بهترین ترکیب مایکروفر دیواری برای نیازهای آشپزخانه شما


[ad_1]

عواملی که باید قبل از ،ید بهترین ،یب مایکروویو اجاق های دیواری در نظر بگیرید

عواملی که قبل از ،ید باید در نظر بگیرید بهترین ،یبات مایکروویو اجاق گاز دیواری

منبع تصویر: KitchenAid. com

هنگام انتخاب بهترین ،یب اجاق دیواری و مایکروویو باید دقت بیشتری داشته باشید. از آنجایی که شما به دنبال دو دستگاه جداگانه هستید، باید اطمینان حاصل کنید که هر دو مطابق با آن کار می کنند. ویژگی های اصلی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

1. قدرت و قابلیت های آشپزی

از آنجایی که یک اجاق و یک مایکروویو وظایف مختلفی را انجام می دهند، باید اطمینان حاصل کنید که واحد ،یبی که دریافت می کنید می تواند هر چیزی را که در مایکروویو و اجاق به دنبال آن هستید، انجام دهد. این شامل پخت، پخت همرفت، و برشته ، همرفت در فر، و همچنین ذوب ،، یخ زدایی، پخت سریع و کارهای دیگر در مایکروویو است.

2. اندازه

اگرچه واحد ،یبی به صرفه جویی در فضای آشپزخانه شما کمک می کند، لازم است به اندازه محصولی که دریافت می کنید توجه کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که یک ،یب اجاق گاز و مایکروویو فضای عمودی بیشتری نسبت به یک اجاق گاز یا مایکروویو دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که یک طراحی آشپزخانه موجود دارید.

اندازه های فر دیواری

منبع تصویر: KitchenAid-h.،etsadobe.com

بنابراین، بسته به اندازه طراحی یا فضای بازسازی آشپزخانه خود، باید واحدی را انتخاب کنید که کاملا متن، باشد. به غیر از آن، اطمینان حاصل کنید که دستگاهی با ظرفیت مایکروویو و اجاق به اندازه کافی بزرگ برای کار با ظروف بزرگ متعدد استفاده می کنید.

3. ویژگی ها

توجه به ویژگی های اضافی واحدی که قصد ،ید آن را دارید نیز بسیار مهم است. از دستگیره های کنترلی با کیفیت بالا گرفته تا عملکرد پیشرفته صفحه لمسی، اجاق ها و مایکروویوهای امروزی دارای ویژگی های استثنایی هستند که می توانند تجربه آشپزی شما را دلپذیرتر کنند. توجه به ویژگی های ایمنی نیز ضروری است. به ،وان مثال، اگر مشکلی در حین پخت و پز تشخیص داده شود، ا،ر دستگاه ها دارای هشدار خاموش شدن خودکار یا تلفن همراه خواهند بود.

4. طراحی

واحد ،یبی که دریافت می کنید نه تنها به شما در آشپزی موثر کمک می کند، بلکه باید جذابیت دلپذیری را نیز به فضای شما اضافه کند. وقت بگذارید و به طرحی که می خواهید در فضای خود برسید فکر کنید.

بهترین اجاق های دیواری و مایکروفر

منبع تصویر: thewirecutter.com

اطمینان حاصل کنید که واحدی که دریافت می‌کنید با سایر لوازم آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد و همچنان با دکوراسیون مدرن، معاصر یا قدیمی شما ،یب شود. به یاد داشته باشید که طراحی باید به کنترل ها، قفسه های درب و سایر ،اصر کوچک اجاق مایکروویو ،یبی گسترش یابد.

5. قابلیت اطمینان

در نهایت، باید اطمینان حاصل کنید که دستگاهی که دریافت می کنید قابل اعتماد و بادوام است. شما واحدی می خواهید که بیش از چند سال به شما خدمت کند. خواندن و درک گارانتی، گارانتی خدمات، و نظرات مشتریان به شما کمک می کند قابلیت اطمینان محصول مورد نظر خود را ارزیابی کنید.

6. بودجه شما

هر زمان که لوازم خانگی ،یداری می کنید، بسیار مهم است که بودجه خود را در نظر بگیرید. بنابراین، برای ،ید یک ،یب فر و مایکروویو، ابتدا باید قیمت آن را بد،د. همه واحدها برابر نیستند، برخی ویژگی های بیشتری نسبت به سایرین دارند به این م،ی که قیمت بالاتری دارند. هنگام انتخاب یک مدل، مطمئن شوید که یکی از تولید کنندگان معتبر را با گارانتی من، انتخاب کنید.

اجاق های دیواری VS. محدوده ها

،یب اجاق دیواری با مایکروویو می تواند به راحتی با آشپزخانه شما ،یب شود و ظاهری براق و امروزی به آن ببخشد. اما یک طیف، ،یبی از بهترین اجاق گاز و اجاق گاز، تأثیر بصری بیشتری ایجاد می کند، به خصوص اگر یک سبک بزرگ یا حرفه ای باشد. مدل به سبک اروپایی.

اجاق های دیواری VS.  محدوده ها

منبع تصویر: bobvila.com

با ،یبات مایکروفر دیواری، انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. همچنین بارگیری و تخلیه اجاق دیواری نصب شده در ارتفاع من، به جای خمیده شدن برای کار با اجاق کم سطح زمین در یک محدوده بسیار ساده تر است. هنگام برشته ، یک چیز بزرگ و سنگین مانند بوقلمون کامل، این کار را بسیار راحت خواهید یافت.

حتی با وجود اینکه شما می‌خواهید در آشپزخانه‌تان محدوده‌ای عالی داشته باشید، نصب یک ،یب مایکروویو اجاق دیواری برای راحتی و ظرفیت پخت اضافی، بی‌سابقه نیست.

سوالات متداول در مورد بهترین ،یب مایکروویو اجاق دیواری

سوالات متداول در مورد بهترین ،یب مایکروویو اجاق دیواری

منبع تصویر: applianceanswers.ca

1. آیا فرهای ،یبی ارزش آن را دارند؟

هزینه اولیه ،ید یک اجاق مایکروویو ،یبی می تواند ترسناک باشد، اما تا زم، که قبول نکنید، دو دستگاه را در یک دستگاه دریافت می کنید. انتخاب مایکروویو همراه با اجاق دیواری مزایای متعددی دارد که بیشتر از هزینه آن است.

این واحدهای ،یبی دارای مایکروویو و اجاق دیواری هستند که باعث صرفه جویی در فضای با ارزش در آشپزخانه و دردسر ،ید دو محصول می شود. ا،ر اجاق های ،یبی مایکروویو پیشرفته دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند پخت و پز کانوکشن، پخت و پز با بخارگرمایش و بخاری برقی.

2. آیا داشتن ،یب دیواری اجاق گاز و مایکروویو معایبی دارد؟

اگرچه واحدهای ،یبی اجاق مایکروویو دارای مزایای بی شماری هستند، اما فضای عمودی زیادی را در آشپزخانه شما اشغال می کنند. بنابراین باید آنها را کاملاً مرتب کنید تا مطمئن شوید که با طراحی آشپزخانه شما ،یب می شوند. در غیر این صورت، متوجه خواهید شد که برای رسیدن به مایکروویو روی نوک پا ایستاده اید یا برای استفاده از اجاق خمیده اید.

3. چگونه یک اجاق گاز دیواری را نصب می کنید؟

واحدهای ،یبی مایکروفر دیواری به گونه ای طراحی شده اند که در یک بریدگی موجود در کابینت شما نصب شوند. بنابراین اگر در حال حاضر برش‌ها و قلاب‌های موجود را آماده کرده‌اید، نصب آن‌ها بسیار آسان است.

شما فقط به ،ی نیاز دارید که به بالا بردن دستگاه در شکاف آن کمک کند. با این حال، اگر یک اجاق گاز دیواری برای نشستن در آن ندارید، باید با یک پیمانکار تماس بگیرید تا به شما کمک کند.

منبع تصویر: everydays،rtcuts.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-wall-oven-microwave-combo/