جیک پل کجا زندگی می کند؟ نمونه کارها املاک جیک


[ad_1]

جیک پل یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی است که به کارآفرینی تبدیل شده است. اگر از طرفداران ویدیوهای Vine بودید احتمالاً او را دیده اید. علاوه بر این، او فالوورهای زیادی در یوتیوب دارد، بنابراین ممکن است ویدیوهای او را دیده باشید.

معروف بودن و ثروتمند بودن در سنین پایین او را مورد بحث و انتقاد قرار داده است، به خصوص به خاطر رفتار و محتوای ویدئوهایش. او نیز بوده است متهم به تجاوز جنایی و تجمع غیرقانونی است. با سبک زندگی مجلل او این سوال مطرح می شود. جیک پل کجا زندگی می کند؟

جیک پل کیست؟

جیک پل (“کودک مشکل”)، همانطور که خود را می نامد، یوتیوبر، بازیگر، رزمی کار ،یبی و بو،ور حرفه ای آمریکایی است. او در 17 ژانویه 1997 در کلیولند، اوهایو به دنیا آمد اما در Westlake بزرگ شد، همان ایالتی که برادر بزرگترش لوگان، یوتیوبر معروف و شخصیت اینترنتی بود.

جیک پل

منبع تصویر: hypebeast.com

او ابتدا در پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو Vine به شهرت رسید، جایی که به خاطر ویدیوهای طنز و سرگرم‌کننده‌اش شهرت داشت. جیک پل بعداً به یک چهره برجسته در یوتیوب تبدیل شد، جایی که او با وبلاگ‌ها، چالش‌ها و سایر محتوای خود طرفداران زیادی پیدا کرد.

پل علاوه بر فعالیت در رسانه های اجتماعی، در چندین برنامه تلویزیونی و فیلم نیز ظاهر شده است. او به مدت دو فصل در سریال Bizaardvark کانال دیزنی در نقش دیرک مان ایفای نقش کرد و همچنین در فیلم های The Thinning (2016) و The Thinning: New World Order (2018) ظاهر شد.

علاوه بر این، حرفه بو، آماتور جیک پل در آگوست 2018 آغاز شد، زم، که او یوتیوبر بریت،ایی Deji Olatunji را از طریق TKO در دور پنجم ش،ت داد. سپس، پل اولین بازی حرفه ای خود را در ژانویه 2020 انجام داد و یوتیوبر AnEsonGib و Nate Robinson را ش،ت داد. او در ژانویه 2023 اظهار داشت که اولین بازی حرفه ای خود در MMA را با PFL انجام خواهد داد.

اکنون که می د،م جیک پل کیست، بیایید سرمایه گذاری سبد املاک او را بررسی کنیم.

جیک پل کجا زندگی می کند؟

از سال 2021، جیک پل در نقاط مختلف در سراسر ایالات متحده زندگی می کرد. در ویدئویی در سال 2020، پل قصد خود را برای فروش اقامتگاه اصلی خود در کالاباساس، کالیفرنیا نشان داد. خانه های دیگری که او در آنها زندگی کرده است عبارتند از یک عمارت در Encino، کالیفرنیا، و یک خانه ساحلی در میامی، فلوریدا. محل س،ت فعلی او در پورتوریکو است و با برادرش در آنجا زندگی می کند.

1. عمارت جدید پورتوریکو جیک و لوگان پل – اقامتگاه فعلی

لوگان پل کجا زندگی می کند؟ آیا او با برادرش جیک پل زندگی می کند؟

جیک و برادرش لوگان پل در حال نقل مکان به ملک جدیدی هستند که در ساحل دورادو، پورتوریکو، در منطقه مرتفع منطقه حفاظت شده ریتز-کارلتون واقع شده است. این عمارت آنقدر گران است که قیمت آن فقط در صورت درخواست در دسترس است.

این ملک در سال 2018 ساخته شده است و در حدود دو هکتار زمین واقع شده است و دارای نمای زیبای حیاط خلوت است. این خانه به یک خانه اصلی با پنج اتاق خواب، هفت حمام، 10538 فوت مربع فضای نشیمن و یک مهمانخانه با سه اتاق خواب، چهار حمام و 2750 فوت مربع فضای نشیمن ت،یم شده است.

عمارت جدید جیک و لوگان پل در پورتوریکو

منبع تصویر: nypost.com

اتاق نشیمن دارای یک دیوار برجسته زیبا است و مستقیماً در سمت راست شما را با یک قطعه سبک سفارشی که از بالا آویزان شده است به اتاق ناهارخوری رسمی خانه می آورد. اتاق غذاخوری و آشپزخانه یک انبار بزرگ شراب است که شراب کافی برای برادران در خود جای می دهد. علاوه بر این، آشپزخانه دارای یک جزیره مرکزی بزرگ با یک بار صبحانه و فضای کافی برای آشپز آنها برای تهیه غذا در طول اردوی مبارزه است.

چیزی که در مورد این عمارت جدید خوب است این است که رو به اقیانوس با یک زمین گلف خصوصی مستقیماً در حیاط خلوت است. حیاط خلوت دارای یک است، به سبک استراحتگاه با فضای استراحت فراوان است. طبقه اول یک اتاق خواب اولیه با درهای شیشه ای کشویی است که به حیاط خلوت دسترسی دارند. علاوه بر این، یک کمد دیواری بزرگ، یک حمام اصلی، یک بالکن بزرگ، فضای اداری و حمام اصلی وجود دارد.

بقیه عمارت دارای ویژگی های مجلل بسیاری مانند آبگرم خانگی است. جیک و لوگان می‌خواهند به مکان دیگری بروند تا روی آماده شدن برای مبارزه‌های آینده تمرکز کنند. مهمانخانه سه خوابه همسایه به ،وان خانه کارکنان استفاده می شود.

2. Inside Jake Paul Calabasas Mansion- Team 10 House

این عمارت در زمینی به مساحت 3.5 هکتار قرار داشت و در سال 1990 ساخته شد.

داخل عمارت جیک پل کالاباساس - خانه تیم 10

منبع تصویر:

15000 فوت مربع مساحت دارد و دارای هشت اتاق خواب، هشت حمام، یک سالن بدنسازی، یک سینمای خانگی و یک است، است. علاوه بر این، فضای داخلی خانه به سبک صنعتی، با دیوارهای آجری نمایان و لهجه های ف،ی تزئین شده است. پل همچنین یک استودیوی موسیقی، یک اتاق بازی و یک زمین بسکتبال سرپوشیده را اضافه کرده است.

ورودی بزرگ دارای یک راه پله مارپیچ سه طبقه است و همه اتاق ها بزرگ هستند، از جمله ،مت های مختلف مش، و اتاق غذاخوری رسمی. این خانه همچنین دارای یک است، روباز و آبگرم بزرگ، یک پاسیو سرپوشیده، و یک منطقه باربیکیو است. پل چندین ویژگی را به نمای بیرونی خانه اضافه کرده است، از جمله آبشار، حوض و ترامپولین. علاوه بر این، این عمارت 6.9 میلیون دلاری در یک جامعه دردار قرار دارد و حریم خصوصی و امنیت بیشتری را برای یوتیوبر فراهم می کند.

من). فضای زندگی

فضای نشیمن خانه

منبع تصویر: priceypads.com

اتاق نشیمن دو ارتفاع دارای پنجره های نئوپالادین است و به اتاق نشیمن دیگری با شومینه و حتی بیشتر پنجره های نئوپالادی متصل می شود. اتاق نشیمن سوم (یک اتاق خانوادگی) دارای سقف طاقدار، قفسه بندی توکار و درهای فرانسوی منتهی به تراس است.

II). آشپزخانه

آشپزخانه عمارت

منبع تصویر: priceypads.com

آشپزخانه بزرگ دارای تج،ات ضد زنگ درجه یک است که شامل چهار اجاق گاز، یک قهوه ساز و یک گنجه شراب با دمای کنترل شده است. و هر دو بخش صبحانه مجاور و اتاق ناهار خوری رسمی دارای درهای فرانسوی هستند که به پاسیوهای غذاخوری در فضای باز منتهی می شوند.

III). اتاق خواب

اتاق خواب ها در طبقات بالا هستند. اتاق خواب اصلی هشت ضلعی به یک بالکن خصوصی با منظره ای باشکوه از تپه های ناهموار اطراف کالاباساس متصل می شود. علاوه بر این، حمام اصلی دارای دوش شیشه ای به اندازه کافی برای شش نفر، کف سنگی، و ،مت نشیمن با یخچال نوشیدنی است. همچنین دو کمد دیواری تعبیه شده است که هر کدام دارای کابینت سفارشی می باشند.

اتاق خواب عمارت

منبع تصویر: priceypads.com

علاوه بر این، سوئیت اصلی دارای یک آشپزخانه کوچک و یک ورودی مخفی از طریق قفسه‌های کتاب است. این ملک همچنین دارای هفت اتاق خواب دیگر به سبک سوئیت است.

IV). فضای بیرونی

این خانه جیک پل دارای چندین ایوان و پاسیو در پشت است که توسط دو مرکز باربیکیو مجزا سرو می شود. علاوه بر این، یک است، شنا منزوی در یک طرف تراس قرار دارد، و چند پله دیگر در پایین‌تر از یک زمین چمن صاف دیگر با فضای کافی برای زمین تنیس قرار دارد.

فضای بیرونی خانه جیک در کالاباساس

منبع تصویر: popularcelebrity،mes.com

علاوه بر این، این ملک دارای یک گاراژ متصل به چهار ماشین است و از همسایگان خود در پشت یک دادگاه موتوری به اندازه پارکینگ و یک مسیر طول، دور افتاده است. محوطه سازی در حیاط جلویی با چند نخل نخل و مساحت وسیعی از چمن سبز مشخص می شود.

3. عمارت جیک پل در انسینو، کالیفرنیا

این عمارت در 16650 Mul،lland Drive واقع شده است و در سال 2008 ساخته شده است. دارای هفت اتاق خواب، هفت حمام، یک سالن سینما و یک است، شنا 25 متری است. علاوه بر این، باغ های سرسبز، درختان زیتون و مرکبات و یک برکه کوی احاطه شده است. جیک پل این عمارت را در سال 2017 به قیمت 2.5 میلیون دلار ،ید.

علاوه بر این، این عمارت چشم‌انداز وسیعی از دره سن فرناندو ارائه می‌دهد. این ملک در 8500 فوت مربع مساحت دارد و با طراحی مدرن بازسازی شده است. سایر ویژگی ها عبارتند از آشپزخانه در فضای باز، انبار شراب، راه پله بزرگ، تراس در فضای باز، و اسپا.

4. خانه ساحلی جیک پل در میامی، فلوریدا

خانه ساحلی جیک پل در میامی، فلوریدا، ملکی با پنج اتاق خواب و پنج حمام است که در محله منحصر به فرد بال هاربر واقع شده است. این خانه دارای یک ،ه خصوصی، است،، جکوزی، و یک پاسیو سرپوشیده با آشپزخانه در فضای باز است.

خانه ساحلی جیک پل در میامی، فلوریدا

منبع تصویر: justjaredjr.com

این خانه شامل یک اتاق عالی دو طبقه، یک آشپزخانه لذیذ با وسایل مدرن، یک بار کامل، و یک اتاق رسانه است. این خانه همچنین دارای یک سوئیت بزرگ بزرگ با بالکن خصوصی و یک سوئیت مهمان است. علاوه بر این، این ملک دارای یک سیستم امنیتی و یک سالن ورزشی بزرگ است.

سوالات متداول درباره محل زندگی جیک پل؟

1. آیا برادران پل با هم در خانه جدید زندگی می کنند؟

جیک و لوگان پل با هم در ملک جدید خود در پورتوریکو زندگی می کنند. برادران پل عملاً همه در یک خط کار هستند و ماندن در کنار هم ممکن است مفید باشد.

2. چرا جیک پل خانه کالاباساس خود را در کالیفرنیا فروخت؟

جیک پل این خانه را با ضرر 6.15 میلیون دلار فروخت تا روی حرفه بو، خود تمرکز کند و به یک “جنگجوی حرفه ای قانونی” تبدیل شود و زندگی مهم، لس آنجلس را پشت سر بگذارد. اما این یکی از دلایل اصلی فروش خانه اوست.

3. چه چیزی جیک پل را اینقدر ثروتمند کرد؟

جیک پل یک بو،ور حرفه ای، ستاره یوتیوب و ستاره رسانه های اجتماعی است. او ثروت هنگفتی را از جریان پخش یوتیوب خود به دست آورد که به او کمک کرد تا نزد برادرش لوگان به محبوبیت برسد. دارایی خالص جیک پل تا دسامبر 2022 30 میلیون دلار است.

منبع تصویر ویژه: africa.businessinsider.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/where-jake-paul-live/