بهترین کاغذ خردکن-بهترین انتخاب سال 2023


[ad_1]

انواع کاغذ ،دکن

کاغذ ،دکن ها با کمک به شما در از بین بردن اطلاعات محرمانه چاپی یا کارهای اداری چاپی ناخواسته مفید هستند. کاغذ ،دکن ها در بازار انواع مختلفی دارند که می توان به ،دکن های نواری، ،دکن های مقطعی و ،دکن های میکرو برش اشاره کرد. بسته به اندازه ،وجی مورد نیاز می تو،د یکی از اینها را انتخاب کنید.

الف) ،دکن های برش نواری

اینها ابتدایی ترین کاغذ ،دکن ها هستند زیرا کاغذ را به صورت نوارهای عمودی برش می دهند و مونتاژ مجدد را آسان می کنند. آنها می توانند با حجم بالایی از مواد کاغذی مق، کنند.

دستگاه کاغذ ،د کن کاغذها را به صورت نوار برش می دهد

اعتبار تصویر: highsecuritypapershredders.com

با این حال، آنها در ،د ، مواد حساس خوب هستند زیرا سریع هستند و ،د ، آس، را ارائه می دهند. همچنین، آنها مقرون به صرفه هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند، که آنها را به گزینه خوبی برای استفاده در دفتر شخصی تبدیل می کند.

ب) ،دکن های برش متقاطع

،دکن متقاطع محبوب است زیرا امنیت سطح متوسط ​​را با قیمت من، ارائه می دهد. این ،دکن ها به صورت عمودی و افقی برش می زنند و پس از برش، قرار دادن کاغذها در کنار هم را دشوار می کند.

دست برش در حال نمایش کاغذهای برش متقاطع

اعتبار تصویر: recycling.com

آنها به ،وان امنیت متوسط ​​طبقه بندی می شوند، و آنها را برای دفاتر تجاری و خانگی که می خواهید اطلاعات محرمانه را پنهان کنید، بهترین هستند. همچنین، آنها سریعتر از ،دکن های میکرو برش هستند اما کندتر از ،دکن های نواری. آنها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند تا کار کنند.

ج) ،دکن های میکرو برش

یک ،دکن میکرو برش می تواند اسناد را به ریزترین قطعات ممکن ،د کند. این بالاترین نوع امنیت را تضمین می کند زیرا کاغذ به گونه ای ،د می شود که هرگز نمی توان آن را دوباره جمع کرد.

دست برش در حال نمایش کاغذهای ریز برش

اعتبار تصویر: recycling.com

آنها برای برش محتوای حساس و پرمخاطب مانند سوابق پزشکی، قراردادها یا اسناد ،تی بهترین هستند. با این حال، آنها برای ،د ، اسناد بیشتر طول می کشند و گران هستند.

عواملی که هنگام انتخاب بهترین کاغذ ،دکن باید در نظر گرفته شود

داشتن برخی ویژگی‌های کلیدی که می‌خواهید در زم، که می‌خواهید ارزش پول خود را بدست آورید یا صرفاً چه چیزی بهترین خدمت را به شما ارائه می‌دهد، به آنها توجه کنید. توصیه می کنیم هنگام ،ید بهترین کاغذ ،دکن های موجود در بازار به موارد زیر توجه کنید.

1. اندازه

هنگام ،ید کاغذ ،دکن باید محل قرارگیری آن و حرکات مکرر آن مانند نحوه استفاده و تخلیه آن را در نظر بگیرید. از آنجایی که کاغذ خم می شود و تا می شود، احتمالاً نوار سطل کاغذ ،دکن به سرعت پر می شود. با این حال، ،دکن هایی که کاغذ را به قطعات کوچک برش می دهند ممکن است به سطل های کوچکتری برای همان اندازه کاغذ نیاز داشته باشند.

کاغذ ،دکن در اندازه های مختلف

اعتبار تصویر: cnet.com

به سراغ یک ،دکن جمع و جور بروید زیرا آنها معمولا سطل های کوچکی دارند که زیر ا،ر میزها قرار می گیرند. با این حال، اگر به سراغ یک کاغذ ،دکن کوچکتر می روید، باید مرتباً آن را خالی کنید. اگر فضای بزرگتری برای قرار دادن آنها دارید، باید به سراغ کاغذ ،دکن های بزرگ بروید. آنها ظرفیت سطل بزرگی دارند و به شما این امکان را می دهند که بسیاری از اسناد را به طور همزمان قبل از تخلیه آنها ،د کنید.

2. ظرفیت صفحه

به سراغ کاغذ ،دکنی بروید که اجازه می دهد زیاد اوراق به طور همزمان پاس شود. اگر اسناد زیادی را به دستگاه ،دکنی که کاغذهای کمتری را فعال می کند مجبور کنید، ممکن است گیر کند. کاغذ ،دکن های مختلف دارای ظرفیت های مختلف از 1 تا 100 می باشند.

کاغذ ،دکن های سنگین برای مصارف تجاری و اداری

اعتبار تصویر: recycling.com

هرچه کاغذ ،دکن صفحات بیشتری بکشد، بهتر به شما کمک خواهد کرد. کاغذ ،دکن‌هایی که می‌توانند ده صفحه یا بیشتر را حذف کنند، همیشه خودکار هستند، زیرا اجازه می‌دهند کاغذها از تیغه‌های خود عبور کنند تا همه آنها را ،د کنند. این ویژگی امکان چندوظیفه‌ای را فراهم می‌کند، زیرا می‌تو،د اسناد خود را در حین انجام کارهای دیگر رها کنید.

برای آسان‌تر ، کارتان، قبل از ،د ، کاغذهای ضخیم، بهترین کاغذ برش‌ها را تهیه کنید. همچنین می تو،د از بهترین دستگاه برش کاغذ گیوتین استفاده کنید.

3. زمان اجرا

تمام کاغذ ،دکن ها دارای یک زمان اجرا هستند که به آنها امکان می دهد قبل از گرم شدن بیش از حد کار کنند. به سراغ یک ،دکن با زمان کار بالا بروید. یک ،دکن با زمان کار پایین برای استفاده در حجم بالا کارایی کمتری خواهد داشت.

من، ترین کاغذ ،دکن برای یک دفتر کار خانگی، دستگاهی است که زمان کار آن 5 دقیقه است.

می‌تو،د به سراغ کاغذ ،دکن‌های سنگین بروید که یک ساعت یا بیشتر کار می‌کنند، اما مدت زیادی طول می‌کشد تا خنک شوند تا بتو،د دوباره از آنها استفاده کنید.

4. سطح امنیتی

سطح امنیت یک کاغذ ،دکن را می توان با اندازه ذراتی که برش می دهد تعیین کرد. سه نوع کاغذ ،دکن با سطوح مختلف امنیتی وجود دارد: برش نواری که کمی ایمن است. برش متقاطع که سطح حفاظتی متوسطی را ارائه می دهد. و میکرو برش که امن ترین است.

کاغذ ،دکن با سبک برش نواری

اعتبار تصویر: ya،o.com

سطوح امنیتی به آنچه می‌خواهید پنهان کنید بستگی دارد، بنابراین می‌تو،د برش‌هایی را انتخاب کنید که متن، با نیاز شما باشد. اگر به طور تصادفی اسناد مهم را ،د کردید، می تو،د مقالاتی را که توضیح می دهند مرور کنید نحوه مونتاژ مجدد اسناد ،د شده.

5. ویژگی های ایمنی

کاغذ ،دکن ها می توانند ماشین های ساده ای برای کار باشند زیرا ا،ر آنها اتوماتیک هستند. با این حال، دلیلی وجود دارد که چرا تولید کنندگان آن را شامل می شوند ویژگی های ایمنی کاغذ ،دکن مانند محافظت در برابر جم یا خاموش شدن خودکار برای ایمن نگه داشتن کاربران.

عملکرد خاموش شدن خودکار یک کاغذ ،دکن، وقتی دستی به شکاف فیدر برخورد می کند یا در صورت شروع به گرم شدن بیش از حد، دستگاه را خاموش می کند. سپس ،دکن خاموش می ماند تا زم، که موتور خنک شود یا زم، که دستی نزدیک شیار فیدر را حس نکند.

از آنجایی که دستگاه های کاغذ ،دکن تعداد مشخصی کاغذ را در یک زمان ،د می کنند، وقتی کاغذ ضخیم یا بیشتر از مقدار توصیه شده قرار می دهید، خوراک ممکن است گیر کند. همچنین هنگامی که منگنه های کوچک و سایر مواد را در اسناد می گذارید مسدود می شود.

ویژگی محافظت از گیر ،، مصرف بیشتر یا مواد ناخواسته را محدود می کند و جهت کاغذ را مع، می کند.

6. ویژگی های اضافی

پیدا ، کاغذ ،دکن‌هایی با ویژگی‌های اضافی می‌تواند دردسرساز باشد، اما می‌تو،د برخی از آن‌ها را با سطل‌های ،، چرخ‌ها، قفل‌های ایمنی یا درب بازکن‌ها تهیه کنید.

یک دستگاه کاغذ ،دکن مدرن با چرخ

اعتبار تصویر: desertcart.co.ke

اگر از یک دستگاه ،دکن از دفتری به دفتر دیگر استفاده می کنید، ممکن است دستگاهی بخواهید که به راحتی قابل حمل باشد یا دارای چرخ باشد. همچنین ممکن است به یک سطل ، کش دار یا دسته حمل نیاز داشته باشید. از سوی دیگر، اگر خانه‌ای شلوغ با بچه‌ها و حیوانات خانگی در حال بازی دارید، ممکن است به خانه‌ای با ویژگی‌های ایمنی مانند خاموش شدن خودکار نیاز داشته باشید.

سوالات متداول در مورد بهترین کاغذ ،د کن

1. آیا دستگاه های کاغذ ،دکن می توانند گیره ها و منگنه های کاغذ را ،د کنند؟

همه کاغذ ،دکن‌ها نمی‌توانند گیره‌ها و منگنه‌های کاغذ را تحمل کنند، بنابراین لازم است قبل از قرار دادن آنها در داخل، مشخصات سازنده را بررسی کنید.

2. آیا هنگام استفاده از کاغذ ،دکن قو،نی وجود دارد که باید رعایت کرد؟

بیشتر سازندگان نحوه استفاده از کاغذ ،دکن ها را در کتابچه راهنمای خود ذکر می کنند، اما در اینجا دستورالعمل هایی برای استفاده از هر کاغذ ،دکن وجود دارد.

  1. همیشه تیغه های کاغذ ،دکن را به طور مرتب با استفاده از روغن کاغذ ،دکن تمیز کنید تا از گیر ،، گرم شدن بیش از حد یا ،اب شدن آنها جلوگیری کنید.

  2. از بارگذاری بیش از حد دستگاه ،دکن خودداری کنید زیرا هر محصول ظرفیت صفحه خود را دارد. وقتی از آن فراتر می روید، موتور را بیش از حد کار می کنید و دستگاه بیش از حد گرم می شود.

  3. کاغذ را سریعتر از حد توان وارد دستگاه ،دکن نکنید، زیرا موتور بیش از حد گرم می شود و باعث ساییدگی و پارگی زودرس دستگاه می شود و در نتیجه عمر کاری آن کوتاه می شود.

اعتبار تصویر ویژه: creativebloq.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-paper-shredder/