بهترین مالچر جاروبرقی برگ برای باغ خانه شما


[ad_1]

هنگام ،ید وکیوم دمنده برگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

1. موتور براشلس

موتورهای براشلس در بهترین جاروبرقی ها و دمنده ها استفاده می شود. این موتورها ضمن افزایش طول عمر مفید ابزار، قدرت و کارایی را افزایش می دهند. اگر این امکان را دارید، همیشه موتور براشلس را انتخاب کنید.

2. تعداد ویژگی ها

اگر به دنبال یک ابزار همه کاره برای کمک به شما در مق، با برگ های افتاده، سوزن کاج و ، هستید، یکی از چندین موتوری که می تواند بین دمیدن برگ، جاروبرقی و مالچ پاشی جابجا شود، گزینه خوبی است. با در نظر گرفتن این موضوع، به طور کامل بررسی کنید که یک ماشین چه کاری می تواند انجام دهد تا مطمئن شوید که تمام ویژگی های مورد نیاز شما را دارد.

بهترین جاروبرقی ها دوتایی هستند. دستگاه های جاروبرقی و دمنده، و اغلب به ،وان انواع “2-in-1” یا “3-in-1” به بازار عرضه می شوند. 2 در 1 ابزاری است که ممکن است در اصل به ،وان جاروبرقی برگ و دمنده استفاده شود، در حالی که یک 3 در 1 نیز می تواند مالچ پاشی کند. از سوی دیگر، برخی از ماشین‌های 3 در 1 فقط می‌توانند باد یا مالچ پاشی کنند و نمی‌توانند بدون مالچ ، برگ‌ها را جاروبرقی بکشند.

3. سرعت متغیر

تابع سرعت متغیر در ا،ر دمنده ها یافت می شود. به این م،ی است که می تو،د نیروی باد دستگاه را تنظیم کنید. به ویژه هنگام تمیز ، مناطق ظریف تر مانند تخت گل مفید است. شما نمی خواهید از بالاترین تنظیمات استفاده کنید و همه گل های خود را ،اب کنید!

ا،ر ماشین‌ها حدا،ر سرعت 250 مایل در ساعت را دارند که قابل توجه است. همچنین بررسی کنید که آیا ماشینی دو سرعته است یا بیش از دو سرعت دارد. در نهایت، نسخه‌های خاص به شما اجازه می‌دهند که خلاء و نیروی دمنده را تنظیم کنید. اگر فکر می کنید ممکن است مفید باشد، چیز دیگری است که باید مراقب آن باشید.

مالچر خلاء برگ

منبع تصویر: thespruce.com

4. قدرت جاروبرقی

مقدار هوایی که یک خلاء برگ می تواند وارد کندکه بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه‌گیری می‌شود و سرعتی که می‌تواند این کار را انجام دهد، با مایل در ساعت اندازه‌گیری می‌شود، قدرت جاروبرقی آن (MPH) را تعیین می‌کند. نوع کار جاروبرقی بهترین ،یب این دو معیار را تعیین می کند.

5. قدرت دمیدن

قدرت دمیدن با ،یبی از جریان هوا (CFM) و سرعت، مشابه قدرت جاروبرقی (MPH) تعیین می شود. قدرت یک دمنده با توجه به مقدار هوا که می تواند به بیرون رانده شود و با چه سرعتی می تواند این کار را انجام دهد تعیین می شود. اگرچه موتورهای کانورتیبل اغلب قدرت تمیز کنندگی و دمیدن مشابهی را ارائه می دهند، درک هر دو در هنگام ،ید بسیار مهم است.

6. نسبت مالچ

نسبت مالچ‌پاشی به میزان فشرده‌سازی برگ‌ها توسط مالچر اشاره دارد. به ،وان مثال، نسبت 10:1 هنگام مالچ پاشی نشان می دهد که آنچه که ده کیسه را پر می کند را می توان به حجم تنها یک کیسه کاهش داد. ا،ر مدل ها از 10:1 تا 18:1 متغیر هستند.

7. سهولت استفاده

هنگام ،ید یک ابزار قابل تبدیل، بسیار مهم است که به این فکر کنید که چقدر آسان است بین قابلیت های مختلف حرکت کنید. به ،وان مثال، برخی از جاروبرقی ها، دمنده ها و مالچرهای قابل تبدیل برگ دارای سوئیچ هستند که به آنها امکان انتقال بین عملکردها را می دهد. سایر ماشین ها برای تبدیل نیاز به اتصال و جدا ، لوله ها یا نازل های مختلف دارند.

8. اندازه کیف

برخی از کیسه های مجموعه در پشت کاربر پوشیده می شوند، در حالی که برخی دیگر مستقیماً زیر موتور بسته می شوند. کیف هایی که بلافاصله زیر یک موتور قابل حمل آویزان می شوند ممکن است حجم بیشتری نسبت به کیف های جمع آوری کوله پشتی داشته باشند. اگر جاروبرقی شما قابلیت مالچ‌پاشی دارد، نسبت کاهش را یادداشت کنید تا بفهمید چند برگ ،د شده در کیسه جمع‌آوری قرار می‌گیرد (به ،وان مثال، یک مالچر با نسبت 10:1 می‌تواند 100 گالن برگ خشک را در 10 گالن قرار دهد. کیسه جمع آوری گالن). برخی از کیسه های مجموعه را می توان دوباره استفاده کرد، در حالی که برخی دیگر باید دور ریخته شوند.

9. وزن

بهترین جاروبرقی ها قابل حمل و وزن کم هستند. اگر چیز سنگین‌تری می‌خواهید، مانند یک دمنده برگ قوی‌تر با قابلیت خلاء قوی، در نظر بگیرید که موتورهای قوی‌تر معمولاً سنگین‌تر و کار ، با آن‌ها دشوارتر هستند.

10. دوام

شما یک جاروبرقی می خواهید که ماندگار باشد، بنابراین در انتخاب جاروبرقی به کیفیت اجزای موتور فکر کنید.

سوالات متداول (سوالات متداول)

مالچر خلاء برگ

منبع تصویر: plows.com

1. آیا جاروبرقی برگ خوب کار می کند؟

بله، آنها انجام می دهند. اگر فقط برگ‌های افتاده را با جاروبرقی جاروبرقی بکشید، به کار زیادی نیاز دارد. همچنین، برای بهترین جاروبرقی‌های برگ، جاروبرقی‌هایی را با حالت جت وکیوم برای جاروبرقی برگ ،یداری کنید تا به طور موثر از برگ‌های مرطوب مراقبت کنید. از طرف دیگر، ،ید مالچرهای خلاء برگ چند منظوره بهتر است، زیرا آنها سه در یک هستند و در زمان، انرژی و هزینه شما صرفه جویی می کنند.

2. آیا مالچر برگ ارزشش را دارد؟

بله، مالچرهای خلاء برگ ارزشش را دارند زیرا تمیز ، لایه های برگ را آسان می کنند. برای از بین بردن مقادیر زیادی از برگ های افتاده، از مالچرهای خلاء برگ مستقل استفاده کنید که محکم ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که کار حیاط خود را انجام می دهید.

محصولاتی که ما توصیه می‌کنیم می‌توانند برگ‌ها را جاروبرقی، باد کنند و مالچ کنند و به شما این امکان را می‌دهند که یک تکه تج،ات داشته باشید تا در انجام سه کار به شما کمک کند. حتی ارزان‌ترین مالچر موجود در این لیست به ،ید تیغه مالچ برای ماشین چمن زنی ارجحیت دارد.

پس از مالچ پاشی برگها، مک،سم آنها را در یک کیسه ساده برای باز و خالی جمع می کند. اکنون می تو،د انتخاب کنید که آیا این برگ ها را به مکان دیگری در حیاط خود منتقل کنید یا فوراً آنها را دور بریزید. در هر صورت، اثر نهایی یک حیاط مرتب و چشم نواز است.

3. بهترین وکیوم برگ باغچه چیست؟

طبق لیست ما، بهترین مالچر خلاء برگ Toro 51619 Ultra Electric Blower Vac است. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن از پروانه ف،ی ناهموار و ضمیمه کیسه ای که با آن عرضه می شود که برای جذب برگ های ،د شده به تنهایی طراحی شده است.

4. آیا جاروبرقی برگ مالچ را برمی دارد؟

بیشتر مالچرهای خلاء برگ برای چیدن مالچ طراحی نشده اند زیرا می توانند خلاء برگ را مسدود کنند. اما برخی با پروانه های ف،ی می توانند به راحتی میله های مالچ را ،د کنند.

مالچر خلاء برگ

منبع تصویر: gardentoolexpert.com

5. دمنده برگ بهتر است یا وکیوم؟

اگرچه این ماشین ها هر دو وظایف مشابهی را انجام می دهند، اما دانستن اینکه از کدام یک استفاده کنید و چه زم، بهتر است به جای دیگری به سراغ یکی بروید، دشوار است. هر دو به شما کمک می کنند تا برگ ها و ، ها را از حیاط خود پاک کنید، اما کنتراست جزئی آنها تفاوت زیادی ایجاد می کند. جاروبرقی برگ اغلب برای کاربران خانگی تایید می شود که چند برگ در باغشان پاک می شود، بر خلاف دمنده های برگ که بهتر برای مناطق بزرگتر استفاده می شوند.

علاوه بر این، جاروبرقی برگ مکش کافی برای مکیدن ، های مرطوب و برگ های ،بیده به زمین را فراهم نمی کند. از سوی دیگر، یک دمنده برگ هوای کافی برای پاک ، برگ‌های مرطوب و ،‌های روی زمین شما منتشر می‌کند و تمیز ، آن را آسان می‌کند.

6. آیا جاروبرقی روی برگ های مرطوب کار می کند؟

جاروبرقی برگ مکش کافی برای مکیدن ، های مرطوب و برگ های ،بیده به زمین را فراهم نمی کند. با این حال، اگر از جاروبرقی برای برداشتن برگ‌های مرطوب استفاده می‌کنید، باید جاروبرقی را مرتباً نگهداری و تمیز کنید تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی به دستگاه وارد نمی‌کنید.

7. تفاوت بین دمنده برگ و وکیوم برگ چیست؟

تفاوت اصلی این است که یک دمنده برگ برگ ها را از یک منطقه از باغ شما به منطقه دیگر منتقل می کند، در حالی که جاروبرقی باغچه آنها را از چمن شما جدا می کند و آنها را در یک کیسه جمع آوری قرار می دهد. پیشرفته‌ترین جاروبرقی‌ها می‌توانند بین دمیدن برگ، جاروبرقی و مالچ ، تبدیل شوند و یک دستگاه انعطاف‌پذیر برای شما فراهم می‌کنند که می‌تواند برای چندین کار استفاده شود.

8. بهترین مارک وکیوم برگ چیست؟

بهترین مارک جاروبرقی از Positec/Worx – Lawn & Garden است. این تولیدکنندگان متمایز هستند زیرا دمنده‌ها، جاروبرقی‌ها و مالچرهای قدرتمند سه در یک تولید می‌کنند که هر کار را با سهولت و کارایی انجام می‌دهند.

علاوه بر این، آنها به یک سوئیچ تبدیل داخلی مجهز هستند، بنابراین می‌تو،د به سرعت و بدون دردسر لوله‌ها و پیوست‌های جداگانه، بین عملکردها حرکت کنید.

نتیجه

مالچر خلاء برگ

منبع تصویر: protoolreviews.com

یافتن مالچر خلاء من، زمان می برد. یک مالچر خوب باید کیسه بزرگی داشته باشد، سبک باشد، به راحتی تمیز شود و نسبت کاهش مالچ بالایی داشته باشد. از آنجایی که سبک وزن، قوی، تخلیه آسان، نسبت مالچ کاری بالا و سرعت های مختلف است، جاروبرقی برگ WORX WG509 انتخاب ماست. با توجه به قیمت پایین، فهمیدن اینکه چرا این انتخاب برتر ما است، آسان می شود.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-leaf-vacuum-mulcher/