تولید سایبان بازویی-تولید سایبان بازویی اتوماتیک و دستی دیدگاهان غرب-اطلاعات سایبان


نصب سایبان بازویی در فضاهای سرباز محیط مطبوعی را برای شما مهیا میسازد. همچنین این نوع سایبان از شما در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب محافظت مینماید. علاوه بر آن، در فصول سرد سال از شما در مقابل رطوبت برف و باران محافظت میکند. با استفاده از ریموت سایبان بازویی شما می توانید حتی در فاصله ۳۰ متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقییا سایبان فنری نیز می نامند.

شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید. با دهنه های بین 3 تا 6 متر و بازشوندگی 2.5 متر یا 3 متر توسط شرکت اقای سایه بان تولید میشود.و فضای حداکثر تا 18 متر مربع را با این مدل سایه بان میتوان تحت پوشش در آورد. سایبان بازویی یکطرفه به دو شکل سایبان بازویی یکطرفه برقی و سایبان بازویی یکطرفه دستی تولید میشود. هر چقدر متراژ و ابعاد سایبان مد نظر بزرگتر شود به همان نسبت نیز قیمت سایبان بازویی افزایش می یابد .

  • بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که سایه بان بازویی دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد.
  • همچنین این نوع سایبان از شما در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب محافظت مینماید.
  • به عبارتی هزینه های مربوط به نصب موتور و ریموت آن حذف می گردد.
  • ما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته ایم بر اعتبار خود بیفزاییم.
  • پارچه های کره سایبان بازویی و یا سایبان برقی در عرض 2/5 متر با ضخامت 18 انس و با وزن 610g/m2و همچنین 400g/m2عرضه می گردند.این پارچه ها بهترین روکش جهت سایبان مغازه و سایبان برقی می باشند.
  • به همین دلیل به آن سایبان فنری هم گفته می شود، بنابراین تفاوتی بین سایبان بازویی و سایبان فنری وجود ندارد.

این موضوع به خاطر استفاده از فنر در این نوع سایبان ها و همچنین استفاده از موتور الکتریکی می باشد. افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتیطی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد. کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است. انجام داد.سایه بان بازویی برای مکان هایی که امکان بارندگی بسیار زیاد می باشد، گزینه بسیار مناسب تری می باشد. زیرا رطوبت باران به هیچ عنوان اثرات مخرب بر روی روکش و یا مفصل های این نوع سایبان ندارد.

نکات مهم و مفیدی که هنگام خرید سایبان های بازویی باید رعایت نمود!

تا بتوان از آنها استفاده های مختلفی در فصل های مختلف داشته و در مواقعی که نیاز به سایبان نباشد. پارچه های کره سایبان بازویی و یا سایبان برقی در عرض 2/5 متر با ضخامت 18 انس و با وزن 610g/m2و همچنین 400g/m2عرضه می گردند.این پارچه ها بهترین روکش جهت سایبان مغازه و سایبان برقی می باشند. شرکت دیدگاهان، تولید کننده انواع سایبان برقی با ضمانت و خدمات پس از فروش 22 سال است که در این زمینه فعایت میکند.

همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد.

آخرین خدمات سایبان

شما می توانید مدل های مختلفی از این نوع سایبان را در بازار مشاهده کنید. سایبان های بازویی، در دو نوع ثابت و برقی در بازار موجود هستند. مجموعه توانمند ما با بکارگیری نیروهای ماهر سایبان های بازویی را در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می کنند. کیفیت محصولات تولیدی برای کارخانه ما بسیار اهمیت دارد، از اینرو مجموعه ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، انواع مختلف سایبان های بازویی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند.

به دو شکل سایبان بازویی دو طرفه دستی و سایبان بازویی دو طرفه برقی توسط تولیدی اقای سایبان طراحی و تولید میشود. این مدل سایه بان (چادر) میتواند فضای تا 36 متر مربع را تحت پوشش خود در بیاورد. برای اینکه قیمت سایبان بازویی برقی مغازه شما مشخص شود در ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای سایبان بازویی را بدست آورید .