تیم طراحی دانشجویی HOK-Advised جوایزی را برای تحقیقات پایداری دریافت می کند


[ad_1]

پل وولفورد و ک، مور از HOK به تیم دانشگاه کالیفرنیا، برکلی در تحقیقات خود در مورد تول، گیاهی علف مانند بومی کالیفرنیا توصیه ،د. دو تن از دانش‌آموزان – آناستازیس دیموکاس و سوراب ماهشواری – اکنون در کنار وولفورد و مور در دفتر HOK در سانفرانسیسکو کار می‌کنند.

تول یک بوته بزرگ است که در باتلاق های کالیفرنیا رایج است. برای هزاران سال، مردم بومی از گیاه نی برای ساختن قایق، سبد، مسکن و ابزارهای دیگر استفاده می ،د.

اخیراً، دانشجویان در برنامه فارغ التحصیل معماری UC Berkeley استودیو یک احتمالات تول را مجدداً بررسی کرد – در مورد ساختار ساختاری آن تحقیق کرد و چگونگی استفاده از این گیاه را به ،وان یک مصالح ساختم، پایدار آزمایش کرد. این تحقیق اکنون جوایز طراحی تیم را از آن خود کرده است مجله جزئیات و AIA East Bay.

در طول سال تحصیلی 2021-2022، پل وولفورد، مدیر طراحی HOK، و ک، مور، رهبر تمرین مهندسی، با دانشجویان و استاد ماریا پاز گوتیرز برای ارائه بازخورد و کمک ملاقات ،د.

گفت: “بینش های پل و ک، بسیار ارزشمند بود.” آناستازیس دیموکاس، یکی از اعضای تیم دانشجویی پل به ما کمک کرد تا اصول تفکر طراحی را در تحقیقات خود به کار ببریم، در حالی که ک، دانش خود را در مورد ساختار به اشتراک گذاشت تا به ما کمک کند بفهمیم چگونه می‌تو،م از تول برای ساختن استفاده کنیم. چیزی که من بیشتر از همه قدرد، کردم این بود که چگونه ما را تشویق به آزمایش ،د.»

را

دانش‌آموزان علاوه بر ساختن یک ساختار اولیه از لاله، توانایی گیاه در فیلتر ، سموم (مانند دود آتش‌سوزی)، تکنیک‌هایی را برای آسان‌تر ، رشد و برداشت برای ساخت و ساز و راه‌هایی را که می‌توان از رباتیک برای بسته‌بندی گیاه استفاده کرد، کشف ،د. یک مصالح ساختم،

مور گفت: «من واقعاً تحت تأثیر روشی قرار گرفتم که تیم خود را برای تفکر گسترده به چالش کشید. آنها فقط بر ساخت یک مصنوع متمرکز نبودند. آنها تکامل مواد و چگونگی تفکر متفاوت در مورد ساختمان‌ها، مواد و چرخه زندگی آنچه می‌سازیم را بررسی ،د.»

در ماه مه، Dimokas و همک،ی سوراب ماهشواری کارشناسی ارشد خود را در معماری از دانشگاه برکلی دریافت ،د. اکنون آنها به همکاری با Woolford و Moore به ،وان اعضای جدید استودیوی HOK’s San Francisco ادامه می دهند.

ماهشواری می‌گوید در حالی که بعید است در آینده نزدیک ساختمان‌های مدرن از تول ساخته شوند، کارگاه استودیو وان قطعاً بذری را کاشت.

ما ارتباط خود را با بسیاری از تکنیک ها و مصالح اولیه ساختم، خود از دست داده ایم. بنابراین، جالب است که فکر کنیم چگونه می‌تو،م از چیزی مانند tule استفاده کنیم که تا حد زیادی فراموش شده است و فناوری‌ها و رویکردهای جدیدی را به کار ببریم که می‌تواند آن را به یک راه‌حل عملی و پایدار برای امروز تبدیل کند.»

تصاویر از UC Berkeley.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2022-12/،k-advised-student-design-team-wins-awards-for-research-on-sustainable-building-material/