تیم RMJM صربستان دیدگاه خود را برای مظهر زندگی شهری در بلگراد – BW Riviera ارائه کرده است.


[ad_1]

BW Riviera در یک مکان منحصر به فرد در بلگراد، در ردیف اول به رودخانه با دسترسی مستقیم به Sava Prome،a، درست به Kula Belgrade واقع شده است. این نماد جدید پایتخت است و بخشی از مجموعه آب‌نمای بلگراد (BW) است که با دقت طراحی شده است تا نبض منحصر به فرد شهر را هدایت کند و در عین حال الهام‌بخش محیط پایتخت باشد.نمای کلی ساختمان های BW از یک بیان معماری معاصر مشابه برای شناسایی وحدت مکان و مجموعه است، با این حال، هر ساختمان ویژگی خاص خود را دارد.

این ساختمان 139 آپارتمان درجه یک در اندازه های مختلف را برای رفع هر نیاز ارائه می دهد و در اطراف یک حیاط داخلی محوطه سازی شده طراحی شده است. هر اتاق با مدرن ترین راه حل های معماری، با سقف های بلند و تراس ها و بالکن های بزرگ متمایز می شود. مرز بین درون و بیرون را از بین ببرید و سبک زندگی در فضای باز را تشویق کنید.هندسه نما شیشه ای پر جنب و جوش، همراه با رنگ طلایی روشن BW Riviera 25 طبقه، مک، چشمگیر را ایجاد می کند. تراس ها و بالکن های سخاوتمندانه با طراحی منحصر به فرد مشخص ترین ویژگی نمای BW Riviera است که به گونه ای طراحی شده است که زندگی ،نان همیشه با مناظر دیدنی تزئین شده و پر از نور روز و هوای تازه باشد.

در سطح زمین ریویرا، امکانات تفریحی شامل کافه و امکانات مهد کودک، پذیرش، اتاق کالسکه، ایستگاه های شستشوی حیوانات خانگی گنجانده شده است. با تعیین معیار جدیدی برای بلگراد، طراحی ساختمان از بافت اطراف خود نهایت استفاده را می‌کند تا روابط کار زنده را به ،وان بخشی از تجربه شهری حفظ کند. تیم پروژه
RMJM صربستان

تجسم
RMJM صربستان (رندرهای داخلی)
جورج (رندرهای بیرونی)

[ad_2]
منبع: https://rmjm.com/rmjm-serbia-presents-belgrade-bw-riviera/