بیل هلموت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل HOK در ۶۹ سالگی درگذشت


[ad_1]

ویلیام (بیل) هلموت، FAIA، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل HOK، پس از یک بیماری طول، در 6 آوریل 2023 درگذشت.

یک معمار و رهبر خارق‌العاده، هلموت ده‌ها ساختمان برنده جوایز را در سراسر جهان طراحی کرد و به‌،وان رئیس‌جمهور و بعداً رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل HOK، شهرت HOK را در جامعه طراحی و فراتر از آن ارتقا داد. در طول رهبری او، HOK به ،وان یکی از تأثیرگذارترین شرکت های جهان توسط مجله تایم ثبت شد، بارها در لیست شرکت های نوآورانه شرکت Fast ذکر شد و سالانه به ،وان بزرگترین شرکت طراحی متخصص در معماری و مهندسی رتبه بندی شد.

در حالی که به دستاوردهای HOK افتخار می کرد، هلموت تمرکز خود را بر روی آینده حفظ کرد و در هنگام ایده های طوفان فکری با مشتریان و تیم های پروژه HOK بسیار خوشحال بود. او در سال 2005 به ،وان رئیس شرکت HOK انتخاب شد. هنگامی که در سال 2016 به ،وان مدیرعامل انتخاب شد، هلموت این نقش را پذیرفت به شرطی که بتواند به ،وان مدیر طراحی برای استودیو و رهبر طراحی شرکت HOK در واشنگتن، دی سی باقی بماند. یک سال بعد، او نیز به ،وان رئیس انتخاب شد.

سوزان کلمپ ویلیامز، مدیر مدیر دفتر دی سی، بیش از 30 سال در کنار هلموت کار کرد. او به یاد می آورد که او چگونه مشتریان را با تعهد خود به پروژه هایشان تحت تأثیر قرار می داد حتی در حالی که بر استراتژی ها و عملیات جه، شرکت نظارت می کرد.

آنها هرگز انتظار نداشتند که او اینقدر دست و پا بزند. اما این چیزی است که بیل به آن افتخار می کرد. او زم، که با یکی از طراحان ما روی میز کارشان کار می کرد بسیار خوشحال بود. اشتیاق او به طراحی و حرفه ما الهام بخش ،، از ما بود که افتخار همکاری نزدیک با او را داشتیم.”

نزدیکی برج ADNOC

دفتر مرکزی شرکت ملی نفت ابوظبی، ابوظبی، امارات

تعدادی از برجسته ترین طرح های هلموت شامل دفتر مرکزی شرکت ملی نفت ابوظبی 75 طبقه در امارات است. سفارت آمریکا و ضمیمه دفتر در مسکو؛ سفارت ایالات متحده در نایروبی؛ مهمانخانه Sheraton Inn Timika در Irian Jaya، اندونزی. مشایرب مرکز شهر دوحه با کاربری مختلط در قطر. مرکز مطالعات و تحقیقات نفت ملک عبدالله و جامعه مس، در ریاض، ،ستان سعودی؛ تعویض مرکز پزشکی پادگان مهمات راین در Kaiserslautern، آلمان; دفتر مرکزی آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده در پارک تحقیقاتی مثلثی، کارولینای شمالی؛ مرکز علوم رفتاری و اجتماعی جنکینز دانشگاه ایالتی مورگان در بالتیمور. و مرکز همایش جاده هامپتون در همپتون، ویرجینیا.

موزه ملی هوا و فضای استیون اف. مرکز اودوار-هازی، چانتیلی، ویرجینیا

هلموت به ده‌ها ساختم، که او و تیم HOK در زادگاهش واشنگتن دی‌سی و اطراف آن طراحی کرده‌اند، افتخار می‌کند. آزمایشگاه پزشکی قانونی تلفیقی DC; موزه ملی هوا و فضا، مرکز استیون اف. مرکز ملی NOAA برای پیش بینی آب و هوا و آب و هوا در کالج پارک، مریلند. بازسازی بیمارستان مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید در بتسدا، مریلند. و مرکز Chevy Chase در Chevy Chase، مریلند.

او به شوخی می گفت: «بچه های من از رانندگی با من در شهر متنفرند. من همیشه در مورد یک پروژه یا پروژه دیگر داستان می گویم.

کار هلموت، که برنده 29 جایزه از موسسه معماران آمریکا شد، تقریباً هر نوع ساختمان و 20 کشور را در بر گرفت. اداره خدمات عمومی ایالات متحده مدت کوتاهی پس از اینکه او طراحی یک دفتر مرکزی محرمانه را برای یک آژانس ،تی فدرال ایالات متحده در اوا، دهه 1990 هدایت کرد، از او دعوت کرد تا یک همتای عالی طراحی GSA شود. در سال 2017، AIA او را به کالج معتبر خود ارتقا داد. در سال 2018، دانشکده معماری دانشگاه ویرجینیا از او تقدیر کرد جایزه دانش آموختگان ممتاز. هلموت مدرک کارشناسی ارشد معماری را در دانشگاه پرینستون و لیسانس معماری را از دانشگاه ویرجینیا دریافت کرد.

او کار خود را در نیویورک آغاز کرد، جایی که 14 سال را صرف طراحی ساختمان های اداری منهتن کرد. در سال 1991، او به اصرار یکی از بنیانگذاران شرکت Gyo Obata به HOK پیوست. چند دهه قبل، اوباتا با معماران سنت لوئیس جورج کاسابام و جورج هلموت (عموی بیل) برای ایجاد هلموت، اوباتا و کاسابوم (HOK) شریک شد. در زمان استخدام، هلموت که در کلیولند بزرگ شد، فقط اطلاعات مبهمی از HOK و پیشینه آن داشت.

او در پروفایلی در سال 2008 به واشنگتن بیزینس ژورنال گفت: «وقتی به سنت لوئیس رسیدم همه هلموث ها را دوباره کشف کردم. جالب بود که دریابیم که اصول عمویم در تأسیس شرکت هنوز هم امروزی است. او به تنوع جغرافیایی و نوع پروژه اعتقاد داشت، ایده ای که در زمان رکود در بازار واقعاً سودمند است.

هلموت فقط 18 ماه را در دفتر سنت لوئیس HOK سپری کرد و سپس به استودیوی این شرکت در واشنگتن دی سی رفت. در آن ماه‌ها، او یک مربی در اوباتا و فروتنی پیدا کرد که تا آن زمان در زندگی حرفه‌ای‌اش ندیده بود.

هلموت و گیو اوباتا در دفتر سنت لوئیس HOK در نوامبر 2016.

هلموت در جریان بازدید از دفتر HOK در سال 2019 به کارکنان سنت لوئیس گفت: “گیو بسیار انس، و متواضع بود، و به خاطر او ارزش های خوب غرب میانه در HOK وجود دارد.” افرادی که برای شما کار می کنند و افرادی که برای آنها کار می کنید. و خوشبین باشید. حرفه ما برای بدبین ها نیست.»

هلموت در مورد توانایی طراحی برای بهبود زندگی مردم بسیار خوش بین بود. او که م،ع قوی طراحی پایدار بود، معتقد بود که معماران موظف به طراحی پروژه هایی با کمترین تأثیر بر محیط هستند. در دوران تصدی او، HOK صدها پروژه دارای گواهی سبز را طراحی کرد و بیش از 400 طراح گواهینامه “سبز” را دریافت ،د. زمان او به ،وان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل همچنین شاهد افتتاح دفاتر جدید در دنور، میامی و آستین، تنوع هیئت مدیره HOK، افزایش طراحی pro-bono و کمک های خیریه، و ایجاد بورسیه HOK Diversity x Design برای دانشجویان طراحی بود.

هلموت در حال گردش از پردیس مرکزی و ولف طراحی شده توسط HOK در س،‌ویل، کالیفرنیا، همراه با برایان جنسک و پل وولفورد از HOK در سال 2018.

کارل گالیوتو، رئیس HOK، اولین بار زم، که هر دو در SOM در نیویورک در اوا، دهه 1970 کار می ،د، هلموت را ملاقات کرد. این دو در سال 2009 با پیوستن گالیوتو به HOK دوباره به هم پیوستند.

گالیوتو می‌گوید: «با چشم‌انداز بیش از چهار دهه، می‌توانم با خیال راحت بگویم که هرگز معماری را ندیده‌ام که در ،یب تفکر طراحی، رهبری همدلانه، روابط مشتری، توسعه ،ب‌وکار و زیرکی تجاری با بیل برابری کند». او واقعاً در نوع خود بی‌نظیر بود و کار ، با او بسیار خوشحالم.»

Hellmuth همراه با تمرکز دائمی خود بر عالی طراحی و خدمات استثنایی به مشتری، به توسعه نسل بعدی رهبران HOK قویاً اعتقاد داشت. در سال 2016 مصاحبه با مجله معمار، او گفت که مهمترین مسئولیت او به ،وان مدیر عامل این بود که “اطمینان حاصل شود که شما افراد واقعا فوق العاده ای دارید که در بخش های مختلف شرکت هدایت می شوند، بنابراین تعیین اینکه آن افراد چه ،، هستند و چگونه حرفه خود را پیش ببرند.”

خارج از معماری، هلموت از نقاشی ،، «در باغ زدن» و گذراندن وقت با خانواده اش در کلبه تعطیلاتی که در رود آیلند طراحی کرده بود، لذت می برد. از او همسرش نانسی، دخترش گریسون و همسرش کلیو روکرت، پسرش ویلیام و دو نوه اش به یادگار مانده است.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-04/bill-،muth-chairman-and-ceo-of-،k-dies-at-69/