تیم طراحی و ساخت جزئیات مربوط به Avicii Arena Transformation را به اشتراک می گذارد


[ad_1]

استکهلم گلوب آرنا Fastigheter AB (SGAF) و تیم پروژه Avicii Arena جزئیات بیشتری در مورد مدرن سازی بزرگترین ساختمان کروی اروپا ارائه کرده اند.

NCC، شرکت ساختم، نوردیک که مکان اصلی را در سال 1989 ساخته است، به ،وان مدیر ساخت و ساز برای این پروژه انتخاب شده است. این مکان نمادین که به ،وان یک بنای میراثی ثبت شده است، قرار است تحت یک ارتقاء قابل توجه قرار گیرد.

گفت: “SGA Fastigheter روی شناسایی روشی بهینه برای ارتقاء عاقلانه و مسئولانه Arena فوق العاده Avicii برای آینده کار کرده است.” متس وایکر، مدیر عامل SGAF. ما برخی از برجسته ترین مشاوران بین المللی اروپا را برای نظارت بر بازسازی درگیر کرده ایم و مشتاقانه منتظریم اطمینان حاصل کنیم که ساختمان همچنان مقصد رویدادهای بین المللی و تجربه عالی برای طرفداران هاکی برای دهه های آینده خواهد بود.

را ساختمان معروفکه محل استقرار تیم ملی هاکی سوئد است، میزبان مجموعه‌ای از رویدادها و کنسرت‌های برجسته است. اخیراً لیگ ملی هاکی برنامه‌هایی را برای چهار بازی فصل عادی اعلام کرده است که امسال در این محل برگزار می‌شود.

گفت: «از ابتدا، تیم طراحی متعهد به بزرگداشت تاریخ و میراث ساختمان بوده و در عین حال تجربه را به‌طور چشمگیری مدرن‌سازی می‌کند.» کرستی میچل، مدیر ارشد پروژه در استودیوی HOK لندن. راه‌حل‌های طراحی ما به این تعادل دست می‌یابند و تضمین می‌کنند که محل برگزاری، آینده‌نگر، انعطاف‌پذیر و قابل برنامه‌ریزی برای نیازهای مختلف است.»


رندرهای هنرمندان جدید، که در معرض تغییر هستند، بازسازی گسترده این سازه را نشان می‌دهند که دارای مفهوم سقف جمع شونده منحصربه‌فرد برای تقویت آ،تیک و ایجاد فضای صمیمی‌تر برای طرفداران و تماشاگران کنسرت است. یک ساختار حلقه مانند بالای کاسه صندلی شناور خواهد بود، با پانل های خودکار و متحرک که می تواند ساختمان را متحول کند و زمان طنین را با توجه به نوع رویداد بهینه کند. در صورت عدم استفاده، پانل ها را می توان دور از دید پارک کرد تا دید بدون مانعی از ساختمان کروی ایجاد شود.

تیم طراحی همچنین امکانات رفاهی ممتاز جدیدی را معرفی خواهد کرد – صندلی گون،ا. این مفهوم، با الهام از محصول مشابه در Little Caesars Arena طراحی شده توسط HOK در دیترویت، میشیگان، چشم اندازی منحصر به فرد را با صندلی هایی که کمی روی کاسه صندلی قرار دارند، به طرفداران ارائه می دهد.

کاسه نشیمنگاه پایین به طرز چشمگیری بهبود می یابد، با طراحی کارآمدتر، صندلی های جدید نزدیک تر به یخ و پتانسیل افزایش قابل توجهی در پیشنهادات ممتاز. این استراتژی ها محل برگزاری همه کاره تر را برای اپراتورها تضمین می کند و تجربه کلی را بهبود می بخشد.

گفت: «به‌روزرس، ساختم، به‌،وان منحصربه‌فرد و پیچیده مانند Avicii Arena باید با دقت و با احترام به ظاهر تاریخی ساختمان انجام شود، اما همچنان بر ا،امات و فناوری مدرن متمرکز باشد». هنریک لندلیوس، مدیر منطقه تجاری در NCC. ما بسیار مفت،یم که به این نقطه عطفی که NCC ساخته، توسعه داده و اکنون در حال مدرنیزه شدن است، باز می گردیم.

HOK معمار طراحی، CF Moller Architects معمار دستیار و sbp مهندس سازه و رهبری طراحی سقف جمع شونده است. Ramboll مهندس MEP، Efter،g مهندس آ،تیک، Light Bureau طراح نور، AFRY بر مدیریت هزینه نظارت دارد و Movement Strategies پیشرو پویایی جمعیت است.

ما بسیار مفت،یم که با همکاری HOK، Schlaich Bergermann Partner و NCC، بخشی از توسعه یکی از نمادین ترین مکان های دیدنی استکهلم به یک عرصه مدرن چندگانه هستیم. د،ل تایلان، معمار در CF Møller Architects. ما با هم یک تیم طراحی بین‌المللی قوی را تشکیل می‌دهیم که برای ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار برای ارتقای عرصه تلاش می‌کند. پس از یک بیماری همه گیر، ورزش ها و رویدادها نقش مهمی در شکل دادن به جوامع آینده ما دارند و توجه بیشتر را می طلبند.

گفت: «بازسازی Avicii Arena معیار جدیدی را برای ارتقای عرصه ایجاد می‌کند، که توسط یک همکاری هماهنگ با یک مشتری اختصاصی انجام می‌شود که توسط راه‌حل‌های مهندسی پیشرفته‌ای که تیم طراحی ما با هم توسعه داده‌اند، فعال می‌شود.» کنوت استوکهوسن، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل در sbp.

این پروژه قرار است تا اوایل سال 2025 تکمیل شود.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-07/design-and-construction-team-share-details-about-avicii-arena-transformation/