خرید غرفه رستوران: 5 نکته که باید بدانید


[ad_1]

اگر صاحب رستوران هستید، اضافه شدن غرفه های رستوران می تواند رستوران را جذاب کند. در این مقاله نکاتی را که باید هنگام ،ید غرفه رستوران در نظر بگیرید به شما آموزش می دهد.

غرفه های رستوران پیکربندی های محبوب برای هر نوع راه اندازی رستوران هستند. چه صاحب یک رستوران خانوادگی یا معمولی باشید، غرفه های رستوران می توانند زیبایی شما را بسیار جذاب کنند.

اگر می خواهید رستوران فعلی خود را بازسازی کنید یا یک رستوران جدید باز کنید، صندلی های روکش دار می توانند چیدمان صندلی را برای بازدیدکنندگان راحت کنند. با توجه به اهمیت غرفه رستوران، باید در آن دقت کرد انتخاب غرفه های رستور، روکش دار.

صندلی غرفه چیست؟

،ید غرفه رستوران

قبل از اینکه به ملاحظات بپردازیم، همچنین مهم است که بد،م صندلی Booth چیست، بنابراین ما نیز متوجه خواهیم شد که دقیقاً چیست.

غرفه ها از 1 یا چند ضیافت برای چیدمان صندلی راحت و صمیمی ساخته شده اند. یک غرفه با پیکربندی رو در رو، نعل ،ی یا U توسط چندین صندلی ضیافت ایجاد می شود و پشت به پشت نگه داشته می شود تا صندلی های بیشتری در رستوران ترتیب داده شود.

چیدمان صمیمی غرفه ها حریم خصوصی را تشویق می کند و بنابراین برای گروه کوچکی از مردم که می خواهند از اوقات شخصی خود لذت ببرند و نه در محیطی پر سر و صدا بسیار عالی است.

نکات مهمی که باید هنگام انتخاب غرفه رستوران در نظر بگیرید

1. کیفیت

،ید غرفه رستوران

منبع: penwithbanquette.co.uk

هنگام انتخاب غرفه رستوران، کیفیت باید بالاترین اولویت شما باشد. کیفیت نباید به خطر بیفتد، حتی اگر قیمت پایینی داشته باشید. غرفه ها برای مشتریان هستند و اگر کیفیت غرفه خوب نباشد، مستقیماً روی تجربه مشتری و ،ب و کار شما تأثیر می گذارد.

بسیاری از نمایندگی ها غرفه ها را با قیمت پایین به شما عرضه می کنند، اما کیفیت آنها به هیچ وجه به روز نخواهد بود. بنابراین، مهم است که به جای نگاه ، به قیمت غرفه، به دنبال کیفیت باشید. بهترین کاری که می تو،د انجام دهید این است که به دنبال ،یبی عالی از هزینه و کیفیت باشید.

2. اندازه رستوران

،ید غرفه رستوران

منبع: craftwood-uk.com

اگر قصد ،ید غرفه های رستوران دارید، باید اطمینان حاصل کنید که فضای پیاده روی در رستوران را تحت تاثیر قرار نمی دهد. بنابراین، اگر رستوران کوچک است، باید ،ید غرفه های دیواری را ترجیح دهید زیرا احتمال تب، افرادی که در آنجا کار می کنند را از بین می برد. بنابراین، زم، که برای ،ید غرفه های رستوران می روید، اندازه رستوران را در نظر بگیرید.

3. مواد غرفه رستوران

،ید غرفه رستوران

منبع: square،e-cdn.com

شما می تو،د متریال غرفه رستوران را با توجه به فضایی که می خواهید در رستوران خود ایجاد کنید انتخاب کنید. شما می تو،د از مواد ذکر شده در زیر انتخاب کنید:

  • چوبی: چوب یک ماده سنتی و قدیمی است که به اشیا ظاهری روستایی و مدرن می دهد. با این حال، باید مراقب چوب برای ریختن آن بود.
  • غرفه های رستوران روکش دار: غرفه های رستوران با روکش نرم، تجربه غذاخوری راحت برای مهمانان خواهد بود. فوم جامد مقرون به صرفه تر است، اگرچه فوم فنری ورود و ،وج از غرفه را ساده می کند.
  • غرفه های رستوران لمینت: غرفه های لمینت رستوران به راحتی تمیز می شوند و از نظر راحتی و ظرافت بهترین هستند. ظاهر طبیعی و لحن خنثی غرفه های رستوران لمینت می تواند مکمل هر کدام باشد طراحی داخلی رستوران.

4. تم رستوران

،ید غرفه رستوران

منبع: vox-cdn.com

هنگام ،ید غرفه رستوران باید موضوع رستوران را در نظر داشته باشید. نباید غرفه رستوران را فقط بر اساس رنگ آن انتخاب کرد. شما باید یکی را ب،ید که به خوبی با موضوع رستوران مطابقت داشته باشد.

هنگامی که غرفه را مطابق با موضوع رستوران خود ،یداری می کنید، تمام ظاهر رستوران شما را ارتقا می دهد. بنابراین جدا از راحتی، به دلیل وجود غرفه های رستوران، ظاهری شگفت انگیز نیز خواهید داشت.

همچنین بخو،د: طراحی ساحل غربی: پنج تا از شیک ترین رستوران های این منطقه

5. شکل دادن

،ید غرفه رستوران

منبع: bigcommerce.com

شکل غرفه رستوران یکی دیگر از مواردی است که در هنگام ،ید غرفه رستوران مورد توجه قرار می گیرد. این غرفه ها در طرح ها، ابعاد و سبک های متنوعی عرضه می شوند. اگر غرفه ای به شکل نیم دایره را انتخاب کنید، ممکن است برای افراد بیشتری در منطقه محدود من، باشد. در نتیجه افراد می توانند به راحتی وارد و خارج شوند.

سوالات متداول

1. ارتفاع غرفه های رستوران چقدر است؟

ارتفاع غرفه ها در رستوران ها به طور معمول 48 اینچ است. همچنین در طول های بین 36 تا 52 اینچ موجود است.

2. اشکال رایج غرفه های رستوران چیست؟

محبوب ترین نوع غرفه ها، غرفه های دو نفره است زیرا فضای بیشتری را در یک غرفه اشغال می کنند طراحی رستوران

3. چه رنگ هایی در غرفه های رستوران موجود است؟

می توان غرفه های رستوران را در هر رنگی تهیه کرد. طیف گسترده ای از مجموعه ها موجود است.

افکار نهایی

در نهایت می توان گفت که غرفه های رستوران می توانند گزینه من،ی برای نشستن مشتریان باشند. با این حال، فرد باید غرفه من، را برای رستوران خود انتخاب کند. نکاتی که ذکر کردیم به شما در انتخاب من، کمک می کند.



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/buying-a-restaurant-booth/