تاثیر NIL بر ورزش کالج از دیدگاه بودجه، امکانات و دانشجو-ورزشکار
انتشار: بهمن 05، 1403
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

تاثیر NIL بر ورزش کالج از دیدگاه بودجه، امکانات و دانشجو-ورزشکار


کارشناسان نحوه تغییر نام، تصویر و شباهت (NIL) در رشته دو و مید، کالج را در مورد بودجه برنامه، امکانات ورزشی و نقش دانشجویان ورزشکار به اشتراک می گذارند.

تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2021 که به دانشجویان ورزشکار اجازه می داد از استفاده از نام، تصویر و شباهت خود سود ببرند، پویایی سنتی قدرت در ورزش های دانشگاهی را تغییر داد. مبالغ هنگفتی که زم، به بخش های ورزشی می رفت، اکنون به بازیکنان اختصاص داده می شود. در همین حال، دانشگاه ها و برنامه های ورزشی آن ها در تلاش برای یافتن راه های جدید برای درآمدزایی و جذب بازیکن، هستند که بتوانند به طور فعال خدمات خود را به بالاترین قیمت پیشنهاد دهند.

برای درک اینکه NIL چگونه به تغییر رشته دو و مید، کالج در سال 2025 و بعد از آن ادامه خواهد داد، HOK یک LinkedIn Live با گروهی از کارشناسان مختلف NIL برگزار کرد:

نیت اپلبام، یکی از رهبران تمرین ورزشی، تفریحی + سرگرمی HOK، این پنل را مدیریت کرد. کل مکالمه را در زیر مشاهده کنید یا از 5 نکته کلیدی رد شوید.

1. تاثیر تغییر مدل های تامین مالی

گفتگو با کارتر شروع شد که در مورد چگونگی کارکرد بودجه NIL و چگونگی تغییر آن بحث می کرد. تا به امروز، ورزشکاران NIL از سه جریان درآمد ،ب کرده اند: 1) گروه های NIL، که در آن تقویت کنندگان و اهداکنندگان پول برای تأمین مالی دانشجویان ورزشکار جمع آوری می کنند، 2) مشارکت با برند، که در آن دانشجویان ورزشکار معاملات تأیید را با محصولات و خدمات وارد می کنند، 3) و خدمات کارآفرینی. ، که در آن دانشجویان ورزشکار از نام، تصویر یا شباهت خود برای ارائه کالا یا خدمات خود مانند یک کلینیک آموزشی یا اردو استفاده می کنند. این مدل به برخی از دانش آموزان ورزشکار (به ویژه بازیکنان فوتبال و بسکتبال) اجازه می دهد تا بسیار بیشتر از دیگران درآمد ،ب کنند.

اکنون چهارمین جریان مالی که انتظار می رود در پاییز 2025 اجرایی شود، به دانشگاه ها، به ویژه دانشگاه هایی که در کنفرانس های Power Five هستند، اجازه می دهد تا مقدار مشخصی از درآمد (،ن زده شده در حدود 20 میلیون دلار برای هر مدرسه) را با بازیکنان ت،یم کنند. این بودجه جدید احتمالاً باعث ایجاد جدایی بیشتر بین «داراها» و «نداشتن» در ورزش های دانشگاهی خواهد شد.

کارتر گفت: «مطمئناً سلسله مراتبی در این مورد وجود خواهد داشت. پیش بینی می شود که هشتاد و پنج تا نود درصد به فوتبال و بسکتبال مردان و ،ن یا به اصطلاح ورزش های درآمدزا بروند. ورزشکاران تقریباً 16 تا 18 رشته ورزشی دیگر در ا،ر دانشگاه ها ممکن است در نهایت چیزی نداشته باشند یا فقط چند صد یا هزار دلار داشته باشند.

میز آموزش خانواده Flanagan در مجتمع SMU\'s Garry Weber End Zone. فضای ناهار خوری به دانشجویان ورزشکار از 17 برنامه دانشگاهی در طول هفته و دارندگان صندلی باشگاه در طول بازی های فوتبال خدمت می کند.

2. تداوم نقش گروه های NIL

در حالی که ت،یم درآمد می تواند برخی از تأثیرات گروه های NIL را جابجا کند، کارتر نمی بیند که گروه ها به این زودی از بین بروند، به خصوص اگر ت،یم درآمد مشمول مقررات ،وان IX باشد که تبعیض بر اساس ،ت در آموزش را ممنوع می کند. (این موضوع در حال حاضر نامشخص است.)

کارتر گفت: "گروه های NIL نهادهای خصوصی هستند که توسط مدرسه کنترل نمی شوند و توسط ،وان IX هدایت نمی شوند." این به گروه های NIL اجازه می دهد تا پولی را که جمع آوری کرده اند را بگیرند و هر طور که صلاح می دانند توزیع کنند، که بیشتر اوقات به سمت برنامه فوتبال و پس از آن، بسکتبال مردان و ،ن می رود. درصد کمی از باقیمانده می تواند به طور بالقوه به دانش آموزان ورزشکار در سایر رشته ها برسد.»

3. اهمیت فرهنگ و اجتماع

با تغییر مدل مالی، اعضای پانل بر نیاز مستمر به امکانات و محیط هایی که فرهنگ تیمی، جامعه و احساس تعلق را برای دانشجویان ورزشکار پرورش می دهد، تاکید ،د. این امر برای جذب و نگهداری بسیار مهم خواهد بود.

"من فکر می کنم سوال بزرگتری که ما به آن نگاه می کنیم این است که چگونه مدارس کوچکتر با مدارس بزرگتر همگام می شوند؟" اوستبورگ گفت. من فکر می کنم اینجاست که واقعاً باید به نقاط قوت خود به ،وان یک مدرسه متمایل شوید. مثلاً شما به ارتش و دانشکده های نیروی دریایی نگاه کنید. آنها گروه های NIL را به ،وان پرداختی به ورزشکاران خود ارائه نمی دهند. پس چگونه آنها هنوز هم ورزشکاران را به مدرسه خود تشویق می کنند؟ این به خاطر فرهنگ، محیطی است که ارائه می دهند، چیزهایی که فراتر از پول است. اینجاست که باید به امکانات و البته تحصیلات نگاه کرد، به همین دلیل است که در وهله اول به دانشگاه می رویم.»

باشگاه 1929 در استادیوم سنفورد دانشگاه جورجیا زم، به ،وان جعبه مطبوعاتی عمل می کرد.

4. در حال تحول چشم انداز استخدام

چشم انداز استخدام با تأثیرات در سطح حرفه ای مانند نقش ها و دستمزدهای نوع GM در فضای دانشگاهی و همچنین تأکید مداوم بر تجربیات فرهنگی منحصر به فرد و امکانات غنی از سنت در حال تحول است. در حالی که گروه های NIL پولی را که زم، به سمت تسهیلات می رفت، ،ج کرده اند، بچتولد به سه نوع تسهیلات اشاره کرد که همچنان مورد تقاضا هستند: 1) ساختمان ها و فضاهایی که به درآمدزایی کمک می کنند، 2) امکانات عملیاتی 365 روزه و 3) امکانات ورزشی چند منظوره.

Bechtold به چند مورد از این امکانات اشاره می کند که HOK به طراحی آنها کمک کرده است، از جمله:
1. دانشگاه جورجیا باشگاه 1929 که با، مطبوعاتی سابق استادیوم فوتبال را به یک فضای باشگاهی درجه یک تبدیل کرد.
2. چهارراه پردیس دانشگاه نوتردام که استادیوم فوتبال تاریخی مدارس را مدرن کرد و آن را به مرکز فعالیت روزانه با سه ساختمان متصل تبدیل کرد که شامل ک، های درس، آزمایشگاه ها، مرکز تن، اندام، مرکز دانش آموزی، فضای اجرا، و فضای ملاقات، رویداد و مهمان نوازی است. .
3. جدید دانشگاه متدیست ج،ی مجتمع منطقه پای، گری وبر در استادیوم جرالد جی فورد. این گسترش جدید از استادیوم فوتبال دارای باشگاه های ممتاز و فضاهای غذاخوری برای هواداران است که به ،وان اتاق غذاخوری روزانه برای همه ورزشکاران SMU خدمت می کند.

5. سازگاری و چابکی

با توجه به ماهیت در حال تغییر سریع ورزش های کالج، شرکت کنندگان در پانل بر اهمیت دانشگاه ها برای سازگاری و چابک بودن در رویکرد خود به امکانات و درآمدزایی تأکید ،د، به طوری که کارتر مدارس متوسط \u200b\u200b\u200b\u200bبخش اول - و حتی مدارس بخش II و III- را مشاهده کرد. بازی NIL خود را در سال های آینده ارتقاء می دهند. اوستبورگ که معتقد است بازیکنان در مورد تبلیغ خود و برندشان هوش و ذکاوت بیشتری می کنند، گفت: دانشجویان ورزشکار نیز به سازگاری ادامه خواهند داد.

Oostburg پیش بینی کرد: "ما شاهد تغییر در محتوا و افزایش رسانه های اجتماعی برای همه ورزشکاران خواهیم بود." فکر می کنم ورزش های غیر درآمدزا شروع به تولید محتوا می کنند و چیزهای بیشتری در مورد آنها در رسانه های اجتماعی و اخبار می شنوید، زیرا آنها خودشان را به نمایش می گذارند.»

تصویر بالا: مجتمع عملیات فوتبال آلن ان. ریوز دانشگاه کلمسون.



منبع: https://www.،k.com/news/2025-01/nils-impact-on-college-sports-from-a-funding-facilities-and-student-athlete-perspective/