیجیتالی 360 درجه همه جانبه، گذشته و حال فوتبال Hurricanes را جشن خواهد گرفت.

طبقه سوم دارای امکانات آموزشی ورزشی و پزشکی، آب درم، و یک آبگرم پیشرفته ریکاوری با امکانات پیشرفته، از جمله مخازن شناور آب شور، نور قرمز درم،، اتاق مدیتیشن و سالن استراحت است.

طبقه چهارم شامل سالن اجتماعات تیم، تمام اتاق های جلسه تیم، سالن اصلی استخدام و منطقه پذیرش استخدام است.

طبقه پنجم دارای اتاق های رختکن و یک مرکز تن، اندام برای مربیان و کارکنان است.

دفاتر مربیگری، دفاتر کارکنان، اتاق های جلسه و فضاهای توسعه بازیکنان در طبقه ششم قرار دارند.

طبقه هفتم شامل 7500 فوت مربع است. تراس روی پشت بام با چشم‌اندازی از محوطه دانشگاه و خط افق میامی، به‌علاوه آزمایشگاه رسانه دیجیتال، سوئیت NIL، منطقه شبیه‌سازی گلف، و سالن ورزشی چند منظوره.

گفت: رقابت در چشم انداز دوومید، کالج که به سرعت در حال تغییر است، نیاز به تفکر خلاق و سرمایه گذاری جسورانه دارد. راداکوویچ. ما قویاً احساس می کنیم که – با حمایت خانواده هاریکنز – می تو،م به این چشم انداز جدید برای دو و مید، میامی دست یابیم و ما را برای موفقیت در همه رشته های ورزشی برای سال های آینده آماده کنیم.

در مورد پروژه بیشتر بد،د وب سایت دانشگاه میامی.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-01/university-of-miami-announces-plans-for-new-football-operations-center/