بهترین کامال برای تورتیلاها: در خانه تورتیلاهای عالی بسازید


[ad_1]

قبل از ،ید بهترین کامال برای تورتیلا چه چیزی را در نظر می گیرید؟

1. مواد

قبل از ،ید تابه کامال برای تورتیلا چه مواردی را در نظر می گیرید؟

بهترین کومال برای تورتیلا باید بتواند حرارت خود را برای مدت طول، حفظ کند و آن را به طور مساوی توزیع کند. اگرچه فولاد ضد زنگ و آلومینیوم گزینه های قابل دوام دیگری هستند، چدن بهترین ماده برای حفظ گرما در کوره است. فراتر از آن، یک کومال چدنی به طور یکنواخت و سریع گرم می شود.

علاوه بر این، چدن از نظر تحمل گرما بهتر از سایر مواد است. همچنین این مزیت فوق العاده سنگین بودن را دارد.

این بدان م،است که وقتی روی اجاق غذا می‌پزید، تکان نمی‌خورد یا تکان نمی‌خورد. با این حال، شما می تو،د به دلایل مختلفی برای یک نوع سبک وزن در بازار باشید. در این صورت، من پیشنهاد می کنم یک آلومینیومی ،یداری کنید.

2. اندازه

اندازه این واحد از نظر طراحی مهم ترین نکته مهم است. اندازه من، ابزار برای یک کار خاص اغلب با توجه به ویژگی های آن کار و همچنین ترجیحات و خواسته های کاربر تعیین می شود.

اگر بیشتر اوقات تنها غذا می خورید و قصد ندارید از مهمان پذیرایی کنید، واحد کوچکتر قابل قبول است. با این حال، اگر برای یک گروه بزرگ آشپزی می‌کنید یا دوست دارید یک‌باره مقدار زیادی غذا بپزید، یک ماهیتابه بزرگ راهی است.

3. ضخامت

موفقیت پخت تورتیلا به شدت به داشتن حرارت ثابت بستگی دارد. اگر حرارت به طور مساوی توزیع نشود، تورتیلاها به طور یکنواخت پخته نمی شوند و بر طعم و بافت آنها تأثیر منفی می گذارد. یکی از معیارهای تعیین کننده توزیع یکنواخت حرارت، ضخامت تابه است.

4. طراحی

قبل از ،ید تابه کامال برای تورتیلا چه مواردی را در نظر می گیرید؟

طراحی واحد، روش ساخت مورد استفاده را شرح می دهد. به ،وان مثال، اگر وجود دارد، چه رنگی است؟ به طور معمول، رنگ های کمال در طیف سیاه و خا،تری قرار می گیرند.

فرم تابه یک نکته اضافی است که ممکن است بخواهید آن را انجام دهید. دو شکل پرطرفدار گرد و مربع هستند و به نظر من تصمیم شما باید بر اساس ترجیح شخصی باشد. به ،وان مثال، اگر می خواهید غذا مربع شکل باشد، یک کاسروی مربعی انتخاب می کنید.

کاردک ابزاری ضروری است که هنگام کار با ماهیتابه تورتیلا در دسترس است. بنابراین، اگر به دنبال یک ماهیتابه هستید، از انتخاب تابه ای با دیواره یا لبه بسیار بلند خودداری کنید، زیرا این کار باعث می شود که کاردک را دشوارتر کنید. یک لبه منحنی و متمایل به بیرون که خیلی بلند نباشد ترجیح داده می شود.

5. کیفیت دسته

اگرچه من تا به حال به کامال بدون دسته برخورد نکرده ام، اما سبک و ساختار دسته مهم است. دسته برای تسهیل حمل و نقل با کنترل پذیرتر ، واحد عمل می کند. همچنین به ،وان مک، مفید برای استراحت دست ها هنگام استفاده از تابه یا تابه چدنی عمل می کند.

برای جلوگیری از سوختن دست، دسته بلندتر بر دسته کوتاه تر ترجیح داده می شود. علاوه بر این، دسته تابه باید محکم به بدنه تابه ب،بد تا از ،زش آن جلوگیری شود.

این ماده باید بادوام باشد و به همین دلیل فولاد ضد زنگ گزینه خوبی است. یک قطعه ،تیکی یا پ،تیکی که می تواند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند که به دسته اضافه می شود، نگه داشتن آن را در زم، که کومال از اجاق گاز داغ است بسیار راحت تر می کند.

6. سطح ن،ب

قبل از ،ید تابه کامال برای تورتیلا چه مواردی را در نظر می گیرید؟

درست ، تورتیلا و سایر غذاها زم، که یک ماهیتابه دارید که غذا را به خوبی آزاد می کند، نسیم و سرگرم کننده است. به همین دلیل است که توانایی جلوگیری از ،بیدن غذا در بهترین تابه کمال بسیار مهم است.

به خاطر داشته باشید که عدم ،بندگی خاصیت طبیعی ا،ر مواد نیست. در عوض، پوشاندن سطح با مواد شیمیایی مانند کوانت،وم این امکان را فراهم می کند. در حالی که کوانت،وم در دمای کمتر از 500 درجه فارنهایت در طول پخت و پز معمولی بی ضرر است، برخی از پوشش های ن،ب برای سلامتی شما مضر هستند.

سوالات متداول (پرسش های متداول) در Comal Pans

1. چه تابه ای برای پختن تورتیلا بهتر است؟

بهتر است از یک ماهیتابه چدنی استفاده کنید، چه یک ماهیتابه بزرگ یا یک سینی تخت که روی دو شعله قرار می گیرد. می تو،د از یک تابه ن،ب استفاده کنید، اما تورتیلاها ممکن است کمی سفت شوند. اگر چدن دارید، به آن ب،بید.

2. آیا باید تابه کمال من را مزه دار کرد؟

چاشنی ضروری است مگر اینکه تابه تورتیلای شما از قبل چاشنی شده باشد. چاشنی ، ماهیتابه تضمین می کند که منافذ ریز سطح پر شده و از ،بیدن غذا جلوگیری می کند.

با پخش یک قاشق روغن روی سطح تابه شروع کنید تا آن را مزه دار کنید. ابزار را به مدت 60 دقیقه در فر با دمای 350 درجه فارنهایت بدون برداشتن روغن قرار دهید. پس از آن، تابه را خارج کرده، روغن باقیمانده را تمیز کنید و اجازه دهید دستگاه خنک شود. بعد از سرد شدن ظرف را یک ساعت دیگر با همان دما داخل فر برگرد،د.

3. از چه چیزی می توانم به جای کامال استفاده کنم؟

اگر برایتان سخت است که بهترین تابه کمال یا یک کمال اصیل مکزیکی را تهیه کنید، اگر در حال تهیه تورتیلا، به خصوص انواع ن،ب هستید، می تو،د از یک ماهیتابه خشک سنگین نیز به جای کومال استفاده کنید.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-comal-tortillas/