بهترین نکات در مورد نحوه انتخاب هنر برای خانه شما


[ad_1]

آیا دیوارهای خالی تو را فریاد می زنند؟ تزیین با هنر دیوار در خانه شما می تواند به شخصیت اضافه کند و از سبک زندگی الهام بخش و آرامش بخش استقبال کند. هر اتاق فردی فرصتی است برای ایجاد فضایی منحصر به فرد و همچنین هماهنگی با کل خانه شما به ،وان فضایی گویا. فاکتورهای زیادی وجود دارد که می‌تواند انتخاب شما را در طراحی دیوار اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن یا حتی حمام راهنمایی کند. اگر می خواهید بد،د که چگونه هنر را برای خانه خود انتخاب کنید، در زیر هفت نکته را آورده ایم که باید رعایت کنید.

با غریزه شروع کنید و به رویا اجازه دهید

چگونه هنر را برای خانه خود انتخاب کنید

منبع: arvivid.com

تماشای گا،ی و ،ید از ویترین راه های عالی برای دریافت حس سلیقه هنری شماست. اگر یک اثر هنری فوراً فضای خاصی را به ذهن متبادر می کند، به خود اجازه دهید آن شهود را دنبال کنید و به طور جدی احتمالات را در نظر بگیرید. شاید غریزه شما به شکل دیگری وجود داشته باشد، دانستن احساس چیزی که به دنبال آن هستید، اما بدون جزئیات یک قطعه خاص.

خانه شما تجلی خود است، پس خود را تشویق کنید تا رویاپردازی کنید و به همه احتمالات فکر کنید. آثار بی،ه نسخه اصلی و محدود، دیوارهای گا،ی، چاپ بوم، و شاید حتی یک سری چاپی! هنگامی که در روند خود ادامه می دهید، همیشه می تو،د انتظارات خود را ویرایش کنید تا آن رویاها را منع، کنید.

فضای خود را بشناسید

طراحی در مقیاس های مختلفی از مفهوم کلی خانه شما گرفته تا فضاهای فردی ایجاد شده در هر اتاق وجود دارد. هنر دیوار برای اتاق خواب فضای متفاوتی نسبت به اتاق خواب خواهد داشت چاپ های هنری برای اتاق غذاخوری دانستن طرح طراحی داخلی فضای شما هنگام انتخاب چیزی که می تواند به خوبی تکمیل شود مفید است. تکنیک‌های ک،یک در مناظر و پرتره‌ها ممکن است برای دکور اواسط قرن من،‌تر باشند، در حالی که آثار انتزاعی و عکاسی می‌توانند در فضاهای مینیمالیستی یا الهام گرفته از نوردیک بدرخشند.

فکر ، بیش از حد به تصمیمتان آسان است، بنابراین وقتی شک دارید، همیشه به اولین درخشش غریزه خود بازگردید تا در هنری که به شما متصل است، ثابت بم،د. مطمئن باشید که تجربه کلی هنر در یک خانه حس شخصیت و زندگی منحصر به فرد را به شما می دهد.

عملی باشید

چگونه هنر را برای خانه خود انتخاب کنید

منبع: arvivid.com

دعوت از هنر به فضای زندگی شما به این م،ی است که آنها باید هم اتاقی خوبی باشند و در سبک زندگی شما ادغام شوند. اگر چیزی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد اما بر انرژی اتاق خواب شما مسلط است، ممکن است زیبا باشد اما شاید بهترین من، نباشد. حتی با تکنولوژی giclee که می سازد چاپ های هنری بادوام و پر جنب و جوش، کارها در آشپزخانه و حمام ممکن است برای جلوگیری از ،اصر به مکان های مختلفی نیاز داشته باشند. فرهنگ خانواده نیز توجه خوبی است. دور از دست های کوچک ،بنده یا در نمای آسان برای رویدادهایی که اغلب میزب، می شوند.

دیگران را درگیر کنید

چگونه هنر را برای خانه خود انتخاب کنید

منبع: arvivid.com

وارد ، خانواده به این روند یک راه سرگرم کننده برای ایجاد فضا برای همه است. اگر تصمیم‌گیری‌ها بسیار زیاد است، دیدگاه‌های دیگر می‌توانند روند شما را از بین ببرند و آن را برای همه لذت‌بخش‌تر کنند. اگر گیر کرد، دربان هنر سرویس راهی برای یافتن طرح های تازه و بدون دردسر است!

کنجکاو باشید

چگونه هنر را برای خانه خود انتخاب کنید

منبع: arvivid.com

بیشتر در مورد هنرمند، رسانه یا الهام بخش اثر هنری بیاموزید تا از زیبایی بصری آن بیشتر الهام بگیرید. دانستن بیشتر در مورد ریشه ها و اه، دکور شما ارتباط شما را با آثار و همچنین خانه عمیق تر می کند. به علاوه هرگز نمی د،د چه زم، می تواند شروع کننده کامل مکالمه باشد.

همچنین بخو،د: 10 ایده برای دکوراسیون دیوار بزرگ: دیوار خود را از خسته کننده به درخشان تبدیل کنید

سبک خود را بیاورید

چگونه هنر را برای خانه خود انتخاب کنید

منبع: arvivid.com

وقتی تصمیمات گرفته شد و قطعات انتخاب شدند، هنوز راه های زیادی برای اضافه ، استعداد شخصی خود دارید. اندازه، قاب، و مکان مک، همگی عواملی هستند که می توانند حضور هنر و همزم، یک را تقویت کنند. طراحی داخلی.

بازگشت به غریزه

چگونه هنر را برای خانه خود انتخاب کنید

منبع: arvivid.com

در میان روند شما، متصل ماندن به غریزه خود رابطه شما را با هنر و فضا در مرکز نگه می دارد. بازگشت به قصد و رویای اصلی شما می تواند راهی برای مشاهده این باشد که آیا تصمیمات شما همچنان بهترین منافع شما را در ذهن دارند. در نهایت این است شما فضا و اجازه دادن به خود برای باز ماندن در برابر شگفتی‌ها و اطمینان به سلیقه‌های خود، از بین خواهد رفت.

هنر برای خانه اینجا برای تقویت و لذت بردن است، نه ایجاد استرس. بد،د که در پایان روز شما لذت این را دارید که روی کاناپه استراحت کنید تا خانه هنری جدید خود را مشاهده کرده و احساس کنید.



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/،w-to-c،ose-art-for-your-،me/