بهترین راه برای ایجاد یک فضای اداری دعوت کننده


[ad_1]

باور نکنید، ایجاد فضایی پرانرژی و دعوت کننده واقعا یک هنر است. همه نمی توانند این کار را انجام دهند، اما، خوشبختانه، همه می توانند یاد بگیرند که چگونه این کار را انجام دهند. وقتی ،ت به طراحی دفتر کار می رسد، می خواهید طراحی داخلی آن احساس گرمی و آرامش داشته باشد. با این حال، سعی کنید آنقدر دنج نکنید که کارمندان احساس بی‌مولد بودن کنند.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید و نمی‌د،د در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم، نگران نباشید، این مقاله برای شماست. در این وبلاگ، بهترین ترفندهای طراحی داخلی خود را به اشتراک می گذاریم، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که نکاتی را که دوست دارید مطالعه کرده و در نظر بگیرید. بدون هیچ مقدمه ای – در اینجا بهترین راه ها برای ایجاد یک فضای اداری دعوت کننده وجود دارد.

اضافه ، بافت به اتاق

دعوت از فضای اداری

منبع: pinimg.com

وقتی بافت کافی در یک فضا اضافه نمی کنید، می تواند نسبتاً ملایم و یک بعدی به نظر برسد. برای جلوگیری از سرد و ناخوشایند به نظر رسیدن دفتر کار، توصیه می کنیم بافت زیادی به اتاق اضافه کنید. یکی از راه هایی که می تو،د به سرعت بر این مانع غلبه کنید، انتخاب ، آن است کفپوش تجاری مثل فرش

فضاهای اجتماعی ایجاد کنید

دعوت از فضای اداری

منبع: steelcase.com

مطمئن شوید که فضاهایی که در دفتر خود ایجاد می کنید عمدی هستند. برای مثال، اگر با تعداد زیادی بازدید از مشتریان سروکار دارید، یک لابی باز با فضاهایی برای انتظار افراد ایجاد کنید. اگر عمدتاً کارمند، هستند که از این فضا استفاده می کنند، مناطق جلسات کوچکی ایجاد کنید که بتوانند دور هم جمع شوند و در مورد مسائل مربوط به کار بحث کنند.

شامل علائم

برای اینکه یک دفتر تا حد امکان بهترین عملکرد را داشته باشد، ایجاد نوعی جریان مهم است. می تو،د این کار را با قرار دادن تعداد زیادی تابلو در اطراف فضا انجام دهید. برخی از این موارد ا،امات قانونی هستند، مانند ،وجی آتش سوزی. با این حال، شما همچنین می تو،د برای آشپزخانه، حمام، و فضاهای ملاقات ایجاد کنید.

یک سیاست بدون شلوغی را اجرا کنید

دعوت از فضای اداری

منبع: restorationmasterfinder.com

داشتن یک دفتر کار شفاف و سازماندهی شده به افرادی که در این فضا کار می کنند تا حد امکان تیز نگه می دارد. بهترین راه برای اطمینان از دوباره دفتربدون به هم ریختگی برق با اجرای یک سیاست است. به کارمندان خود اجازه دهید بدانند که آنها مسئول تمیز و مرتب نگه داشتن منطقه تعیین شده خود هستند. مطمئنا، شما احتمالا یک کام تمیزتر داریدبرای رسیدگی به نظافت عمیق، اما این به کارمندان بستگی دارد که مکان را محترمانه نگاه دارند.

از یک طرح رنگی استفاده کنید

دعوت از فضای اداری

منبع: previewpaint.com

دفاتر معمولاً غیرقابل دعوت به نظر می رسند زیرا از استفاده از رنگ اجتناب می کنند. با این حال، ،یب یک طرح رنگ، مانند رنگ‌های لوگوی شما، راه بسیار خوبی برای روح تازه‌ای به فضا است. به ،وان مثال، اگر لوگوی شما دارای رنگ نارنجی است، می تو،د چند بالش با رنگ نارنجی به آن اضافه کنید. محل نشیمن اداری. به علاوه، این یک راه فوق العاده برای ترویج فرهنگ شرکت است.

سبزه را فراموش نکنید

دعوت از فضای اداری

منبع: greenscapedecor.com

گیاهان می توانند به هر اتاقی زندگی کمک کنند. به علاوه، مطالعات نشان داده اند که داشتن فضای سبز طبیعی در دفتر می تواند به بهبود خلق و خو و کاهش سطح استرس کمک کند. ما به شما توصیه می کنیم گیاه، را انتخاب کنید که به حداقل نگهداری نیاز دارند، مانند نیلوفرهای صلح، چدن صلانتس، همیشه سبز چینی یا گیاهان مار. اگرچه اینها گیاهان اداری برای داخل خانه عالی هستند، آنها هنوز به مراقبت منظم نیاز دارند. در دفتر بپرسید که آیا ،ی به گیاهان علاقه دارد و آیا دوست دارد مراقب گیاه باشد یا خیر!

به نورپردازی توجه کنید

دعوت از فضای اداری

منبع: makegreatlight.com

نکته آ، اینکه از بازی ، نترسید با نورپردازی در حالت ایده آل، بلهفضای اداری شما باید نور طبیعی زیادی داشته باشد. با این حال، همیشه اینطور نیست، بنابراین گزینه های نورپردازی خود را به دقت ارزیابی کنید. اگر به دنبال ظاهر حرفه ای تری هستید، نورپردازی خنک را توصیه می کنیم. اگر ترجیح می دهید فضایی آرام داشته باشید، رنگ های گرم تری را انتخاب کنید. فقط بر روی چراغ های سقفی تمرکز نکنید، برخی از چراغ های جلوی اداری و لامپ های مستقل را نیز در نظر بگیرید.

همچنین بخو،د: بهترین تزئینات کریسمس اداری که دوست خواهید داشت

از کارمندان خود بپرسید که به چه چیزی نیاز دارند

دعوت از فضای اداری

منبع: gallup.com

در پایان روز، دفتر شما باید مک، برای شکوفایی کارمندان شما باشد. هیچ راه بهتری برای برآوردن نیازهای آنها از این که از آنها بپرسید واقعاً در دفتر چه می خواهند وجود ندارد. یک نظرسنجی سریع بفرستید و از آنها بپرسید چه چیزی کم است. ممکن است ایده‌های همه را در نظر نگیرید، اما الهام‌های زیادی دریافت خواهید کرد که به شما در ایجاد تغییرات قابل توجه کمک می‌کند.

مهمتر از همه، توصیه می کنیم از هر گونه روند ویروسی اجتناب کنید طراحی داخلی. مبلمان و آثار هنری می توانند نسبتاً گران باشند، بنابراین شما ترجیح می دهید تعمیرات را به حداقل برس،د. با انتخاب طرحی جاودانه، سال ها از دفتر خود راضی خواهید بود. فراموش نکنید که با افزودن برخی نکات شخصی به فضا آن را دمدمی نگه دارید.



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/inviting-office-،e/