تصمیم گیری «حوضه آبخیز» هنجارها را به چالش می کشد و بازسازی می کند


[ad_1]

وزیر افزایش سطح، مسکن و جوامع امروز (20 ژوئیه) اجازه ،ده فروش را برای براندازی فروشگاه شاخص در مرکز لندن، در یک لحظه بالقوه سابقه دار برای صنعت، رد کرد.

Gove پیشنهاد توسعه مجدد بحث برانگیز را به دلیل اثرات بالقوه میراث و کربن مسدود کرد – برخلاف توصیه های بازرس برنامه ریزی.

استوارت ماچین، مدیر اجرایی M&S، در واکنشی آتشین به این تصمیم، تصمیم Gove را «غیرقابل درک» خواند و این پیشنهاد را که به دلایل پایداری ارائه شده است، «بی‌م،ی» توصیف کرد. پاسخ کامل را اینجا بخو،د.

فروشگاه M&S پس از اینکه M&S مجوز برنامه ریزی برای ت،یب و بازسازی آن را در نوامبر 2021 دریافت کرد، به میدان نبرد نمادینی برای رویکرد ت،یب در مقابل مقاوم سازی تبدیل شد که جرقه یک درگیری عمومی بزرگ بر سر کربن تجسم یافته در ساخت و ساز را برانگیخت.

این مطلب با واکنش های بیشتر در حال بروز رس، است…

جان اوری، کارگردان در معماری و طراحی LOM

معماری و طراحی LOM به نفع افزایش عمر یک ساختمان است. تصمیم علیه ت،یب، چالشی برای حرفه ما است که به نفع غلات، تاریخ و بافت شهری صحبت می کند. ما یک مقاوم سازی جسورانه را تشویق می کنیم که فراتر از حفظ نما و بازسازی داخلی است. این فرصتی است برای انجام یک کار خارق العاده در یک محیط منحصر به فرد.

اخبار فوق العاده برای M&S Oxford Street. SoS این طرح را به دلایل کربن و میراث رد کرده است. این نشان دهنده یک حوضه آبخیز در توسعه در شهرها است. اثرات آب و هوا در حال حاضر یک ملاحظات کلیدی است. نتیجه عالی!

– Simon Sturgis (@Simonsturgis) 20 ژوئیه 2023

هنریتا بیلینگز، کارگردان، میراث بریت،ا را نجات دهید

این یک تصمیم بسیار مهم است که به درستی روشی را که ما به طور مستمر و بیهوده ساختمان های مهم را در سرتاسر شهرها و شهرهایمان ،اب کرده و بازسازی می کنیم، به چالش می کشد. تغییر کاربری و تبدیل ساختمان‌ها که ما آن را گرامی می‌داریم و هزاران تن CO را ذخیره می‌کنیم2 در این پروسه بدون فکر است. این یک گام مثبت بزرگ است و ما به وزیر امور خارجه درود می فرستیم.

نه تنها ضربه ای برای M&S بلکه برای بازسازی خیابان آ،فورد و شهر درونی در سراسر بریت،ا. یک تصمیم عجیب و غریب توسط یک وزیر غیرعادی در برابر همه توصیه های برنامه ریزی.

– آرچی نورمن (@therealarchie) 20 ژوئیه 2023

،و بالسون، تجسم رهبر کربن، ما، فوردهام

یک توسعه مسئولانه باید نوسازی را در قلب خود قرار دهد و هر گزینه ممکن را برای استفاده مجدد از ساختمان موجود در نظر بگیرد.

برای اینکه یک ساختمان واقعاً پایدار باشد باید از آن استفاده شود. نگرش ها در حال تغییر هستند اما به اندازه کافی سریع نیستند. به طور کلی، تنها در صورتی که ساختم، ناامن باشد، برای هر منظوری کاملاً نامن، باشد، به شکل فعلی خالی بماند یا از نظر فنی سازگاری آن با نیازهای کاربر امکان پذیر نباشد، ممکن است ت،یب در نظر گرفته شود.

این تصمیم تاثیر زیادی بر بسیاری از تحولات پیشنهادی خواهد داشت

پس از آن، ت،یب باید به مسئولانه‌ترین و زیست‌محیطی‌ترین راه از نظر اجتماعی انجام شود، از جمله: استفاده مجدد تا حد امکان (چه در طرح جدید یا خارج از سایت در سایر توسعه‌ها). فعال ، بازیافت حلقه بسته؛ و به حدا،ر رساندن استفاده از مواد کم کربن (مانند الوار) در ساختار ساختمان جدید، مصالح، تج،ات و تن،.

این تصمیم تاثیر زیادی بر مسیر آینده محیط ساخته شده بریت،ا و بسیاری از پیشرفت های پیشنهادی در سراسر لندن و کشور خواهد داشت. این یک پیام قوی برای همه در صنعت محیط زیست ساخته شده و برای عموم مردم است که آب و هوا باید در طراحی هر ساختمان یا توسعه یک ذینفع اصلی باشد.

منبع: متیو اندروز / SAVE

جری تیت، کارگردان، Tate + Co

این باید یک پیروزی برای عقل سلیم باشد. بسیار سخت است که بگوییم «استخوان‌های» موجود ساختمان آنقدر بد هستند که نمی‌توان آنها را از طریق مقاوم‌سازی تغییر شکل داد، و کربن آزاد شده از طریق ت،یب و توسعه به سادگی در سمت اشتباه تاریخ از نظر پایداری قرار می‌گیرد.

Jon Eaglesham، مدیر عامل Barr Gazetas

این یک تصمیم خوشایند است. ساختار، استخوان های ساختمان، خوب است، می توان آن را با دقت تغییر داد و بدون اینکه کاملاً ت،یب شود، زندگی جدیدی به آن بخشید. [replaced]. در نهایت، این واقعیت که حتی این بحث مطرح شد، ش،ت سیستم نظارتی ما است. چه با این تصمیم موافق باشید یا نه، ما نباید اجازه دهیم تصمیماتی با این بزرگی و منظم توسط بازرسی برنامه ریزی بر اساس سیاست برنامه ریزی که برای هدف من، نیست و به شرایط اضطراری آب و هوایی که با آن مواجهیم پاسخ نمی دهد، تصمیم گیری کند.

ما به یک چارچوب نظارتی به روز شده نیاز داریم که کربن را در قلب هر پروژه جای دهد. سپس این اجازه می دهد تا پروژه ها در مورد سیاست در سطح محلی تصمیم گیری شوند.

⚠️خبر فوری // وزیر امور خارجه به تازگی طرح های ت،یب فروشگاه M&S Oxford Street را رد کرده است.
یک پیروزی بزرگ برای مبارزان میراث و محیط زیست، و یک تصمیم مهم برای آینده ساخت و ساز بریت،ا و محیط زیست ساخته شده.
موارد بیشتر برای دنبال ،… pic.twitter.com/5QlVj9BNGd

– انجمن C20 (@C20Society) 20 ژوئیه 2023

دی کورسی، مدیر اجرایی، شرکت New West End

تصمیم امروز فرصتی از دست رفته برای تسریع رشد وست اند است و این پتانسیل را دارد که به شهرت این منطقه به ،وان مقصدی پیشرو برای ،ب و کارهای جه، و سرمایه گذاران آسیب برساند. با توجه به اینکه این پیشنهاد قبلاً توسط شورای شهر وست مینستر و مقامات لندن بزرگ و همچنین برآورده ، اه، طرح لندن و چارچوب سیاست برنامه ریزی ملی، ناامید کننده است.

[The West End] بازدیدکنندگ، از سراسر جهان را جذب می کند که در سال 2019 28 میلیون پوند به اقتصاد بریت،ا کمک ،د و دلیل اصلی انتخاب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و زندگی در لندن است. پیشنهاد توسعه مجدد پرچمدار مار، اند اسپنسر بخشی از داستان رشد آینده آ،فورد استریت است و تصمیم امروز فرصت را از دست می دهد تا از شتاب مثبتی که منطقه در حال حاضر تجربه می کند، سرمایه گذاری کند.

باسیل دمروتیس، شریک مدیریت، شراکت FORE

من این ،ت را به خاطر تصمیم گیری برای فرستادن این طرح به ، د، به جای هزاران تن بتن، شیشه و فولاد در ساختمان موجود تحسین می کنم. همه ساختمان‌ها را نمی‌توان برای همیشه نجات داد، اما بار اثبات اجازه ت،یب ساختمان‌ها باید به میزان قابل توجهی بالاتر باشد و من فکر نمی‌کنم که در اینجا، با اختلافی، رعایت شده باشد.

این یک سیگنال واضح به بازار از اهمیت بهسازی اولیه است. بحث طول، و پرهزینه در مورد این طرح، نور روشنی را بر اهمیت مقاوم سازی و همچنین گسست اساسی بین اظهارات خوش نیت از سوی سیاستمداران ارشد و اعمال سیاست های برنامه ریزی بیش از حد پیچیده و اغلب متناقض در صحنه روشن کرده است.

منبع: Pilbrow & Partners، Justin Piperger P،tography و Wadsworth3D

تجسم طرح پیشنهادی M&S خیابان آ،فورد Pilbrow & Partners به ​​سمت شرق

گلین امریس، کارگردان، Emrys Architects

تصمیم Gove فقط توجه ،تی را منحرف می‌کند که از پرداختن به مبرم‌ترین موضوع کربن در روزگار ما خودداری می‌کند: انرژی پاک در منبع. این جایزه است، دعوا بر سر M&S نیست.

تبریک می گویم @SAVEBrit برای نتیجه موفقیت آمیز تحقیق عمومی در مورد ت،یب خیابان آ،فورد M&S. تصمیمی مهم توسط Gove در برابر چرخه بی مورد ت،یب و ساخت جدید. خودم، @Heritagedecl و @WSofArchi افتخار می کنیم که بخشی از این کمپین بوده اند.

– کریس ویتمن (@WhitmanCJ) 20 ژوئیه 2023

استیو سینک،، کارگردان و یکی از بنیانگذاران، fourth_،e

نیاز اساسی برای زیر سوال بردن و آزمایش هر تابلوی رسا وجود دارد و این تصمیم در حال حاضر است. با این حال، در برخی موارد استفاده مجدد و مقاوم سازی، اگر به درستی انجام نشود، می تواند مشکلات قابل توجهی را از نظر هزینه و عملکرد ساختمان ایجاد کند. اکنون بسیار مهم است که مطالعات من، و دقیقی در مورد بهترین روش برای تغییر، تطبیق و احیای این ساختمان ش،ت خورده انجام شود. اگر مقدار کمی از این وجود داشته باشد، آنگاه زمان عوارض خود را خواهد گرفت و ساختمان برای مدت طول،‌تری غیرقابل دوام باقی می‌ماند.

من می ترسم که این تصمیم ممکن است یک قطعه توکنیسم سیاسی آزاردهنده توسط وزرایی باشد که به جای پذیرش مثبت معماری معاصر ترمیمی و مبتکرانه استفاده مجدد و تغییر، به دنبال حفظ و حفاظت از “قدیمی” هستند.

دیوید کراستوایت، اقتصاددان ارشد، BCIS

این تصمیم نیاز صنعت را برای توسعه مهارت ها و تعهد برای ارزیابی هر ساختمان یا پروژه به صورت جداگانه برای تصمیم گیری بهتر و آگاهانه در مورد هزینه و مح،ات کربن برجسته می کند. اتخاذ یک رویکرد هزینه چرخه عمر سنتی احتمالاً به نفع بازسازی است، در حالی که مح،ات کربن چرخه عمر بیشتر به نفع نوسازی ساختمان های موجود کاهش می یابد. با این حال، ممکن است امکان نوسازی برخی از ساختمان ها برای مطابقت با استانداردهای لازم وجود نداشته باشد. [and] میانگین هزینه پروژه های نوسازی به طور کلی حدود 60 درصد پروژه های ساخت جدید از همان نوع ساختمان است. مح،ه کربن ممکن است این را تغییر دهد.



[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/reaction-watershed-ms-oxford-st-decision-rightly-challenges-knock-down-and-rebuild-norms