تینا ترنر کجا زندگی می کند؟ هواداران اروپایی سر به بالا!


[ad_1]

تینا ملکه راک اند رول و به هر حال هنرمندی است که جو، ا،ر Gen Xers را شکل داده است. تینا ترنر از یک حرفه ای که حدود 5 دهه را در بر می گیرد، از بهترین تمجیدهای موسیقی و دارایی خالص حدود 250 میلیون دلار. حالا، ما فکر می کنیم که آنقدر ثروتمند است که می تواند یک عمارت خوب در هر جایی که می خواهد ب،د، و این دقیقاً همان چیزی است که تینا به دست آورد. بنابراین، تینا ترنر کجا زندگی می کند؟

وقتی می گوییم ثروتمندترین افراد مشهور می توانند هر کجا که بخواهند زندگی کنند، هیچ کدام بهتر از تینا ترنر این کار را انجام نداده اند. اغلب شخصیت‌های مشهور مانند بیانسه نو،، تایگر وودز، استیو هاروی و حتی ایلان ماسک در ایالات متحده خانه دارند، اما تینا نه. او پس از اقامت در سوئیس، چندین دهه در اروپا زندگی کرده است. با این حال، قبل از نقل مکان به سوئیس، تینا همچنین صاحب یک تعطیلات عالی در فرانسه بود.

آیا می‌خواهید درباره محل زندگی خوانندۀ Proud Mary و What’s Love Got To Do بیشتر بد،د؟ در ادامه بخو،د زیرا ما تمام جزئیات را در زیر به اشتراک می گذاریم. اما اول؛

تینا ترنر کیست؟

تینا ترنر کیست؟

اعتبار تصویر: rollingstone.com

او 12 بار برنده جایزه گرمی، برنده جایزه یک عمر دستاورد گرمی، دریافت کننده تالار مشاهیر گرمی، برنده افتخاری در پیاده روی مشاهیر هالیوود، برنده تالار مشاهیر راک اند رول و برنده افتخار مرکز کندی است. هنوز اصل مطلب را متوجه شده اید؟

تینا ترنر دو دهه پس از بازنشستگی هنوز ملکه راک اند رول است. او برنده ا،ر جوایزی است که یک خواننده و نوازنده راک اند رول می تواند دریافت کند، حتی قبلاً رکورد جه، گینس را برای داشتن بیشترین دستمزد مخاطب در اجرای انفرادی در اختیار داشته است.

او در نوامبر 1939 آنا مای بولاک به ،وان کوچکترین دختر فلوید ریچارد بولاک و زلما پریسیلا به دنیا آمد. اگرچه تینا در براونزویل، تنسی به دنیا آمد، اما در Nutbush بزرگ شد، جایی که ما به لطف تک آهنگ Nutbush City Limits دوستش داریم.

پدرش در زم، که تینا کودک کوچکی بود قبل از نقل مکان به نا،ویل در طول جنگ جه، دوم، ناظر کشاورزان بود. پس از جنگ، خانواده او به Nutbush نقل مکان ،د، جایی که تینا ترنر در گروه کر کلیسا آواز می خواند. در نوجو،، او همچنین به یک تیم تشویق کننده ملحق شد و در آنجا بر تمام حرکات رقص تسلط داشت.

چند سال بعد، او خواننده آیک و تینا ترنر شد و از آن زمان، یک حرفه موسیقی رنگارنگ را آغاز کرد. تینا جدا از صدای خوانندگی تند و قدرتمندش، به خاطر پاهای بیمه شده و رقص پرانرژی اش نیز به شهرت رسید.

تینا ترنر و اروین باخ

اعتبار تصویر: pagesix.com

تینا ترنر قبل از ازدواج مجدد با آیک ترنر ازدواج کرد و امروز با همسرش اروین باخ در سوئیس زندگی می کند. تینا ترنر علیرغم اینکه در ایالات متحده متولد شده بود، مجبور شد تابعیت آمریکایی خود را ، کند تا بتواند در سوئیس دارایی داشته باشد.

صحبت از ملک، در اینجا نمونه کارها املاک و مستغلات او است.

1. عمارت تینا ترنر در Kuesnacht، سوئیس

عمارت تینا ترنر در Kuesnacht، سوئیس

اعتبار تصویر: handelszeitung.ch

همانطور که می تو،د تصور کنید که در یک خانواده کشاورز بزرگ شده است، تینا ترنر با انبوهی از ثروت بزرگ نشده است. اما، با استعداد خود، پول کافی به دست آورد و حتی به سوئیس نقل مکان کرد. در اینجا، او یک خانه زیبا در Chateau Algonquin اجاره می کند.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این ملک منتشر نشده است، از آماندا هس، رو،مه‌نگار نیویورک تایمز که تینا ترنر از او به خانه‌اش مانند قلعه استقبال کرد، چیزهایی آموختیم. به گفته آماندا، خانه انرژی کارتونی دارد و بر روی دیوارها از پیچک بالا می رود. بیرون از آن باغبان، بودند که چمن‌های عظیم را م،کور می‌،د، در حالی که فضای داخلی از پیچیدگی بیشتری برخوردار بود.

تینا ترنر

اعتبار تصویر: pathe-thuis.nl

مجسمه ، دو پا از سقف گنبدی آویزان است. علاوه بر این، مبل‌هایی به سبک لویی چهاردهم اتاق نشیمن را تزئین می‌کنند که نوازنده را نیز به ،وان یک الهه مصری نشان می‌دهد.

تینا ترنر از سال 1994 در این ملک در دریاچه زوریخ زندگی می کند، زم، که او و اروین باخ، دوست پسر آن زمانش، از ایالات متحده نقل مکان ،د.

از آنجایی که او و شوهر آلم،‌تبارش در آن زمان نمی‌توانستند ملک را ب،ند، اعتقاد بر این است که آن را اجاره کرده‌اند و خانه اصلی آنها است. اما مشخص است که تینا همیشه می خواست دارایی باشد. بنابراین این زوج پس از ازدواج برای ملیت سوئیسی، ملیت بومی خود را ، ،د. در نتیجه، آنها اکنون می توانند ملک ب،ند و صاحب زمین سوئیس شوند، این دقیقا همان کاری است که در سال 2021 انجام دادند.

2. املاک تینا ترنر در Staefa، سوئیس

املاک تینا ترنر در Staefa، سوئیس

اعتبار تصویر: apnews.com

این زوج که نزدیک به سه دهه در سوئیس زندگی کرده اند، باید زندگی خوبی داشته باشند و ممکن است نخواهند به این زودی از خانه خارج شوند. ما این را می د،م زیرا آنها اخیراً یک ملک عظیم در Staefa ،یداری کرده اند که خیلی دور از خانه اصلی آنها نیست.

اعتقاد بر این است که این ملک برای این زوج 76 میلیون دلار هزینه داشته است، و به گفته اروین باخ، آنها آن را به ،وان اقامتگاه آ، هفته در مجاورت ،یدند. جالب اینجاست که اعتقاد بر این است که آنها ستاره تنیس راجر فدرر را که او نیز می‌خواست ملک را ب،د، کنار زدند.

حالا وقتی ملکی نظر شخصیت های معروف را جلب می کند، بهتر است باور کنید که فوق العاده است.

املاک تینا ترنر در Staefa، سوئیس

اعتبار تصویر: tagesanzeiger.ch

برای شروع، املاک دارای 10 ساختمان است. این یک ملک با قدمت 260000 فوت مربع است که مشرف به دریاچه زوریخ است. این رودخانه دارای نهر، است،، حوض خصوصی و ،ه در ساحل دریاچه است، بنابراین زوج می توانند قایق را ،ه کنند.

اطراف املاک را چمن‌های آراسته، درختان بلند و درختچه‌هایی احاطه کرده‌اند که بهترین حریم خصوصی را ارائه می‌دهند. همچنین خانه‌ای است که به بهترین شکل برای نماد موسیقی که زم، اعلام کرده بود مکان مورد علاقه‌اش توسط طبیعت احاطه شده است، من، است.

3. خانه سابق تینا ترنر در فرانسه

خانه سابق تینا ترنر در فرانسه

قبل از اینکه تینا ترنر و همسرش به سوئیس نقل مکان کنند، او همچنین دارای یک ویلای مجلل به سبک مدیترانه ای در ریویرا فرانسه بود. او در سال 2001 از طریق Architectural Digest از دنیا به خانه‌اش استقبال کرد، اما اعتقاد بر این است که او این ملک را سال‌ها پیش فروخت تا در کشور جدیدش ،ن شود.

با این حال، تور خانگی نشان داد که خواننده Private Dancer چگونه زندگی می کند. در این ویدئو، بینندگان می توانند دکور چشمگیر را ببینند که با مبلمان لو، شروع می شود. اعتقاد بر این است که صندلی ها زم، متعلق به یک پادشاه بوده است، در حالی که تینا اشاره کرد که کمدها و کابینت ها را مطابق با سبک خود طراحی کرده است.

از زاویه ای دیگر، او حرم خود را نشان می دهد که در آن دو بار در روز، صبح و عصر مدیتیشن می کرد. این ویلای زیبا همچنین دارای یک مطالعه بود که در آن تینا گفت که وقت خود را صرف نوشتن خواهد کرد. در نهایت، او همچنین نگاهی اجمالی به فضای باز داشت، جایی که قصد داشت یک مکان کارائوکه طراحی کند.

سوالات متداول درباره خانه و شغل تینا ترنر

الف) تینا ترنر چند خانه دارد؟

در حال حاضر، تینا ترنر دارای یک ملک مجلل در دریاچه زوریخ است. این یک املاک عظیم 10 ساختم، است که با فضای سبز فراوان احاطه شده است و دارای یک است، شنا و ،ه در امتداد ساحل دریاچه است.

تینا ترنر و همسرش، اروین باخ، این خانه را به قیمت حدود 76 میلیون دلار در سال 2021 ،یدند. باخ این خانه را یک تعطیلات آ، هفته در نزدیکی محل س،ت اصلی خود نامید و این مک، است که آنها می توانند آ، هفته ها را حتی در طول همه گیری ویروس کرونا بگذرانند.

ب) تینا ترنر کجا زندگی می کند؟

تینا ترنر در یک عمارت اجاره ای در کوئ،خت سوئیس زندگی می کند. او از اوا، دهه 1990 که از ایالات متحده نقل مکان کرد، با اروین باخ در آنجا زندگی کرده است.

ج) تینا ترنر در چند کشور زندگی کرده است؟

تینا ترنر در دو قاره آمریکای شمالی و اروپا زندگی کرده است. او در ایالات متحده متولد شد اما بعد از اینکه اروین باخ مجبور شد برای کار به سوئیس نقل مکان کند، به اروپا نقل مکان کرد.

اعتقاد بر این است که تینا در چندین کشور اروپا زندگی کرده است. او در ،ستان و فرانسه زندگی می کرد و سرانجام در سوئیس ،ن شد.

د) آیا تینا ترنر هنوز هم آواز می خواند؟

تینا ترنر در سال 2000 از حرفه موسیقی خود کناره گیری کرد، اگرچه در سال 2008 قبل از بازنشستگی دوباره بازگشت. در سال 2021، درست قبل از ،ید جدیدترین عمارت خود در سوئیس، تینا کاتالوگ موسیقی گسترده و حقوق خود را برای BMG و Warner Music فروخت.

ه) آیا تینا ترنر از تابعیت آمریکا چشم پوشی کرد؟

آره. در سال 2013، تینا و دوست پسر طول، مدتش، باخ، در سوئیس ازدواج ،د. اما متأسفانه علیرغم زندگی بیش از یک دهه در کشور، آنها هنوز نتوانستند ملک ب،ند یا زمین داشته باشند زیرا این کشور اتباع خارجی را از این کار منع می کند.

بنابراین، در همان سال، تینا تابعیت آمریکایی خود را برای تابعیت سوئیسی انصراف داد، اقدامی که از آن زمان به او اجازه داد تا آ،ین ملک خود را در Staefa در کنار دریاچه زوریخ ،یداری کند.

و) تینا ترنر امروز چه می کند؟

با وجود اینکه تینا یکی از پرطرفدارترین هنرمندان راک اند رول زمان ماست، مدت زیادی است که تینا روی صحنه رفته یا موسیقی جدیدی منتشر کرده است. به این ترتیب، اطلاعات کمی در مورد آنچه او در حال حاضر در سوئیس کار می کند، وجود دارد، اما ما از روایت حرفه موسیقی و داستان زندگی او در Tina: The Tina Turner Musical در سال 2018 لذت بردیم.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/where-tina-turner-live/