ترمینال B فرودگاه لاگواردیا به عنوان بهترین ترمینال جدید فرودگاهی جهان معرفی شد


[ad_1]

ترمینال جدید B اولین ترمینال آمریکای شمالی است که رتبه بندی ترمینال فرودگاهی 5 ستاره را از Skytrax ،ب کرده است.

ترمینال B فرودگاه لاگاردیا این جایزه را دریافت کرده است 2023 بهترین ترمینال فرودگاه جدید جهان توسط شرکت رتبه بندی فرودگاه Skytrax، بر اساس نظرسنجی مسافران. این جایزه گواهی بر تبدیل موفقیت آمیز لاگواردیا از یکی از بدترین فرودگاه های کشور به یکی از بهترین فرودگاه های جهان است.

ترمینال B LaGuardia با مساحت 1.3 میلیون فوت مربع، که در مراحل اولیه در سال 2018 افتتاح شد و در سال 2022 تکمیل شد، تجربه ای در سطح جه، را برای مشتریان فراهم می کند که شامل فضای داخلی جادار، پنجره های کف تا سقف، گاراژ پارکینگ 3000 خودرو می شود. ، امکانات جدید وانت سرپوشیده و راحت برای تا،ی ها و وسایل نقلیه مش، سواری و پل های آسم، دوگانه بالای تا،ی وی های فعال. این ترمینال بهترین ،ده فروشی در ک،، تجربیات گسترده غذاخوری، هنر و امکانات خیره کننده و ویژگی آبی را ارائه می دهد که برای هر فرودگاهی در جهان منحصر به فرد است. از حاشیه تا دروازه، مشتریان واقعاً از تجربه سفر در سطح جه، در قرن 21 لذت می برند.

کوین اوتول، رئیس اداره بندر، گفت: “این جایزه و رتبه 5 ستاره تاییدی است بر کار اداره بندر و شرکای ما برای بازبینی آنچه که لاگواردیا می تواند باشد.” LaGuardia با طراحی شیک و مدرن، امکانات رفاهی در سطح جه، و هنر عمومی جذاب، اکنون استاندارد جه، جدیدی را برای سفرهای هوایی هر روز تعیین می کند.

این پروژه تحت نظارت بود LaGuardia Gateway Partnersکنسرسیومی متشکل از Vantage Airport Group، Skanska، Meridiam و JLC Infrastructure برای توسعه و سرمایه گذاری سهام. گروه فرودگاه Vantage برنامه توسعه مجدد و مدیریت ترمینال B را با Skanska Walsh به ،وان سرمایه گذاری مش، طراحی و ساخت و HOK و WSP برای طراحی رهبری کرد.

فرودگاه لاگاردیا و ترمینال B از بسیاری از سازمان ها، از جمله جایزه یونسکو ورسای 2021 برای بهترین فرودگاه جدید در جهان، موسسه زمین شهری نیویورک و موسسه طراحی-ساخت آمریکا، به رسمیت شناخته شده اند. HOK همچنین در فهرست نوآورترین شرکت‌های Fast Company در سال 2022 و همچنین به‌،وان تأثیرگذارترین شرکت‌های مجله TIME در سال 2022 برای طراحی ترمینال B انتخاب شده است.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-03/laguardia-airports-terminal-b-named-worlds-best-new-airport-terminal/