تولید سایبان بازویی-تولید سایبان بازویی اتوماتیک و دستی دیدگاهان غرب


مشتریان محترم با مراجعه به سایت دیدگاهان می توانند انواع مدل های مختلف این نوع سایبان را مشاهده کنند. تنوع زیاد این نوع سایبان سبب شده است مشتریان براساس نیاز و بودجه ای که دارند نسبت به خرید آن اقدام کنند. از طرفی خرید اینترنتی سبب صرفه جویی در زمان مشتریان خواهد شد. مشتریان می توانند همه مدل های مختلف این نوع سایبان را در زمان کوتاهی مشاهده کنند.

  • ما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته ایم بر اعتبار خود بیفزاییم.
  • می توان آویز را در سایبان آویز دار حذف نمود و مقدار آنرا صفر در نظر گرفت.
  • برای خرید سایبان بازویی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایبان های بازویی برای زیبایی بیشتر به خانه ها طراحی شده اند و شما می توانید از بین انواع رنگ ­ها، پارچه ها و سبک های مختلف یکی را انتخاب کنید تا متناسب با نیاز شما باشد. به همین دلیل ، حتما باید یک مدل مقاوم و با کیفیت بالا انتخاب کنید. سایبان لاکچری سایبان لاکچری یکی از مدلهای سایبان بازویی تولیدی توسط شرکت آقای سایبان میباشد. سایه بان لاکچری به دو صورت سایبان لاکچری برقی و سایبان لاکچری دستی قابلیت تولید دارد. به دو شکل سایبان بازویی دو طرفه دستی و سایبان بازویی دو طرفه برقی توسط تولیدی اقای سایبان طراحی و تولید میشود.

تفاوت میان سایبان بازویی اتوماتیک و سایبان بازویی دستی

کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت سایبان بازویی بر قیمت آن موثر است. هر چقدر کیفیت متریال زیاد باشد، به همان نسبت قیمت سایبان افزایش پیدا خواهد کرد. ابعاد سایبان از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایبان بازویی است. شرکت های معتبر محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می دهند. ما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته ایم بر اعتبار خود بیفزاییم. اضافه شدن هزینه موتور بر روی هزینه ساخت سایه بان، باعث افزایش قیمت چادر بازویی می شود.از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایه بان بازویی، هزینه خرید مواد و متریال اولیه می باشد.

سایبان مغازه

برای مثال در منطقه ای با شرایط آب و هوایی به طور مداوم آفتابی و یا بارانی مشتریان نوع ثابت را انتخاب خواهند کرد. اما برای مناطقی که شرایط آب و هوایی در آن متغیر است، مشتریان نوع متحرک را استفاده می کنند. ساخت سایبان های بازویی متحرک و ثابت توسط دیدگاهان نشان از توجه این شرکت به نیازهای متفاوت مشتریان است.

مشخصات سایبان بازویی کلاسیک

سایبان های شرکت دیدگاهان در شیب های 0 تا 45 درجه قابل تنظیم هستند. وزن سایبان های دیدگاهان به دلیل استفاده از آلومینیوم بسیار سبک است. شرکت دیدگاهان از پارچه نانو در تولید سایبان های خود استفاده می کند. بازوهای موجود در این نوع سایبان سبب کاربری راحت آن شده است. در نوع برقی این سایبان ها از موتور الکتریکی جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده می شود.

قیمت سایبان بازویی دستی کمتر از سایبان بازویی برقی می باشد اما این را به خاطر داشته باشید که سایبان بازویی برقی دارای تجهیزاتی مانند موتور ، ریموت و رسیور می باشد که آن را نسبت به سایبان بازویی دستی متمایز می نماید . بعد از ساخت سایبان بازویی، نوبت به نصب آن در محل مورد نظر است. برای نصب این نوع از سایبان ها باید افرادی که دارای تخصص کافی هستند، انتخاب شوند. انتخاب یراق نامناسب باعث می شود تا طول عمر این سایبان ها کاهش یابد. بدین ترتیب با انتخاب یراق مناسب و افراد متخصص، می توان عمر این نوع از سایه بان ها را بسیار بیشتر کرد.انتخاب مواد و متریال مناسب برای ساخت سایبان بازویی نیز در نصب آسان و باکیفیت این نوع از سایه بان ها تاثیرگذار است.