بهترین اسپری مورچه برای داخل ساختمان بررسی و راهنمای خرید


[ad_1]

اسپری مورچه DIY

اسپری مورچه DIY

آب و هوای گرم تضمین می کند که مجبور شده اید با مورچه های مزاحم دست و پنجه نرم کنید. مورچه ها ممکن است یک درد واقعی باشند، خواه حمله به پیشخوان آشپزخانه شما یا ایجاد ،ابی در باغ شما. این اسپری کاملا طبیعی برای از بین بردن مورچه ها بسیار عالی است. استفاده از آن ساده، ارزان و موثر است.

،اصر

  • 2 فنجان سرکه سفید یا سرکه سیب
  • صابون ظرف، مایع، دو قاشق غذاخوری
  • دو قاشق چایخوری جوش شیرین
  • آب به میزان لازم

روند

  1. مایع ظرفشویی، سرکه و جوش شیرین را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید.
  2. مواد را با هم ،یب کرده و به یک بطری اسپری بزرگ منتقل کنید.
  3. برای اتمام پر ، بطری، به مقدار لازم آب اضافه کنید.

توجه داشته باشید؛

مخلوط ، جوش شیرین و سرکه کف زیادی تولید می کند، بنابراین اگر می خواهید اسپری برای کشتن مورچه ها درست کنید، این کار را روی سینک انجام دهید. مواد به تدریج اضافه می شوند و هر کفی قبل از افزودن مقدار بیشتری باقی می ماند تا ته نشین شود.

این دستور قاتل مورچه عالی است زیرا ممکن است بدون ترس از آسیب در اطراف کودکان و حیوانات استفاده شود. این برخلاف انواع سمی گسترده ای است که در فروشگاه ،یداری می شود یا دستور العمل های DIY که از بورا، یا اسید بوریک استفاده می کنند.

مواردی که هنگام ،ید بهترین اسپری مورچه برای داخل خانه باید در نظر بگیرید

تفکیک ما از عوامل زیر را بخو،د تا به شما در تصمیم گیری عاقلانه برای ،ید کمک کند.

1. نوع قاتل

مواردی که هنگام ،ید بهترین اسپری مورچه برای داخل خانه باید در نظر بگیرید

دو نوع مورچه کش وجود دارد: آنهایی که از طعمه استفاده می کنند و آنهایی که مورچه ها را در تماس می کشند. مورچه ها را می توان با استفاده از طعمه ها به تدریج مسموم کرد. با این حال، مورچه قبلاً به مستعمره بازگشته است و قبل از اینکه اثرات کامل سم قابل مشاهده باشد، سم را به سایر مورچه ها منتشر کرده است.

با این حال، مورچه ها به سرعت توسط ،ه کش های کشتن در تماس پخش می شوند. اگرچه این روش موثر است، اما توانایی آن در کنترل جمعیت های بزرگ آفات محدود است.

2. انواع دیگر ،ات

ا،ر مورچه کش ها در برابر بسیاری از گونه ها و سایر آفات رایج خانگی موثر هستند. به عبارت ساده، غیرعادی نیست که یک محصول باعث مرگ مورچه‌های نجار، مورچه‌های آتشین، مورچه‌های پیاده‌رو، سوسک‌ها، ،کبوت‌ها، زنبورها، مگس‌ها، کنه‌ها و پشه‌ها و همچنین ،ات در حال پرواز و ،نده شود.

3. مسمومیت

به دلیل ماهیت کشنده، بسیاری از محصولات مورچه کش نباید در اطراف حیوانات خانگی یا کودکان استفاده شوند. این امر به ویژه در مورد طعمه ها صادق است زیرا آنها روی زمین نصب می شوند و دسترسی به آنها آسان است. تله مورچه ها باید در مناطق غیر قابل دسترس قرار داده شود یا اگر سگ یا بچه در اطراف هستند باید از اسپری غیر سمی استفاده شود.

4. انواع مورچه

انواع مورچه ها

رایج ترین انواع مورچه هایی که در خانه ها و نزدیک خانه ها دیده می شوند، مورچه های خانگی هستند. مورچه های نجار، مورچه های پیاده رو، مورچه های قندی، مورچه های کارگر، مورچه های چربی و مورچه های آتشین. در طول ماه‌های گرم‌تر، زم، که غذاهای شیرین راحت‌تر در دسترس هستند، مورچه‌های خانگی به احتمال زیاد شلوغ می‌شوند.

به بیان ساده، مورچه های سنگفرش را در جایی پیدا خواهید کرد که مورچه های بتنی و نجار در هر جایی که چوب وجود دارد، وجود داشته باشد. خطرناک ترین گونه مورچه ها مورچه آتشین قرمز روشن است. اگر آنها را تحریک کنید و آنها تصمیم بگیرند با نیش زدن شما از خود دفاع کنند، دچار نیش می شوید که باعث درد، تورم و خارش می شود.

اگر می‌د،د چه نوع مورچه‌ای به خانه شما حمله می‌کند، می‌تو،د مورچه‌کشی را انتخاب کنید که بر روی آن گونه‌ها مؤثر باشد.

5. مواد تشکیل دهنده

،اصر

پیرتروئیدها مانند دلتامترین و ،یبات تجاری مانند ایمی پروترین ،یبات رایج در اسپری مورچه های داخلی معاصر هستند. در حالی که ایمی پروترین مصنوعی است، پیرتروئیدها از گیاه گل داوودی تولید می شوند. هر دو با اختلال در سیستم عصبی مورچه عمل می کنند.

دی لیمونن و سایر مواد فعال مورچه ها را با تداخل در سیستم تنفسی آنها به سرعت خفه می کنند. علیرغم ظاهر مصنوعی، دی لیمونن جزء عصاره پوست پرتقال است.

اگر حیوان خانگی یا بچه دارید باید به سراغ اسپری های طبیعی بیشتری بروید. این به م،ای کاهش اثربخشی اسپری در تماس است، اما استفاده از آن را به ،وان یک عامل بازدارنده رد نمی کند.

به ،وان مثال، روغن ن،اع برای ا،ر مردم عطر مطبوعی دارد، اما مورچه ها آن را توهین آمیز می دانند. اسپری‌های حاوی آن جزء می‌توانند یک «دفاع محیطی» در اطراف ورودی‌ها و شکاف‌های دیوار ایجاد کنند، بدون اینکه کودکان را در معرض خطر غیرضروری قرار دهند، زیرا دوزهای متمرکز می‌توانند مورچه‌ها را دفع کنند.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

1. موثرترین روش برای خلاص شدن از شر مورچه های داخل خانه چیست؟

جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه در وهله اول ساده ترین راه برای خلاص شدن از شر آنها است. این را می توان با قرار دادن یک طعمه سمی در بیرون به دست آورد.

با این حال، اگر در خانه خود مورچه دارید، استقرار ایستگاه های طعمه به صورت استراتژیک در مناطق پر رفت و آمد موثرترین اقدام است. علاوه بر این، ایده خوبی است که یک اسپری ،ع مورچه را در دسترس داشته باشید تا جلوی آنها را بگیرید.

2. اسپری مورچه چقدر موثر است؟

بهتر است از اسپری مورچه استفاده نکنید زیرا سموم دفع آفات را در سراسر خانه پخش می کند و مشکل مورچه را از بین نمی برد. مورچه‌های قابل مشاهده را می‌کشد، اما ممکن است با پاک ، آنها با یک پارچه مرطوب و سپس شستن ناحیه از شر آنها خلاص شوید.

3. آیا بیشتر مورچه کش ها برای استفاده در خانه هایی با بچه ها و حیوانات خانگی امن هستند؟

ا،ریت قریب به اتفاق مورچه کش های تجاری موجود برای استفاده در خانه های دارای کودکان و حیوانات خانگی بی خطر هستند.

در حالی که به طور کلی چنین است، گزینه های کم خطرتر وجود دارد. به ،وان مثال، گرانول ها را می توان با خیال راحت در امتداد محیط ملک شما استفاده کرد، اما باید دور از دسترس حیوانات خانگی نگهداری شوند.

هنگامی که آنها در زمین مستقر شدند، نباید خطری ایجاد کنند، اما همچنان بهترین کار این است که سگ ها را در هنگام استفاده در داخل خانه نگه دارید. اگر نگران هستید، محصولات حاوی اسانس را به ،وان جزء فعال انتخاب کنید.

4. آیا راهی برای خلاص شدن از شر مورچه ها وجود دارد؟

برای موفقیت طول، مدت در کنترل مورچه، حذف کلنی ضروری است. بنابراین، بسیاری از محصولات ،ع مورچه برای فریب دادن ،ات طراحی شده اند.

با این حال، مستعمرات مورچه های جدید همیشه می توانند ظاهر شوند، بنابراین حتی اگر نسخه اصلی را ریشه کن کنید، نمی تو،د مطمئن باشید که تهدید را برای همیشه از بین برده اید.

5. دقیقا چه زم، باید با یک متخصص مشورت کرد؟

محصول صحیح اغلب برای پایان دادن به هجوم مورچه ها مورد نیاز است.

با این حال، اگر قبلاً این کار را امتحان کرده‌اید و جواب نداده‌اید، اگر مورچه‌های در حال پرواز را در داخل خانه‌تان دیده‌اید، یا اگر مشکوک هستید که مورچه‌های نجار در حال حفاری در دیوارها یا کف‌پوش‌های شما هستند، ممکن است زمان تماس فرا رسیده باشد. کارشناسان

یک نابودگر می تواند وضعیت را ارزیابی کند، توصیه هایی را بر اساس تجربه گسترده ارائه دهد و آفات را از خانه شما ریشه کن کند.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/ant-spray-for-indoors/