خانه جدید در مقابل فروش مجدد ملک: چه چیزی را انتخاب کنیم؟


[ad_1]

با توجه به کاهش سود سپرده های بانکی و تورم، بسیاری از شهروندان ایالات متحده تصمیم می گیرند با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، پول خود را پس انداز کنند. با این حال، انتخاب یک شی برای ،ید که درآمدزایی داشته باشد، به خصوص در مواجهه با کمبود عرضه، کار آس، نیست.

کارشناسان به ما گفتند که امروز سرمایه گذاری در چه چیزی سودآورتر است – فروش مجدد املاک و مستغلات یا یک خانه نوساز.

در اینجا ما راهنمای من،ی را بین انتخاب یک خانه جدید در مقابل فروش مجدد ملک به شما ارائه می دهیم.

فرصت های یک خانه جدید ساخت و ساز

خانه جدید در مقابل املاک فروش مجدد

منبع: staticmb.com

طرفداران

یکی از مزایای اصلی ،ید یک خانه جدید قیمت است که می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد:

  • از گودال فونداسیون تا راه اندازی خانه، هزینه 15-30٪ رشد می کند.
  • در همان زمان، قیمت املاک ثانویه واقع در همان منطقه می تواند در بهترین حالت 7-10٪ رشد کند.

یکی دیگر از مزیت های مهم سرمایه گذاری در ساختمان های نوساز نقدینگی بالای آنهاست. این به ویژه برای ،، که در آن سرمایه گذاری می کنند صادق است مشاور املاک برای مدت طول،

منفی

هنگام ،ید ملک در بازار اولیه خطرات خاصی وجود دارد. اگر این سرمایه گذاری در یک ساختمان جدید است، باید موارد زیر را برآورد کنید:

  • زمان بندی زم، که خانه راه اندازی می شود و می تواند درآمد ایجاد کند.
  • تمام خطرات احتمالی مرتبط با تاخیر در ساخت و ساز
  • اگر خانه با وجوه بانکی ،یداری شده باشد، مح،ه سودآوری با در نظر گرفتن مبلغ پیش پرداخت موجود و نرخ وام مهم است.

یکی دیگر از ریسک‌های سرمایه‌گذاری در خانه‌های جدید، چشم‌انداز مبهم در مورد ظاهر منطقه ساخته‌شده است، به‌ویژه وقتی صحبت از پروژه‌های توسعه یکپارچه در مرحله اولیه ساخت‌وساز می‌شود.

تغییر پارامترهای پروژه (تعداد طبقات خانه ها در فازهای بعدی) و در ارتباط با آن، ،یب زیرساخت های اجتماعی، تجاری و غیره امروزه غیر معمول نیست.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در برخی موارد این تغییرات در جهت افزایش آسایش ،نین رخ نمی دهد و در نتیجه ممکن است برنامه ها و انتظارات سرمایه گذار به میزان قابل توجهی با واقعیت منطبق نباشد.

چه در مورد املاک فروش مجدد

خانه جدید در مقابل املاک فروش مجدد

منبع: worldpropertyjournal.com

فواید

استدلال برای سرمایه گذاری در مسکن ثانویه شامل این واقعیت است که خانه های واقع در مناطق از قبل ایجاد شده و مس، دارای یک محیط مشخص مشخص هستند که در ،ب و کار اجاره مهم است.

بنابراین، صاحبخانه به احتمال زیاد مطمئن است که در سال‌های آینده ساخت‌وساز بزرگی در این نزدیکی وجود نخواهد داشت که باعث ناراحتی مستاجرین شود. یا یک ساختمان جدید یا یک شیء ملکی دیگر درست در جلوی خانه ظاهر نمی شود، که می تواند منظره را از بین ببرد. پنجره خانه آنهاو در نتیجه نقدینگی آن را کاهش دهد.

با ،ید خانه در بازار ثانویه، مالک بلافاصله می تواند آن را اجاره کند. با این حال، سودآوری خانه های ک، استاندارد امروز حدود 4 درصد است و دوره بازپرداخت در مورد اجاره می تواند بیش از 20 سال باشد. در این مورد، بهتر است در مورد ،ید به منظور صرفه جویی در هزینه صحبت کنیم و درآمد سرمایه گذاری را از فروش مجدد یا اجاره دریافت نکنیم.

ما به وضوح شاهد این روند در سال 2020 بودیم، زم، که ،یداران به دلیل کاهش نرخ سپرده و بحران اقتصادی، وجوه را از سپرده های بانکی به املاک منتقل ،د.

همچنین بخو،د: 4 نکته که هنگام ،ید ملک تجاری باید در نظر بگیرید

اشکالاتی

هنگام ،ید یک خانه ساخت و ساز قدیمی، خطرات خاصی وجود دارد. در معاملات با املاک ثانویه، به دلیل وجود تعداد زیادی از تفاوت های ظریف مرتبط با مالکان و شرایط مالکیت چنین املاک، سرمایه گذار مسئولیت شخصی بیشتری را بر عهده دارد. بنابراین، اگر مثلاً ت، برای بررسی منزل و صحت قانونی معامله ن،د، در صورت وقوع دعوا، ممکن است به سادگی وجوه سرمایه گذاری شده را از دست بدهند.

چه زم، ،ید خانه در بازار ثانویه، خطر مواجه شدن با مشکل ارتباطات با کیفیت پایین، از جمله سیم کشی و تهویه ضعیف نیز وجود دارد، مواد قدیمی نیز در میان معایب قابل توجه هستند. در این راستا، هنگام سرمایه گذاری، توصیه می شود خانه هایی را در نظر بگیرید که اخیراً بازسازی های اساسی در آنها انجام شده است.

تا شما

همانطور که می بینید هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند. و این نه تنها به سرمایه گذاران بلکه ،، که خانه ای برای زندگی در آن می ،ند نیز مربوط می شود. بازار املاک و مستغلات بسیار سخت است، اما اگر در پروژه های من، در زمان من، سرمایه گذاری کنید، می تواند سود خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

هنگام ،ید خانه هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد. تمام تهدیدات ناشی از مورد خاص شما (بودجه، منطقه و غیره) را در نظر بگیرید تا تنها تصمیم درست بگیرید.



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/new-construction-،me-vs-resale-property/