بهترین آشپزخانه بازی برای کودکان بزرگتر در ساخت تخیل


[ad_1]

مزایای آشپزخانه بازی چیست؟

وانمود ، بازی

اعتبار تصویر: earlyyearsresources.co.uk

احتمالاً برای شما این سوال پیش می آید که چرا از میان همه ،اب بازی ها، چه چیزی آشپزخانه کودکان را برای کودکان کوچکتر مفید می کند. مجموعه آشپزخانه بازی نه تنها یک منبع سرگرمی است، بلکه می تواند فوایدی نیز برای کودک شما ارائه دهد.

1. به کودکان می آموزد که چگونه اجتماعی شوند

آشپزخانه بازی برای کودکان بزرگتر به ارتقای مهارت های اجتماعی شدن آنها کمک می کند. علاوه بر این، برخی از آشپزخانه‌های بازی کودکان برای دو یا چند کودک طراحی شده‌اند که به بچه‌ها، حتی آن‌هایی که با مهارت‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند، کمک می‌کند تا به راحتی با بچه‌های دیگر و حتی بزرگسالان ارتباط برقرار کنند.

2. برای رشد کودک شما مفید است

را مغز کودکان ،دسال مانند اسفنج است، جایی که آنها به سرعت اطلاعات جدید را جذب و یاد می گیرند. بازی با این نوع ،اب‌بازی‌ها برای کمک به رشد کودک، پرورش خلاقیت و تشویق او به تفکر فراتر از جعبه بسیار حیاتی است. بچه ها اجازه دارند برنامه بازی خود را ایجاد کنند.

علاوه بر این، به آنها در بهبود توانایی های توسعه زبان کمک می کند. فرزند شما در هنگام ایفای نقش، احساس آزادی بیشتری برای بیان خود خواهد داشت. در نتیجه دایره لغات کودکان شما افزایش می یابد.

3. تقویت مهارت های سازماندهی و برنامه ریزی

همانطور که آنها با این مجموعه ها بازی می کنند، می بینید که بچه های خود غذاها و قابلمه ها را در دسته های مختلف مرتب می کنند. حتی پا،ازی برای شما انجام خواهد شد. این یک مهارت ضروری زندگی است که باید زودتر آن را آموخت.

عواملی که قبل از ،ید بهترین آشپزخانه بازی برای کودکان بزرگتر باید در نظر بگیرید

چند کودک وانمود می کنند که دارند بازی می کنند

اعتبار تصویر: ،medesignlover.com

آشپزخانه بازی تنها در صورتی کار می کند که بهترین آشپزخانه را برای خود و فرزندتان انتخاب کنید، به این م،ی که هنگام انتخاب بهترین آشپزخانه بازی برای کودکان بزرگتر باید مواردی را در نظر بگیرید. آنها عبارتند از:

1. طراحی و ساختار

گزینه‌های مختلفی برای آشپزخانه‌های بازی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که کجا باید قرار گیرد، چه در اتاق بازی کودک، اتاق او، یا ،مت‌های اتاق مش، مانند آشپزخانه یا غذاخوری. آیا آشپزخانه را با سلیقه خود مطابقت می دهید یا علاقه فرزندتان به آشپزخانه بازی رنگارنگ را دنبال می کنید؟ آیا بی انتها یا مرسوم است، به گونه ای که ممکن است قدیمی شود؟

اگر می‌خواهید بعد از زمان پخش آن را ذخیره کنید، یک جایگزین فشرده انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به نسل‌های آینده یا نوه‌ها منتقل شود، روی آن سرمایه‌گذاری کنید. همچنین، می‌تو،د دستگاهی با سینک‌های قابل جابجایی را بررسی کنید یا سطوح تمیز را پاک کنید، که تمیز ، را بعد از یک روز شلوغ آشپزخانه آسان می‌کند.

علاوه بر این، چند کودک در آشپزخانه مشغول بازی خواهند بود؟ یک آشپزخانه بزرگتر با دسترسی به میزهای کار متعدد ارزش سرمایه گذاری را دارد اگر چند بچه دارید یا میزب، از رستوران های جزیره ای یا صبحانه های متصل به آن می باشد. برای جلوگیری از افتادن آن بر روی کودک، به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد آن را روی دیوار محکم کنید.

2. ارزش آموزشی

در آشپزخانه، کودکان نوپا می توانند با عمل ، و تقلید از وظایف واقعی زندگی مانند پخت و پز، شستن ظروف و تمیز ،، یاد بگیرند. موارد دیگر شامل سطل‌های بازیافت و ساعت‌هایی هستند که زمان را به بچه‌ها آموزش می‌دهند.

علاوه بر این، تخته های سیاه برای نوشتن لیست ها یا دستور العمل ها در دسترس هستند. در نهایت، شما باید به دنبال فرصت هایی برای کودکان خود باشید تا سازماندهی، برنامه ریزی، مهارت های حل مسئله، شمارش، اضافه ، و ترتیب دادن را تمرین کنند.

پسرها بازی می کنند

اعتبار تصویر: toytico.com

3. محدوده سنی کودک

اگرچه شما یک آشپزخانه بازی برای یک کودک بزرگتر می خواهید، محدوده سنی متفاوتی وجود دارد. اگر کودک قد بلندتر یا بزرگ‌تری دارید، مطمئن شوید که برای استفاده از میز کار یا دسترسی به فر نیازی به خم شدن ندارد زیرا ارتفاع آشپزخانه ممکن است متفاوت باشد.

اگر می‌خواهید با بالا رفتن سن از آشپزخانه استفاده کنند، چیزی سازگار و بدون سن انتخاب کنید. همچنین، بچه های بزرگ می توانند از ست های آشپزخانه بازی های بلند استفاده کنند.

از آنجایی که کودکان با سرعت هشدار دهنده‌ای از مجموعه‌های آشپزخانه بیشتر می‌شوند، یک ست آشپزخانه وانمودی بلند به بچه‌های بزرگ شما کمک می‌کند تا زمان بازی خود را قبل از اینکه دیگر نتوانند از آن استفاده کنند، به حدا،ر برسانند.

4. اندازه

اندازه آشپزخانه بازی ممکن است یکی از مهم ترین عواملی باشد که باید قبل از ،ید در نظر بگیرید، بسته به اندازه، سبک و موقعیت خانه شما. ارتفاع میز و قفسه ها و اندازه کلی آشپزخانه ،اب بازی را بررسی کنید.

یک قانون معقول و معقول برای قد من، میز، اندازه گیری است که در نیمه راه بین قد کمر و ، کودک شما قرار دارد، حتی اگر ا،ر کودکان نوپا می توانند به یک آشپزخانه تا حدودی بلندتر رشد کنند.

کودکان در حال بازی

اعتبار تصویر: bebekya.com

5. توابع و تعامل

آشپزخانه‌های بازی ممکن است دارای نور، حلقه‌های اجاق‌های روشن‌کننده، دستگیره‌های چرخاننده، ضربه‌ای، صدای آشپزی یا آب جاری یا حتی آب‌نماهای کاربردی باشند. اگرچه آنها غیر ضروری هستند، اما مطمئناً هیجان، واقع گرایی و علاقه را به آشپزخانه اضافه می کنند.

گوش دادن به نمایش صداهای ،د ،، پختن و ریختن هیجان انگیز است و طرح های ساده ممکن است بازی تخیلی تر را تشویق کنند.

6. لوازم جانبی

هنگام ،ید آشپزخانه بازی، مهم است که در نظر بگیرید که آیا این مجموعه شامل لوازم جانبی است یا خیر. اگرچه برخی از آشپزخانه‌های ،اب‌بازی فاقد لوازم جانبی هستند، اما بسیاری از آنها فاقد لوازم جانبی هستند. بنابراین، باید تعیین کنید که آیا می‌خواهید لوازم جانبی در بسته گنجانده شود یا می‌خواهید آنها را جداگانه ب،ید، بسته به بودجه و هزینه‌هایی که راحت ،ج می‌کنید.

برخی از ست های آشپزخانه شامل بشقاب، قابلمه و تابه و سایر اقلام ضروری است. با این حال، برخی دیگر با لوازم جانبی منحصربه‌فردتری از جمله قهوه‌ساز، ظرف گلدان و بسیاری دیگر همراه هستند. بنابراین به ،اب‌بازی‌هایی فکر کنید که امیدوارید فرزندتان دوست داشته باشد یا ،اب‌بازی‌هایی که امیدوارید وانمود کند با آنها بازی می‌کند.

،ید یک مجموعه اضافی از لوازم جانبی، مانند تقلبی غذا بازی کن و ظروف پخت و پز، اگر پیش‌بینی می‌کنید بیش از یک کودک از این ست آشپزخانه استفاده کنید، از بروز مشاجره‌های آینده جلوگیری می‌کند.

7. مواد

بیشتر آشپزخانه‌های بازی موجود در بازار از پ،تیک یا چوب ساخته شده‌اند، اما بسته به چند عامل، ممکن است بخواهید در مورد مواد بیشتر فکر کنید. به ،وان مثال، آیا لازم است آشپزخانه بازی را جابجا کنید؟ آیا آشپزخانه بازی نیاز به مونتاژ دارد؟

اگرچه همه آشپزخانه های بازی سنگین نیستند، اما آنهایی که از چوب ساخته شده اند یا برای کودکان قد بلندتر طراحی شده اند ممکن است سنگین باشند. اگر پیش‌بینی می‌کنید آشپزخانه بازی را مرتب جابجا کنید، باید در نظر بگیرید که آیا چوب بهترین متریال است یا خیر.

اگر می خواهید چیزی برای حمل و نقل و تمیز ، راحت تر داشته باشید، آشپزخانه پ،تیکی بازی ممکن است بهترین گزینه شما باشد. در حالی که یک آشپزخانه چوبی ممکن است به روش های تمیز ، خاصی نیاز داشته باشد، می تو،د به راحتی مجموعه یا لوازم جانبی را با پاک ، ساده آنها تمیز کنید.

8. بودجه

هزینه آن ضروری است زیرا چندین قیمت وجود دارد، اما باید به خاطر داشته باشید که اقلام باکیفیت مانند آشپزخانه های چوبی دوام بیشتری خواهند داشت. خوشبختانه، آشپزخانه های بازی با کیفیت بالا را می توان به دوستان و اعضای خانواده منتقل کرد یا به صورت دست دوم فروخت.

نتیجه گیری از بهترین آشپزخانه بازی برای کودکان بزرگتر

ست های بازی آشپزخانه یکی از موثرترین راه ها برای درگیر ، کودکان بزرگتر است و ما بهترین مجموعه های بازی برای بچه های بزرگتر را فهرست کرده ایم. برای انتخاب مدل من، نیازی به بررسی صدها مدل نخواهید داشت، زیرا ما آن ها را برای نیازهای مختلف توصیه کرده ایم.

ما امیدواریم که لیست ما مفید باشد تا اطمینان حاصل شود که سرآشپز کوچک شما زبان مورد نیاز و مهارت های حرکتی ظریف را توسعه می دهد.

اعتبار تصویر ویژه: kidchenz.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/best-play-kitchen-for-older-kids/