بهترین پیتزا استیل برای پیتزاهای خانگی با پوسته ترد


[ad_1]

پیتزا استیل در مقابل سنگ پیتزا

فولاد پخت

اعتبار تصویر: mynewsfit.com

آیا در فکر درست ، پیتزا در خانه هستید و نمی د،د برای بهبود کیفیت نهایی پیتزا، سنگ پیتزا تهیه کنید یا استیل؟

آ). استفاده کنید

در صورت ،ید ابزار پخت همه جانبه آشپزخانه، بهترین گزینه های سنگ پیتزا را انتخاب کنید. بهترین سنگ‌های پیتزا فقط پیتزا می‌پزند، اما نان، کلوچه‌ها و باقیمانده‌های داغ شده.

با این حال، اگر می‌خواهید از فولادهای پیتزا در زمان سرد استفاده کنید، مانند یک بشقاب سوشی سرد یا ضد توری برای خنک ، سریع سس‌ها یا برای تهیه بستنی رول شده خود استفاده کنید.

ب). مواد

سنگ‌های پیتزا از کوردیریت، سرامیک یا مواد کامپوزیت ساخته شده‌اند، به این م،ی که می‌توانند از نظر هدایت حرارتی از مدلی به مدل دیگر متفاوت باشند. سنگ‌های پیتزا کامپوزیت و کوردیریت از دوام بیشتری نسبت به سنگ‌های پخت سرامیکی برخوردار هستند و معمولاً قیمت کمی بالاتر دارند.

فولادهای پخت از فولادی تشکیل شده اند که می تواند از سنگ سنگین تر باشد و قیمت آن بر اساس برند و ضخامت متفاوت است.

فولادهای پیتزا گزینه‌های بهتری نسبت به سنگ‌های پیتزا هستند و اگرچه رسانای خوبی هستند، اما گرما را به سرعت فولاد منتقل نمی‌کنند.

ج). کارایی

سنگ پیتزا و استیل پیتزا تقریباً مشابه اما با سطوح کارایی متفاوت عمل می کنند. به ،وان مثال، هنگامی که خمیر پیتزا سرد روی سنگ پیتزا قرار می گیرد، مقدار قابل توجهی گرما از بین می رود، اما فولاد پیتزا در شرایط مشابه در حفظ دمای بالا بسیار بهتر عمل می کند.

این بدان م،است که، اگرچه سطح پخت یک سنگ پیتزا در حدا،ر اشباع حرارتی کمی گرمتر از فولاد پخت است، یک فولاد پیتزا پوسته پیتزا را سریعتر و کاملتر از یک سنگ داغ می پزد.

د). قیمت

هنگام مقایسه سنگ پیتزا و استیل از نظر قیمت، سنگ پیتزا ارزان تر است، اگرچه عرض آن ضخیم تر است. با این حال، جنبه سنگین فولاد پخت، اگر مطمئن نیستید که به آن آسیب زده یا بیفتید، قیمت بالایی را جبران می کند.

بنابراین، اگر بودجه عامل مهمی در انتخاب باشد، سنگ پخت پیتزا را بدون ش،تن بانک شما خواهد پخت و می تو،د بعداً به فولاد پخت ارتقا دهید. با این حال، اگر پیتزا را اغلب با فر خانه خود درست می کنید و می خواهید پوسته با بهترین کیفیت را داشته باشید، فولاد پخت، گزینه بهتری نسبت به سنگ پخت است.

عواملی که باید قبل از ،ید بهترین فولاد پیتزا در نظر بگیرید

پیتزا روی استیل پیتزا

اعتبار تصویر: reviewed.com

اگرچه ممکن است انتخاب فولادهای پیتزا ساده به نظر برسد، اما تفاوت های قابل توجهی بین محصولات وجود دارد. برای اطمینان از اینکه از بهترین ارزش نسبت به پول خود لذت می برید، ویژگی های کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

1. ضخامت

ضخامت یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین فولاد پیتزا است زیرا تعیین می کند که پیتزا چقدر سریع پخته شود.

فولادهای پخت ضخیم تر گرمای بیشتری را حفظ می کنند که به م،ی زمان پخت آهسته و پوسته متراکم است که نتیجه بهتری برای پیتزا دارد، اما هر چه ضخیم تر باشند، سنگین تر خواهند بود. بنابراین اگر برای پخت پیتزا از ف، سنگین استفاده نمی کنید، فولادهای ضخیم برای پخت بهترین گزینه هستند.

از طرف دیگر، اگر می خواهید فولاد پخت آسان برای جابجایی داشته باشد، آنهایی را که در دسته نازکتر هستند انتخاب کنید. آنها انتقال حرارت بهتری نسبت به حفظ گرما می دهند و برای پخت سریع و پوسته ترد مخصوصاً با پیتزاهایی با پوسته نازک توصیه می شوند.

2. اندازه

فولادهای پخت در اشکال و اندازه های مختلف از جمله مربع شکل و مدور یا کوچک و بزرگ وجود دارند. ابعاد فر و اندازه پیتزاهای مورد نظر شما، اندازه و فرم استیل پیتزا را تعیین می کند که برای شما بهترین کارایی را دارد.

پخت پیتزا

اعتبار تصویر: liizt.com

اطمینان حاصل کنید که فولاد پیتزا شما بزرگتر از بشقاب فر نیست و همچنین فضای کافی برای جدا ، استیل پیتزای خود را پس از آن بگذارید. از آنجایی که هنگام جدا ، استیل پیتزا، سطح آن داغ خواهد بود، مطمئن شوید که هنگام بیرون آوردن فولاد پخت بدون سوختن دست، فضای کافی دارید.

فولاد کوچکتر می تواند باشد برای تمیز ، و نگهداری بهتر است اگر فقط قصد دارید پیتزا در اندازه شخصی درست کنید. اما خانواده‌های بزرگ‌تر به ابزارهای بزرگ‌تری برای سازگاری با وزن و ضخامت خمیر پیتزای خانگی نیاز دارند.

3. دوام

استیل پیتزا به دلیل دوام استثنایی خود به ویژه در مقایسه با سنگ پیتزا سرامیکی سنتی شناخته شده است. اطمینان حاصل کنید که فولاد پیتزای انتخابی شما از مواد باکیفیت ساخته شده است و در هنگام گرم شدن، چکش خوار نمی شود. برای اینکه یکپارچگی غذای شما حفظ شود، مواد باید حتی در دماهای بسیار بالا برای غذا نیز ایمن باشند.

4. تعمیر و نگهداری

باید اطمینان حاصل کنید که بعد از پخت و پز زمان زیادی را صرف تمیز ، نخواهید کرد. استیل پیتزا شما باید نگهداری آس، داشته باشد، بنابراین تمیز ، سطح آن را آسان می کند. برای تازه نگه داشتن آن در طول زمان، باید بتو،د به سرعت آن را بین استفاده ها مزه دار کنید.

فولاد پیتزا که به درستی نگهداری نمی شود اغلب می تواند تا حدی زنگ بزند که بی ارزش شود. در عوض، یکی را انتخاب کنید که بتو،د قبل از پخت به مدت یک تا دو ساعت آن را با روغن های درجه یک و ایمن برای غذا مزه دار کنید. همچنین نوع سطح فولاد را در نظر بگیرید. سطوح بدون اصطکاک برای حذف ساده پیتزا بهترین کار را دارند.

5. ذخیره سازی

بدون شک، فولادهای پیتزا به ذخیره سازی من، نیاز دارند زیرا سنگین هستند و اغلب بیش از 16 پوند وزن دارند. فولاد ایده آل پیتزا دارای سوراخ های انگشتی برای ساده ، آن است. همچنین بسیار مهم است که اندازه ای را انتخاب کنید که متن، با پیشخوان شما باشد یا در حالی که از آن استفاده نمی کنید در فر باقی بماند.

نتیجه گیری در مورد بهترین فولاد پیتزا

استیل پیتزا

اعتبار تصویر: kingarthurbaking.com

استیل پیتزا ارزش ،ید دارد، حتی اگر قیمت آن از بهترین سنگ پیتزا بیشتر باشد. بهتر عمل می کند، نگهداری آن آسان است و از سنگ های پیتزا ماندگاری بیشتری دارد.

برخلاف ا،ر سنگ‌های پیتزا، فولادهای پخت به طور موثر دماهای بالا را حفظ می‌کنند و یک پوسته پیتزای خوشمزه و ترد ایجاد می‌کنند. امیدواریم بررسی های دقیق ما به شما کمک کند تا بهترین استیل پیتزا را برای تهیه پیتزاهای خانگی خود انتخاب کنید.

اعتبار تصویر ویژه: mypizzasteel.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-pizza-steel/