بهترین ماشین اصلاح پرچین گازی برای تمیز نگه داشتن منظره شما


[ad_1]

داشتن پرچین های مرتب و مرتب می تواند بیانگر اختلاف بین یک حیاط زیبا و یک حیاط بیش از حد نامرتب باشد. با ،ید بهترین ماشین اصلاح پرچین گازی، می تو،د اطمینان حاصل کنید که پرچین ها به راحتی به نظر می رسند و ظاهر حیاط خود را در بهترین حالت خود قرار می دهید.

دستگاه های پرچین ابزاری هستند که برای ب، و کوتاه ، بوته ها، شاخه ها، درختچه ها و لبه های حیاط شما استفاده می شوند. این ابزارها در سه نوع اصلی موجود هستند. گازسوز، باتری یا برق. یک ماشین اصلاح پرچین گازی خوب موتور قدرتمندی دارد و قابل حمل خواهد بود. به همین دلیل است که برندهایی که قوی‌ترین ماشین‌های قیچی را می‌سازند، برای استفاده حرفه‌ای و حیاط خانگی شناخته شده‌اند.

در این نوشته، ما بهترین ماشین اصلاح پرچین گازی، ویژگی‌ها و ویژگی‌های مختلف آن‌ها را به همراه راهنمای ،ید که به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک می‌کند، بررسی می‌کنیم.

1. SENIX HT4QL-L 26.5cc 4 Stroke Gas Trimmer Hedge

فروش

قیچی پرچین 4 چرخه گازسوز SENIX HT4QL-L 26.5 سی سی

  • ماشین اصلاح پرچین گازی با عملکرد دوگانه برش لیزری 22 اینچی…
  • موتور 26.5 سی سی 4QL 4 سیکل میل لنگ کامل قدرت قوی را ارائه می دهد …
  • موتور 4 چرخه فناوری 4QL (روغنکاری کمی) ثبت شده…
  • موتور 4QL 20 درصد فشرده تر و سبک تر است. می آید…
  • فناوری سازگار با محیط زیست، 4QL، آلایندگی کم و سوخت کم را ارائه می دهد…

Senix HT4QL-L لیست ما را با توجه به داشتن یک موتور بزرگ 26.5 سی سی شروع می کند تا قدرت بیشتری برای پیرایش سریع به شما بدهد. تریمر پرچین گازی دارای یک موتور چهار زمانه است که بدون نیاز به ،یب گاز و سوخت کاملاً کار می کند.

تریمر گازسوز دارای قطر برش حدود 1.1 اینچ و طول تیغه آن 22 اینچ است که اگر به دنبال کوتاه ، یا ب، درختچه های بزرگ یا کوچک هستید، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. این قیچی‌های پرچین دارای دسته چرخشی هستند که برای پرچین‌های بلند عالی هستند و می‌تو،د به راحتی در هر زاویه‌ای برش دهید و برش دهید.

اگر می‌خواهید با گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه کار حیاط خود را لذت‌بخش و آسان‌تر کنید، قیچی‌های پرچین گازی Senix HT4QL-L یک انتخاب قدرتمند عالی هستند.

2. Poulan Pro PR2322 2 چرخه گاز پرچین گازی دو طرفه

Poulan Pro PR2322 22 اینچی 23 سی سی 2 سیکل گازی دوگانه…

  • موتور قدرتمند 23 سی سی 2 چرخه تمام لنگ برای حدا،ر برش …
  • تیغه های فولادی ضد زنگ با دوام با برش تا 22 اینچ عرض و…
  • دسته چرخان با دسته راحت و ضد ،زش پیشرفته برای…
  • طراحی سبک وزن فقط 11.1 پوند

Poulan Pro PR2322 یک ماشین اصلاح پرچین گازی است که دارای قطر برش 1 اینچی است. این باعث می شود که برای پرچین های بزرگتر گزینه ای عالی باشد. این دستگاه دارای تیغه برش فولاد ضد زنگ دو طرفه است که کار پیرایش را آسان می کند.

این مدل موبر گازسوز همچنین دارای ویژگی های ضد ،زش است که پیرایش شما را راحت می کند. همچنین دارای طول تیغه بادوام 22 اینچی و دسته چرخشی است که حدا،ر کنترل برش را تضمین می کند. همچنین دارای موتور 2 زمانه 23 سی سی است و از گاز و روغن به نسبت من، برای سوخت آن استفاده می کند. موتور 2 چرخه اطمینان حاصل می کند که برش مداوم دارید.

ماشین اصلاح پرچین Poulan Pro PR2322 یک مدل من، با نظرات مشتریان عالی است که با قدرت برش بسیار خوبی که دارد نیازهای شما را برآورده می کند.

3. Craftsman CM26CCHT 22 26cc 22in Gas Hedge Trimmer، قرمز

ماشین تراش پرچین 26 سی سی، میل لنگ کامل 2 چرخه…

  • تیغه های دو طرفه بادوام: این ماشین اصلاح پرچین شارژی دارای یک…
  • موتور پرقدرت 26 سی سی 2 سیکل طرح میل لنگ پر گاز…
  • سبک وزن: تریمر تنها 13.4 پوند است و دارای ویژگی های پیشرفته …
  • همه کاره: دارای دسته عقب چرخان با دستگیره راحت برای …
  • طراحی ارگونومیک: دستگیره D-grip ارگونومیک قابل استفاده است…

این قیچی های گازسوز از برند Craftsman است که یکی از برترین برندهای معروف است. آنها ساخته شده اند تا حدا،ر کارایی را در حین اصلاح و برش پرچین، بوته ها و شاخه های ضخیم شما تضمین کنند. موتور 2 چرخه آن را محکم و برای ب، پرچین ها و شاخه های ضخیم کافی می کند.

قیچی‌های پرچین برقی با فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا، دو طرفه 22 اینچی و تیغه‌هایی تا قطر 1 اینچ طراحی شده‌اند و اطمینان حاصل می‌کنند که شما به طور کامل از دستگاه استفاده می‌کنید.

4. ماشین اصلاح پرچین گازی 122HD45 Husqvarna 966532302

ماشین اصلاح پرچین گازی هوسکوارنا دارای ویژگی های بسیار خوبی است که به همراه دارد و امروزه جزو بهترین ماشین های قیچی گازی در بازار محسوب می شود. این دستگاه دارای تیغه دوتایی است که طول آن 18 اینچ و قطر برش 0.8 اینچ است. وزن این ابزار 10.36 پوند است که در مقایسه با سایر ابزارها سنگین تر است.

ماشین اصلاح پرچین گازی در ب، شاخه های ضخیم، بوته ها، بوته ها عالی است و گزینه بسیار خوبی است. این مدل کارآمد است و در وقت شما صرفه جویی می کند. دارای ویژگی ضد ،زش است که به کاهش خستگی ناشی از ارتعاشات در حین اصلاح کمک می کند. قیچی پرچین قدرتمند است و در عین حال سازگار و آسان برای استفاده است.

ماشین اصلاح پرچین با موتور گازی Husqvarna دارای ویژگی توقف بازگشت خودکار است که باعث می‌شود ریست ، خودکار پرچین به راحتی انجام شود. این واحد قیمت های منصفانه ای دارد و به راحتی در هر فروشگاه اینترنتی موجود است.

فاکتورهایی که باید در هنگام انتخاب بهترین قیچی گازی در نظر گرفت

شما باید فاکتورهای مهمی را بد،د که در هنگام ،ید یک دستگاه قیچی پرچین گازی قدرتمند از آنها استفاده خواهید کرد.

1. موتور گاز و سوخت

مهم ترین عاملی که باید در دستگاه های پرچین گازی به دنبال آن باشید، موتور است. شما باید موتوری تهیه کنید که توان رفع نیازهای شما را داشته باشد. موتورهای بزرگتر در مقایسه با موتورهای کوچکتر قدرتمندتر هستند.

اندازه موتور بر حسب سانتی متر مکعب ،ن زده می شود و یک شاخص عالی برای قدرت موتور است، هر ،ی که بهترین شاخص نیست. هرچه موتور بزرگتر باشد، دستگاه سنگین تر خواهد بود. موتورهای چهار زمانه و موتورهای دو زمانه موتورهایی هستند که می تو،د آنها را انتخاب کنید. موتورهای چهار زمانه برای کار ، نیازی به ،یب سوخت با روغن ندارند، اگرچه موتور دو زمانه بسیار قوی است.

همچنین دانستن چگونگی سوخت هر موتور بسیار حیاتی است. چهار زمانه به سوخت معمولی استاندارد نیاز دارد، در حالی که از سوی دیگر، دو زمانه به شما نیاز دارد که نفت و گاز را در نسبت های من، با هم ،یب کنید، که می تواند کارساز باشد.

2. اندازه تیغه

طول تیغه ها، قطر برش تیغه ها و وزن دستگاه قیچی گازی عواملی هستند که باید به آنها توجه کنید. طول تیغه ها بسته به برند ماشین اصلاح پرچین متفاوت است و معمولاً از 21 تا 38 اینچ متغیر است. ،ید یک موبر بر اساس قد خود و پرچینی که دارید بسیار مهم است. با این حال، هرچه قطر تیغه ها بلندتر باشد، راحت و کارآمد خواهند بود.

تراش های پرچین گازی قابل حمل برای ب، و ب، پرچین شما راحت تر است. توصیه می کنیم به دلیل راحتی و سهولت کار، ،ید یک ماشین اصلاح سبک در مقایسه با ماشین های صاف کننده سنگین را در نظر بگیرید.

3. پیکربندی و نوع تیغه

بهترین ماشین های قیچی گازی با تیغه های دو طرفه بهترین بررسی ها را دارند و کارآمدتر و من، تر به حساب می آیند. به این م،ی نیست که تیغه های یک طرفه نیز عالی نیستند. آنها به ،وان ایمن ترین در نظر گرفته می شوند زیرا تیغه مستقیماً به سمت شما نشانه نمی رود. اگر در استفاده از ابزارهای تیز مشکل دارید، بهتر است یک تیغه یک طرفه ،یداری کنید. پیکربندی تیغه نیز تا حد زیادی انتخاب شما را تعیین می کند.

4. آلودگی صوتی

ابزارهای گازسوز پر سر و صدا هستند و به ،وان مثال، یک ماشین اصلاح پرچین گازی در هنگام پیرایش صدای زیادی دارد. توصیه می شود که قیچی پرچینی را تهیه کنید که در ارتفاع پایین تر عمل می کند، زیرا شهرهایی با مقررات نویز وجود دارند که استفاده از قیچی پرچین را محدود می کند.

5. دوام

دستگاه قیچی گازی ابزاری گران قیمت و با ارزش محسوب می شود. به این ترتیب، به دست آوردن یک ماشین با کیفیت بالا بسیار مهم است. شما باید به دنبال یک پرچین گازی باشید که با مواد باکیفیت و قوی ساخته شده است که عمر طول، داشته باشد.

تریمرهای پرچین گازی در مقایسه با قیچی های پرچین برقی و باتری دار به نگهداری و خدمات کمتری نیاز دارند. بنابراین، هنگام انجام خدمات و تعمیر و نگهداری، حتماً جایگزین های باکیفیت دریافت کنید.

6. میرایی ارتعاش

دستگاه های پرچین گازی در حین پیرایش دارای ،زش هایی هستند که اجتناب ناپذیر است. با این حال، برخی از آنها با فناوری ضد ،زش طراحی شده اند تا آن را کاهش دهند. این یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید به دنبال آن باشید زیرا ارتعاشات می توانند باعث تحریک و درد مفاصل شوند.

7. گارانتی

هنگام برنامه ریزی برای ،ید ماشین اصلاح پرچین گازی، توجه به ضمانت های ارائه شده توسط سازندگان برندهای مختلف و مقایسه آنها بسیار مهم است. اگر ماشین اصلاحی که ،یداری می کنید مشکل داشته باشد یا آسیب دیده باشد، این به ،وان امنیت عمل می کند. همچنین به شما تعمیر رایگان ابزار را برای چند سال قبل از انقضای ضمانت می دهد.

8. قیمت

بسیار مهم است که یک ماشین اصلاح پرچین ب،ید که با ظرفیت مالی شما برابری کند. این بدان م،ا نیست که شما یک محصول با استاندارد پایین دریافت خواهید کرد یا به دلیل قیمت مجبور به تسویه حساب خواهید شد. قیمت ها بسته به کیفیت، قدرت، دوام، برند و فروشگاه متفاوت خواهد بود. قیمت این ابزار ممکن است تغییر کند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید به یاد داشته باشید که قیمت در نظر گرفته شده در سرویس و نگهداری را نیز در نظر بگیرید.

سوالات متداول (پرسش های متداول) در مورد قیچی های پرچین گازی

1. بهترین ماشین اصلاح پرچین گازی چیست؟

SENIX HT4QL-L و Poulan Pro PR2322 زم، که می‌خواهید پرچین‌های گازی با قدرت، طول تیغه، وزن، قطر برش و مقرون به صرفه بودن، به دست آورید، ضروری است. اگرچه انتخاب های زیادی برای انتخاب دارید، SENIX HT 4QL به ،وان بهترین ماشین اصلاح پرچین گازی در حال حاضر در نظر گرفته می شود، اما می تو،د برش های عالی دیگری نیز تهیه کنید.

2. مارک های اصلی ماشین های قیچی گازی کدامند؟

ما Senix، Poulan، Ec،، Craftsman و Husqvarna را به ،وان بهترین مدل‌ها برای بهترین ماشین اصلاح پرچین گازی قرار داده‌ایم. با این حال، می‌تو،د برای مارک‌های بیشتر، ویترین ب،ید. Shindaiwa، Stihl، HUYOSEN، و Tanaka دیگر برش‌های عالی و منحصربه‌فرد هستند که توصیه می‌کنیم شما نیز به سراغ آنها بروید.

3. موتور ماشین اصلاح پرچین با یک م،ن گاز چقدر می تواند کار کند؟

مدت زمان کارکرد موتور تریمر پرچین به سیستم سوخت تریمر خاص بستگی دارد. برخی زمان زیادی خواهند داشت، اما یک ماشین صاف کن گاز معمولی حداقل 40 دقیقه در حال چرخش است.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-gas-hedge-trimmer/