تغییرات در رهبری گروه داخلی HOK


[ad_1]

HOK تغییراتی را در تیم رهبری گروه داخلی خود برای حمایت از رشد و ارائه فرصت های توسعه ایجاد کرده است.

انریکو کاروسو، که قبلا مدیر طراحی داخلی در لندن بود، به اتاوا نقل مکان کرد تا توسعه طراحی پروژه بازسازی بلوک مرکز را رهبری کند.

سارا اوپن هویزن، AIA، LEED AP BD+C، که مدیر داخلی در شیکاگو بود، به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد تا سرپرستی تیم داخلی در آنجا را بر عهده بگیرد.

ایولین ویلوردینگ، AIA، LEED AP، از مدیر پروژه به جای Oppenhuizen به ،وان مدیر داخلی در شیکاگو ارتقا یافته است.

کاروسو، مستقر در دفتر Centrus در اتاوا، وظیفه جدیدی را به ،وان طراح اصلی نظارت بر توسعه طراحی داخلی برای مرکز جدید استقبال پارلمان و بازسازی بلوک مرکز پارلمان بر عهده گرفته است. او با آنگرت هیوارد از HOK، مسئول اصلی، و دیا الملاح، معمار ارشد پروژه همکاری خواهد کرد تا هدف طراحی تیم را تا پایان پروژه حفظ کند.

کاروسو گفت: “مسئولیت در توسعه طرح زیبای طراحی شده توسط تیم Centrus به رهبری Riccardo Mascia، Peter Ruggiero و Jonathan Zee از HOK یک امتیاز فوق العاده است.” “مقیاس و پیچیدگی خیره کننده است. این یک فرصت یک بار در زندگی است تا بخشی از چنین پروژه مهم و ماندگاری باشید.»

کاروسو که در مونترال به دنیا آمده و بزرگ شده است، بیش از نیمی از عمر خود را در لندن، زادگاهش، گذرانده است. او گفت: «من ،یسی بودن را معرفی نکردم، اما خودم را لندنی می نامم. “من مشتاقانه منتظر کار دوباره در کانادا هستم.”

خانه های باز نقش مدیر داخلی در سانفرانسیسکو را با تامبرا تورسون تا پایان ماه مارس به اشتراک می گذارد. پس از آن، T،rson که دارای 40 سال تجربه به ،وان طراح داخلی است، به سمت طراح ارشد پروژه یا مشاور منتقل می شود و در صورت نیاز بر اساس پروژه کار می کند.

تام پولوچی، مدیر جه، داخلی HOK گفت: «تامبرا و د،ل هریوت، مدیر طراحی داخلی در استودیو، تیم قدرتمندی در اینجا ایجاد کرده‌اند. سارا بسیار من، خواهد بود و ما از حضور او در سانفرانسیسکو هیجان زده هستیم.

Oppenhuizen گفت: “این یک تجمل است که این همپوش، با Tam، را داشته باشم، زیرا من با تیم و پروژه های سانفرانسیسکو آشنا هستم.” “این یک فرصت فوق العاده برای کار با چنین گروه با استعدادی و بازگشت به ساحل غربی است، جایی که من خانواده زیادی دارم.”

Oppenhuizen از زمان کارآموزی در استودیوی HOK در لس آنجلس در سال‌های 2005-2006 در حالی که مدرک لیسانس معماری خود را در دانشگاه کالیفرنیای ج،ی دریافت کرد، در پنج دفتر HOK کار کرده است. یک سال پس از پیوستن به استودیوی سنت لوئیس در سال 2007، او به مدت 10 ماه به ،وان بخشی از تیم طراحی مجتمع ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی حمد در دوحه به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد. سه سال پس از بازگشت به سنت لوئیس، اوپن هویزن در سال 2008 به استودیوی واشنگتن دی سی منتقل شد. او متعاقباً در سال 2016 به شیکاگو نقل مکان کرد تا به ،وان مدیر پروژه کار کند و در سال 2019 به سمت مدیر داخلی ارتقا یافت.

اوپن هویزن گفت: «مردم ما هر روز به من انگیزه می دهند. ما گروهی شگفت‌انگیز از طراحان پرشور، با استعداد و رهبران فکری داریم که متعهد به ارائه بهترین کار ممکن به انواع مختلف مشتریان هستند.

وحشی گریاو که در ژوئن 2022 به ،وان مدیر پروژه به استودیوی شیکاگو HOK پیوست، مدیر جدید داخلی در آنجا است. او در طراحی محیط هایی تخصص دارد که نیازهای رو، افراد را در نظر گرفته و تجربه آنها را در یک فضا افزایش دهد. Wilwerding با بیش از دو دهه تجربه در معماری و طراحی داخلی، در پروژه‌هایی در بازارهای مختلف از جمله حقوقی، شرکتی، علم و فناوری، غیرانتفاعی، مس، و استفاده مجدد تطبیقی ​​همکاری کرده است.

ویلوردینگ گفت: “من مشتاق کاوش در برخوردهای پدیدارشناختی مردم با معماری و اینکه چگونه طراحی عالی می تواند تمام حواس را درگیر کند، هستم.”

پولوچی گفت: “Evelyn به سرعت به بخشی جدایی ناپذیر از تیم شیکاگو ما تبدیل شده است و عمیقاً در بازار محلی جا افتاده است.” “او یک رهبر فوق العاده خواهد بود.”

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-01/changes-to-،ks-interiors-group-leader،p/