بهترین تابه گوشت برای حفظ طعم اصلی غذا


[ad_1]

چرا از تابه گوشت استفاده کنیم؟

اگر تعجب می کنید که آیا می تو،د میت لوف خود را بدون ماهیتابه درست کنید، ما شما را تحت پوشش داریم. ممکن است، اما استفاده از تابه نان مورد علاقه شما مزایای قابل توجهی دارد، از جمله:

  • ا،ر ماهیتابه های گوشت ن،ب هستند که به شما اطمینان می دهد محصول نهایی عالی را دریافت کنید
  • می تو،د با یک تابه نان از ریختن ،یف جلوگیری کنید
  • آنها کمک می کنند تا مطمئن شوید که یک تکه گوشت چرب یا مرطوب درست نمی کنید
  • تابه داخلی، جایی که نان گوشت شما پخته می شود، دارای سوراخ های زهکشی در ته آن است که باید بلند شوند تا مایع و چربی در ظرف بیرونی باقی بماند.
  • یک تابه نان به شما امکان می دهد از بهترین چاقو برای برش گوشت به ،مت های منظم و یکنواخت استفاده کنید

عواملی که قبل از ،ید بهترین تابه گوشت باید در نظر بگیرید

بهترین راهنمای تابه های گوشت

اعتبار تصویر: best،uctguider.com

وقتی ،ت به انتخاب بهترین تابه گوشت می رسد، ویژگی های زیادی وجود دارد که می تو،د در نظر بگیرید. برخی از آنها مهمتر از دیگران هستند. برخی از مواردی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

1. مواد

یکی از عوامل مهمی که باید به آن توجه کرد، مواد است. این به این دلیل است که مواد تابه گوشت تعیین می کند که چقدر سریع میت لوف، پختن نان، نان موز و سایر خوراکی ها را می پزید. این بازار انواع مواد دارد، از تابه های شیشه ای، فولاد ضد زنگ و سرامیک گرفته تا تابه های سنگی. شما خواهد شد باید تفاوت بین مواد را بداند تا بهترین را برای شما بدانم

با این حال، بهترین مواد برای تابه‌های گوشت، یک تابه ف،ی ساخته شده از فولاد یا آلومینیوم است، زیرا انتقال حرارت بهینه و توزیع برابر حرارت را تضمین می‌کند. آنها همچنین در برابر فرورفتگی مقاوم هستند و می توانند دماهای شدید را تحمل کنند.

از طرف دیگر، اگر می خواهید یک تابه استاندارد زیبایی شناختی داشته باشید، اگر هنوز یک تابه خوب می خواهید، یک تابه شیشه ای یا یک تابه سنگی را انتخاب کنید.

2. ابعاد

شاید در بازار متوجه شده باشید که تابه های گوشت در اندازه های مختلف موجود است. اندازه یک تابه گوشت استاندارد تقریباً 9 و 3/8 اینچ، 5 و 1/2 اینچ، و 2 و 3/8 اینچ است. ابعاد آن به سادگی 24 سانتی متر، 13 سانتی متر و 6 سانتی متر است.

برای صرفه جویی در زمان و تلاش هنگام تهیه میت لوف، فراموش نکنید که اندازه سرو غذا را متن، با تابه خود تنظیم کنید. اگر خانواده بزرگتری برای تغذیه دارید، میهم، هایی که نیاز به غذا دادن به جمعیت زیادی دارند، یا یک تابه نان کوچک اگر فقط برای شما باشد، همیشه می تو،د انواع بزرگتر را انتخاب کنید.

برای جلوگیری از اتلاف وقت و تلاش برای ایجاد مخلوط خود، با این حال، هنگام تهیه میت لوف، مواد خود را متن، با اندازه تابه خود اندازه بگیرید. از تابه ای استفاده کنید که کمی بزرگتر از حد لازم باشد تا کمی کوچکتر. در نتیجه میت لوف شما می تواند بالا بیاید و لبه های آن ، نخورد.

3. پوشش ن،ب

یکی از ناراحت‌کننده‌ترین موقعیت‌ها زم، است که گوشت، نان یا کیک شروع به ،بیدن به کناره‌های تابه می‌کنند، به‌خصوص اگر احساس می‌کنید که فرآیند پخت به آرامی پیش می‌رود. ممکن است ناراحت کننده باشد وقتی که نان گوشت شما در آ،ین لحظه ش،ت بخورد.

تفاوت بین شکل گوشت محکم و انباشته مالچ گوشت چرخ کرده در حال جوش را می توان با استفاده از یک تابه ن،ب ایجاد کرد. برای سهولت در تمیز ، ظرف، ترجیحاً باید سطحی ن،ب در داخل و خارج داشته باشد.

میت لوف پخته شده در قالب گوشت

اعتبار تصویر: usencook.com

4. تخلیه گریس

بهترین ماهیتابه‌های گوشت باید دارای قابلیت تخلیه چربی باشند که به اطراف لبه تابه می‌چرخد و به شما اجازه می‌دهد تا زم، که لوف گوشت در حال پختن است، چربی اضافی را بریزید. این مهم است زیرا چربی بیش از حد می تواند گوشت شما را ناسالم و چرب کند.

5. تمیز ،

انتخاب تابه های نان قابل شستشو در ماشین ظرفشویی برای سهولت فرآیند تمیز ، شما بهتر است، اما می تو،د بهترین تابه را برای تمیز ، دستی نیز انتخاب کنید. یک تابه تمیز کننده دستی ممکن است ضروری باشد زیرا سطح ن،ب تابه گوشت شما ممکن است قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نباشد و برای اطمینان از طول عمر بیشتر، می تو،د آن را با دست بشویید. اگر ظرف گوشت خود را با دست می شویید، از مواد شوینده ملایم استفاده کنید و از اسکرابرهای ساینده خودداری کنید.

6. دوام

باید توجه داشته باشید که اگر پوشش آن پس از استفاده منظم شروع به کنده شدن کند، مدت زیادی دوام نخواهد آورد. قبل از ،ید، اطمینان حاصل کنید که کالا تا حد ممکن دوام داشته باشد.

می تو،د برای تعیین طول عمر و استحکام تابه گارانتی آن را جستجو کنید. در حالی که برخی از ماهیتابه ها ضمانت مادام العمر دارند، برخی دیگر چند سال گارانتی دارند. اطمینان حاصل کنید که دوام را بررسی کرده اید تا از تصمیم گیری نادرست جلوگیری کنید.

7. سایر ویژگی های مهم

بهترین تابه گوشت

اعتبار تصویر: kitchenpander.com

آ). دستگیره ها

برخی از تابه‌های گوشت دارای دسته‌های سیلی، هستند که بسیار مفید هستند، زیرا حتی زم، که تابه نان شما داغ است، خنک می‌مانند. این دسته‌ها، مانند تابه‌های سیلی،، به شما اجازه می‌دهند که آنها را محکم نگه دارید.

ب). درج سوراخ شده

درج‌های سوراخ‌دار کف با اجازه دادن به روغن‌ها و چربی‌ها برای جمع‌آوری در کف ظرف نان، امکان پخت و پز سالم را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، دستگیره‌های داخل نان برداشتن نان را ساده می‌کند و اطمینان می‌دهد که غذای سالم و مقوی برای عزیزانتان فراهم می‌شود.

ج). درپوش ها

برخی از تابه‌های گوشت با روکش قابل جدا شدن عرضه می‌شوند، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند، بنابراین باید یکی را انتخاب کنید که درب آن قابل جدا شدن باشد. این به شما این امکان را می دهد که از تابه مورد علاقه خود برای نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر استفاده کنید.

نتیجه گیری در مورد بهترین تابه گوشت

همه تابه های گوشت به طور ی،ان ساخته نمی شوند. حتی اگر تعداد کمی پیدا کنید، ممکن است قیمت از محدوده هزینه شما فراتر رود. برخی نیز ممکن است فاقد ظاهر یا استحکام باشند. برای به دست آوردن بهترین تابه گوشت، باید نیازهای خود را فهرست کنید. به این ترتیب محصولات برندها با ترجیحات شما مطابقت خواهند داشت. ما یک راهنمای جمع آوری کردیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.

اعتبار تصویر ویژه: chefsresource.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-meatloaf-pan/