تعویض کاسه میکسر آشپزخانه برای تمام نیازهای پخت


[ad_1]

انواع کاسه می،ر کیچن اید

وقتی صحبت از آن می شود، می،ر KitchenAid ممکن است سه نوع مختلف کاسه جایگزین همزن داشته باشد، از جمله:

1. کاسه استیل ضد زنگ

ا،ر می،رهای پایه کیچناید با کاسه های استاندارد فولاد ضد زنگ عرضه می شوند. اگرچه آنها جذاب ترین کاسه های جایگزین موجود در بازار نیستند، اما بادوام، بسیار مقاوم در برابر سایش، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و برای مدت طول، ساخته شده اند.

فولاد ضد زنگ

اعتبار تصویر: ohsnapcupcakes.com

اندازه کاسه های فولادی ضد زنگ بین 3 تا 7 لیتر است و می توان از آنها در می،رهای پایه کاسه ای و سر شیب دار استفاده کرد. با این حال، به یاد داشته باشید که همه کاسه های همزن قابل تعویض نیستند، بنابراین مطمئن شوید که یک کاسه جایگزین سازگار با مدل کمک آشپزخانه خود انتخاب کنید.

2. شیشه

کاسه های شیشه ای Kitchen Aid برای اندازه گیری تمام مواد به طور مستقیم در کاسه همزن عالی هستند. آنها طراحی شفافی دارند که به شما امکان می دهد محتویات کاسه شیشه ای خود را مشاهده کنید. علامت‌های اندازه‌گیری، دانستن مقدار مخلوط را در کاسه همزن شما آسان می‌کند، و روکش‌های دستی کاسه تضمین می‌کنند که خمیر باقیمانده را به راحتی ذخیره کنید.

کاسه شیشه ای

اعتبار تصویر: momsbakingco.com

مانند کاسه‌های سرامیکی Kitchenid، کاسه‌های شیشه‌ای دارای دهانه ریزش هستند که ریختن مخلوط‌ها را بدون ریختن آسان می‌کند. علاوه بر این، این کاسه های شیشه ای برای آب ، کره یا شکلات و حرکت فورا به سمت مخلوط ، عالی هستند.

کاسه های همزن شیشه ای نیز قابل استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی هستند و می توان از آنها در فرها تا دمای 450 درجه فارنهایت استفاده کرد.

3. سرامیک

کاسه‌های سرامیکی دارای ویژگی‌هایی مانند قابل استفاده بودن در مایکروویو، فریزر و ماشین ظرف‌شویی هستند، اما در برابر لکه‌شدگی، ،اشیدگی، ،د شدن و ، خوردن نیز مقاوم هستند. آنها به قدری بادوام هستند که می،رهای پایه کیچناید دارای ضمانت 5 ساله هستند و برای همه می،رهای پایه شیب دار 4.5 و 5 لیتری من، هستند. با این حال، کاسه‌های سرامیکی برای مدل‌های بالابر کاسه‌ای در دسترس نیستند، زیرا هیچ یک از کاسه‌های سرامیکی با میخ در کناره کاسه همزن برای اتصال به همزن پایه Kitchenid ​​عرضه نمی‌شوند.

کاسه سرامیکی

اعتبار تصویر: momsbakingco.com

خوبی کاسه های سرامیکی دهانه ریزش آنهاست که از سرریز شدن و ریختن مخلوط در هنگام انتقال مخلوط از کاسه سرامیکی به ظرف دیگری جلوگیری می کند. خوشبختانه کاسه های سرامیکی در کل مجموعه کاسه مخلوط کن کیچناید بسیار شیک هستند. آنها در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند.

عواملی که باید قبل از ،ید بهترین کاسه مخلوط کن در نظر بگیرید

هنگامی که به دنبال بهترین کاسه همزن KitchenAid هستید، انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما می تواند چالش برانگیز باشد. بنابراین، قبل از ،ید باید مواردی را در نظر بگیرید که عبارتند از:

1. مواد

،وماً لازم نیست دقیقاً کاسه ای را که همراه می،ر شما ارائه می شود ،یداری کنید. این ممکن است بهترین زمان برای کار با نوع جدیدی از کاسه باشد. ا،ر کاسه های موجود در بازار از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، اما کاسه های مخلوط کن از سرامیک یا شیشه نیز پیدا خواهید کرد. هر نوع مواد دارای مزایای خود است و شما باید با توجه به نیاز و موقعیت خود یکی را انتخاب کنید.

کاسه استیل ضد زنگ

اعتبار تصویر: ohsnapcupcakes.com

2. ویژگی ها

به طور کلی، بیشتر کاسه ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و روکش خوبی دارند، اما اگر می خواهید بیشتر از کاسه همزن خود به دست آورید، باز هم اشکالی ندارد. یکی از عوامل مهم در پخت، اندازه گیری دقیق است.

با توجه به این‌که با کوچک‌ترین اشتباه‌ها چقدر ممکن است همه چیز در پخت اشتباه پیش برود، برخی از کاسه‌ها خطوط اندازه‌گیری را برای اطمینان از اضافه ، مواد من، به خمیر ارائه می‌کنند. این می تواند ناامید کننده باشد، اما می توان از این وضعیت با یک کاسه مخلوط با علامت های اندازه گیری جلوگیری کرد.

سایر ویژگی‌هایی که می‌تو،د در کاسه‌های جایگزین بخواهید، دهانه‌های ریخته‌شده و دسته‌هایی هستند که برای آسان ، زندگی طراحی شده‌اند. بنابراین، اگر یک کاسه جدید می‌،ید، مهم است که کاسه‌های جایگزینی با این ویژگی‌ها تهیه کنید تا اطمینان حاصل کنید که از حدا،ر مزایا برخوردار خواهید بود.

کاسه استیل ضد زنگ

اعتبار تصویر: bakingkneads.com

3. اندازه

اگرچه ا،ر می،رهای پایه دارای یک کاسه 4.5 لیتری هستند، برخی از می،رهای Ktchenaid می توانند کاسه های همزن بزرگتر را پشتیب، کنند. قابل توجه است که کاسه های جایگزین از 3 لیتر تا 8 لیتر متغیر است.

ا،ر کاسه های جایگزین بین 3 تا 5 لیتر به راحتی با همزن استاندارد 4.5 لیتری سر شیب دار مطابقت دارند. با این حال، کاسه های بزرگتر فقط روی مدل های خاص کار می کنند.

4. بودجه

قیمت کاسه های همزن معمولاً متفاوت است، بنابراین قبل از ،ید باید بودجه خود را بررسی کنید. اگر بودجه کمی دارید، چند گزینه در دسترس است، از جمله کاسه های شیشه ای و پ،تیکی.

نتیجه گیری در مورد تعویض کاسه می،ر آشپزخانه

Kitchenid ​​قطعات جایگزین و لوازم جانبی مختلفی برای می،رهای خود دارد، از جمله کاسه هایی در اندازه های مختلف. اکنون که ما تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار داده ایم، پیدا ، بهترین کاسه جایگزین برای مخلوط کن کیچن اید دشوار نیست.

اکنون که گزینه‌های خود و آنچه را که باید در کاسه‌های جایگزین جستجو کنید، می‌د،د، می‌تو،د کمی زمان بگذارید تا بخو،د و بهترین قطعات جایگزین را برای نیازهای خود پیدا کنید.

اعتبار تصویر ویژه: momsbakingco.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/kitchenaid-mixer-bowl-replacement/