بهترین پلوپز زوجیروشی برای برنج کاملاً پز


[ad_1]

انواع پلوپز زجیروشی

1. پلوپز برقی همرفتی

پلوپز معمولی زجیروشی

منبع تصویر: Walmart.com

پلوپزهای معمولی Zojiru، گزینه های من،ی برای مبتدی، هستند که می خواهند برنج عالی را در خانه درست کنند. اجاق های آنها معمولاً ساده، قابل اعتماد و آسان برای استفاده تنها با یک سوئیچ هستند. ا،ر مدل های معمولی دارای گرم نگه داشتن خودکار هستند و برخی از مدل ها مانند NHS-10/18 دارای یک سبد بخارپز دستی هستند که امکان بخارپز ، پروتئین ها و سبزیجات مختلف را فراهم می کند.

2. پلوپز Micom

پلوپز Zojiru، Micom

منبع تصویر: justonecookbook.com

پلوپزهای Micom با داشتن یک تراشه ریز کامپیوتری از نظر فناوری پیشرفته تر از اجاق های معمولی هستند. آنها با تنظیمات منو برای پخت انواع برنج و غلات عرضه می شوند. برخی از اجاق های Micom حتی می توانند به طور خودکار زمان پخت و دما را مطابق با مح،ات سنسور حرارتی تغییر دهند.

بر خلاف اجاق‌های سنتی، زمان خیساندن و دم ، برنج قبل و بعد از پخت به طور خودکار برنامه‌ریزی می‌شود. این بدان م،است که هنگامی که دکمه شروع را فشار دهید، همه چیز را به طور خودکار انجام می دهد.

3. گرمایش القایی (IH)+ پلوپز Micom

پلوپز زجیروشی القایی

منبع تصویر: reviewed-com

پلوپز IH از فناوری گرمایش القایی برای پخت برنج استفاده می کند که معمولاً خوشمزه تر است. اساساً، IH یک روش گرمایشی پاسخگوتر است که قابلمه پخت و پز را سریع داغ می کند و سریعتر خنک می شود. این باعث می‌شود تنظیمات دما هنگام پختن برنج شما دقیق‌تر شود. اگرچه لازم است در نظر داشته باشید که این مدل‌های IH نیز مدل‌های MICOM هستند، فقط یک ویژگی فناوری گرمایش اضافی دارند.

4. اجاق گاز فشار + IH + Micom

اجاق گاز زجیروشی فشار + IH+ Micom

منبع تصویر: food52.com

PRESSURE + IH + MICOM پیشرفته ترین پلوپز شرکت Zojiru، است. با قدرت Micom و IH و پخت و پز تحت فشار همه در یک، این اجاق‌ها فشار خودکار، حرارت بالا و هوش مصنوعی را ،یب می‌کنند.

تفاوت زیاد این پلوپزها با دیگر پلوپزها اعمال فشار در مراحل مختلف در حین پخت است. این فشار کمک می کند تا نشاسته بتا به نشاسته آلفا تبدیل شود و برنج شما نرم تر، خوشمزه تر و هضم تر شود.

عواملی که باید قبل از ،ید بهترین پلوپز زجیروشی در نظر بگیرید

عواملی که باید قبل از ،ید بهترین پلوپز زجیروشی در نظر بگیرید

منبع تصویر: res.cloudinary.com

1. آیا استفاده از پلوپز آسان است؟

یکی از مهم ترین عواملی که در هنگام ،ید بهترین پلوپز صرف نظر از برند باید در نظر گرفته شود، سهولت استفاده است. پلوپزی که دریافت می کنید باید پخت برنج را بدون دردسر کند و نیازی به دخالت کمی داشته باشد.

بهترین نکته در مورد پلوپزهای Zojiru، این است که استفاده از آنها بسیار آسان است و دارای دستورالعمل های واضحی هستند که شما را در فرآیند پخت راهنمایی می کند. بسیاری از آنها همچنین شامل جزئیاتی در مورد نحوه اندازه گیری و شستن برنج و همچنین مقدار آب لازم برای اضافه ، به ظرف پخت هستند.

2. پخت برنج چقدر طول می کشد؟

محدوده زمان پخت در بین بهترین پلوپزهایی که آزمایش کردیم بسیار متفاوت است. اگرچه زمان پخت برنج بر اساس نوع برنجی که می خواهید بپزید بسیار متفاوت است، پلوپز نیز می تواند بر زمان استفاده تأثیر بگذارد. نکته شگفت‌انگیز این است که ا،ر مدل‌های سایز کامل Zojiru، برای برنج سفید دانه متوسط ​​و بلند نزدیک به یک ساعت و برای برنج قهوه‌ای نزدیک به یک ساعت و نیم زمان نیاز دارند.

3. آیا پلوپز امکانات اضافی مفیدی دارد؟

هر اجاق گاز زجیروشی دارای ویژگی ها و لوازم جانبی منحصر به فردی است، بنابراین لازم است بررسی کنید و مطمئن شوید محصولی که انتخاب می کنید دارای ویژگی هایی است که نیازهای شما را برآورده می کند. برخی از مهمترین لوازم جانبی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از: یک پیمانه اندازه گیری و یک پارو برنج. همچنین می تو،د به سراغ پلوپزی بروید که دارای سبدهای بخارپز یا سایر ویژگی های فنی مانند گرم کن یا تایمر باشد.

4. اندازه پلوپز چقدر است؟

همچنین مهم است که قبل از ،ید به میزان برنجی که برای خانواده خود می پزید فکر کنید تا بتو،د اندازه پلوپزهای مورد نیاز خود را ،ن بزنید. ا،ر مدل های ظرفیت کامل Zojiru، می توانند 8 تا 10 فنجان برنج را در یک زمان بپزند که با 16 تا 20 وعده مرتبط است.

البته لازم نیست که در هر زمان آنقدر بپزید، اما در نهایت چیزی است که نیاز دارید. اگر فقط برای یک یا دو نفر برنج می‌پزید، یک اجاق‌پز با اندازه استاندارد احتمالاً برای شما من، است. اگر به دنبال پختن برنج به اندازه کافی برای یک جمع کوچک هستید، اندازه های کوچک بهترین گزینه خواهد بود.

5. پخت و پز یکنواخت و ثابت

  پخت و پز یکنواخت و ثابت

منبع تصویر: thereviewnewspaper.com

باید اطمینان حاصل کنید که یک پلوپز با کیفیت ،یداری کنید که بتواند برنج شما را به طور یکنواخت و مداوم بپزد. اگرچه بیشتر پلوپزهای Zojiru، هر نوع برنجی را به طور مساوی می پزند، اما همیشه عاقلانه است که بررسی کنید تا مرکز لطیف یا برنج نپخته نداشته باشید. همچنین باید بتو،د همان برنج کرکی را بپزید چه یک فنجان بپزید و چه پلوپز را تا حدا،ر ظرفیتش پر کنید.

6. تمیز ، و نگهداری

اگرچه تمیز ، همه پلوپزهای Zojiru، سخت است، اما توصیه می‌شود به دنبال محصولی باشید که کار شما را آسان‌تر کند. به دنبال اجاقی باشید که حداقل دارای لوازم جانبی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد. به علاوه می تو،د محصولی را انتخاب کنید که به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک شود. ،ید محصولی که همراه با دستورالعمل‌های تمیز ، موجود در دفترچه راهنما باشد، مزیت محسوب می‌شود.

6. آیا پلوپز ارزش خوبی دارد؟

اگرچه پلوپزهای زوجیروشی گران هستند، اما قیمت آنها از محصولی به محصول دیگر متفاوت است. قیمت ها از 25 دلار شروع می شود و می تواند تا 260 دلار برسد. در نهایت باید به دنبال بهترین پلوپزی باشید که نیازهای شما را برآورده کند.

سوالات متداول درباره بهترین پلوپزها

سوالات متداول درباره بهترین پلوپزها

منبع تصویر: ktla.com

1. دوام پلوپز زوجیروشی چقدر است؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم پلوپزهای زوجیروشی در مقایسه با سایر پلوپزها مانند پلوپز فاخته یا پلوپز ساحلی همیلتون کمی گران هستند. با این حال، محصولات Zojiru، عمر طول، تری خواهند داشت. به ،وان مثال، یک مدل کاملاً مک،کی تا بیش از 10 سال دوام می آورد، در حالی که مدل مدرن بسته به نگهداری و استفاده از آن، بین 2 تا 6 سال قابل استفاده است.

2. آیا می تو،د برنج را یک شبه در Zojiru، بگذارید؟

البته می‌تو،د یک شب برنج را در اجاق گاز زجیروشی بگذارید، اما اگر می‌خواهید طعم را به حدا،ر برس،د، توصیه می‌کنیم برنج خود را حدا،ر تا 12 ساعت نگه دارید. در واقع برخی از مشتریان می گویند که برنج خود را تا 5 روز در اجاق گاز نگه می دارند و هنوز تازه است.

3. آیا می تو،د در پلوپز زوجیروشی چیزهای دیگری بپزید؟

اگرچه اجاق‌های زوجیروشی برای پختن برنج عالی طراحی شده‌اند، اما می‌توانند غلات سالمی مانند کینوا یا برنج قهوه‌ای را نیز بپزند. بلغور جو دوسر برش فولادیو سبزیجات بخارپز شده همه با لمس یک دکمه.

منبع تصویر: bonappe،.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-zojiru،-rice-cooker/