بهترین زنگ ویدیویی بدون اشتراک برای امنیت


[ad_1]

عواملی که باید قبل از ،ید بهترین زنگ ویدیویی بدون اشتراک در نظر بگیرید

1. سیمی در مقابل. بي سيم

برای زنگ های ویدیویی بی سیم، باتری ها بسیار مهم هستند. تا زم، که هوا خیلی سرد نباشد، باتری ها باید یک ماه یا بیشتر دوام بیاورند. با این حال، باتری های لیتیوم یونی در برابر دماهای سرد آسیب پذیر هستند.

سیمی در مقابل  زنگ ویدیویی بی سیم ممتاز

منبع تصویر: tomsguide.com

تعویض باتری با باتری های قابل شارژ برای مدل های بی سیم ممکن است امکان پذیر باشد. اما، در بیشتر موارد، باتری معمولاً در دستگاه تعبیه شده است و تعویض آن آسان نیست.

برع،، مطمئن شوید که دوربین های سیمی زنگ در می توانند ولتاژ سیم کشی زنگ در خانه شما را کنترل کنند. علاوه بر این، زنگ های درب سیمی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند زیرا نیازی نیست نگران عمر باتری باشید.

2. دوربین و کیفیت نمایش

دوربین و نمایشگر دیجیتال اجزای اصلی یک سیستم زنگ ویدیویی هستند. این سیستم معمولاً به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان را در زمان واقعی مشاهده کنید، آنها را شناسایی کنید و قبل از باز ، درب، اه، آنها را بسنجید.

با این حال، برای رسیدن به این سطح از امنیت، داشتن دوربین با کیفیت و نمایشگر دیجیتال بر روی زنگ درب تصویری مهم است. هر دو جزء باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا از انتقال ایمن ویدیو اطمینان حاصل شود. بنابراین، هنگام انتخاب زنگ ویدیویی زنگ، زاویه پوشش دوربین و وضوح تصویر و اندازه، کیفیت و گزینه‌های دسترسی داخلی صفحه نمایش داخلی را در نظر بگیرید.

3. سهولت استفاده

وقتی صحبت از دوربین زنگ در به میان می آید، باید استفاده از آن آسان باشد و به برنامه های زنگ در متصل شود که به شما امکان می دهد فیلم های زنگ در را مشاهده و پیکربندی کنید. علاوه بر این، هنگام ،ید بهترین دوربین‌های زنگ در، مدل‌های زنگ ویدیویی کاربرپسند و دارای اپلیکیشن را توصیه می‌کنیم زیرا به شما امکان می‌دهند دوربین زنگ در را مشاهده کنید و تنظیمات را شخصی‌سازی کنید.

4. قابلیت دید در شب

هنگام ،ید بهترین زنگ ویدیویی بدون اشتراک، ویژگی دید در شب را در نظر بگیرید. اگرچه ا،ر سیستم‌های دوربین زنگ در معمولاً در طول روز به طور ی،ان عمل می‌کنند، اما همه آن‌ها سطح امنیتی ی،، را در شب ارائه نمی‌کنند.

ویژگی دید در شب

منبع تصویر: techlargest.com

از آنجایی که ا،ر صاحبان خانه‌ها برای افزایش امنیت شبانه خود، روی زنگ‌های درب خانه سرمایه‌گذاری می‌کنند، دوربین زنگ درب تصویری باید حالت دید در شب اختصاصی داشته باشد. ویژگی‌های امنیتی اختیاری، مانند تشخیص حرکت، می‌تواند با خاموش ، دوربین در زم، که از آن استفاده نمی‌شود، به افزایش قابلیت‌های دید در شب و حفظ عمر باتری کمک کند.

5. دوام

مهم است که دماهای شدیدی را که زنگ در حلقه در آن کار می کند در نظر بگیرید. ا،ر دوربین های با کیفیت بالا می توانند در محدوده دمایی -22 فارنهایت تا 140 فارنهایت (20- درجه سانتیگراد) کار کنند. با این حال، توجه داشته باشید که این فقط یک محدوده “رده بندی” است و اگر دما از این حد فراتر رود، ممکن است دوربین به درستی کار نکند. این یک نکته بسیار مهم است، به ویژه برای ،، که در مناطقی با شرایط آب و هوایی سخت زندگی می کنند.

6. محل ذخیره سازی

برخی از دوربین‌های زنگ در بدون اشتراک معمولاً برای چند روز فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان دارند. آنها اغلب به جای ذخیره داده ها در فضای ابری یک کارت میکرو اس دی دارند. بنابراین، بیشتر این زنگ‌ها به جای بسته به فضای ذخیره‌سازی آنلاین رایگان، دارای کارت میکرو SD هستند.

7. قابلیت اتصال

قبل از ،ید بهترین زنگ درب تصویری، به قابلیت اتصال توجه کنید. با وجود قابلیت دو باند، ا،ر دوربین‌های زنگ در تنها می‌توانند به شبکه‌های وای‌فای 2.4 گیگاهرتز متصل شوند. اگر ابزارهای خانه هوشمند مانند Amazon Alexa، Google Assistant یا Home Assistant دارید، زنگ در را انتخاب کنید که بتواند به راحتی با سرویس دلخواه شما ادغام شود.

8. گارانتی

قبل از نصب یک سیستم زنگ ویدیویی در قفل درب بدون کلید یا هر سیستم قفل دیگری، قابلیت اطمینان آن را در نظر بگیرید. زیرا برخلاف ا،ر وسایل الکترونیکی خانه شما، زنگ درب تصویری معمولاً در بیرون نصب می شود و در معرض عوامل محیطی مانند نور خورشید، گرد و غبار، باران و سایر شرایط قرار می گیرد که ممکن است طی چند سال پس از نصب باعث از کار افتادن آن شود.

زنگ های تصویری

منبع تصویر: tech،e.com

مهم است که مدت زمان گارانتی زنگ درب تصویری را در نظر بگیرید تا از گزینه غیرقابل اطمینان جلوگیری کنید. یک دوره گارانتی طول، تضمین می کند که می تو،د برای خدمات قابل اعتماد به دوربین های زنگ در اعتماد کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین زنگ ویدیویی بدون اشتراک

1. آیا دوربین زنگ در بدون اشتراک ارزشش را دارد؟

اینکه زنگ درب ویدیویی بدون اشتراک ارزشمند است یا نه، به اولویت های شما بستگی دارد. اگرچه برخی از زنگ‌های ویدیویی بدون اشتراک به خوبی کار می‌کنند، ویژگی‌های ممتاز مانند گرفتن اسکرین شات در هر 30 ث،ه، اشتراک‌گذاری ویدیوها و نگه‌داشتن فیلم ضبط‌شده ممکن است در دسترس نباشد.

2. یک زنگ ویدیویی تا کجا می تواند ببیند؟

برخلاف چراغ‌های حسگر م،تور، حسگرهای حرکتی زنگ در می‌توانند حرکت را تا 155 درجه در جهت افقی و در فاصله 5 تا 25 فوتی از دستگاه تشخیص دهند. شایان ذکر است که آنها به حرکت افقی در ناحیه تشخیص بیشتر از حرکت عمودی پاسخ می دهند.

3. وقتی در یک زنگ ویدیو مش، نمی شوم چه اتفاقی می افتد؟

اگر تصمیم دارید با اشتراک در زنگ در ویدیویی مش، نشوید، به هیچ‌یک از موارد ضبط‌شده دسترسی نخواهید داشت، از جمله موارد ضبط‌شده توسط ،ی که زنگ در را به صدا درآورد. فقط می‌تو،د پخش جری، زنده را تماشا کنید، در حالی که رویدادهای جدید روی رویدادهای قدیمی بازنویسی می‌شوند و همه فیلم‌های ضبط‌شده حذف می‌شوند. با این حال، همچنان اعلان‌های زنگ و حرکت را در تلفن هوشمند خود دریافت خواهید کرد.

4. آیا ،ی می تواند دوربین زنگ در فضای باز را بدزدد؟

اگرچه برخی از زنگ‌های ویدیویی موجود در بازار مسکن امنی ندارند که می‌تواند به راحتی آنها را دزدیده کند، شواهد کافی وجود ندارد که نشان دهد سرقت زنگ‌های درب رایج است. با این حال، تحقیقات نشان داده است که نصب زنگ درب تصویری می تواند به جلوگیری از سرقت بسته های باقی مانده در آستان شما کمک کند. علاوه بر این، اگر زنگ ویدیو به سرقت رفته باشد، دوربین قبل از قطع شدن ارتباط از سیستم و ارسال اعلان برای شما، فیلمی از دزد ضبط می کند.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-video-doorbell-wit،ut-subscription/