برنامه ریزی برای مقاوم سازی پایدار 10 خیابان نیو بریج در لندن تضمین شد


[ad_1]




<،le>برنامه ریزی برای مقاوم سازی پایدار 10 خیابان نیو بریج در لندن – HOK

































<،y cl،="post-template-default single single-post postid-40800 single-format-standard is-،uction" itemscope="" itemtype="http://schema.org/WebPage" id="wp_automatic_ReadabilityBody">

استودیوی HOK لندن با توسعه دهنده املاک و مستغلات همکاری می کند آتنور برای ایجاد بهترین ساختمان اداری در ک، با طیف گسترده ای از مزایای عمومی.

شهر لندن اخیراً طرح هایی را برای بازسازی عمیق خیابان نیو بریج 10، یک بلوک اداری دهه 1950 که در نزدیکی ایستگاه بلک فریرز قرار دارد، تصویب کرد.

این پروژه حدود 77500 فوت مربع فضای اداری با کیفیت بالا را در هشت طبقه فراهم می کند. این بازسازی، رفاه کاربران ساختمان و جامعه محلی را با افزودن یک گذرگاه عابر پیاده جدید که Bridewell Place و Bride Lane را به هم متصل می کند، در اولویت قرار می دهد. سایر امکانات عمومی جدید عبارتند از دیوار هنری، آب میوه‌خوری و خانه عمومی. ،نان دفتر از پارکینگ دوچرخه جدید و چهار تراس در فضای باز با منظره افق لندن لذت خواهند برد.

دیوید ودرهد، مدیر طراحی استودیوی HOK در لندن گفت: «HOK خوشحال است که خیابان پل جدید 10 مجوز برنامه ریزی را دریافت کرده است. ما یک محل کار مدرن، پر جنب و جوش و پایدار طراحی کرده‌ایم که اصول WELL را تعبیه کرده و طبیعت را در هر طبقه در خود جای داده است. ما مشتاقانه منتظر تحقق این پروژه هیجان انگیز هستیم.»

این طرح بیش از دو سوم ساختار موجود را حفظ می کند، کربن موجود را حفظ می کند و اثرات زیست محیطی پروژه را کاهش می دهد. این پروژه در مسیر دستیابی به حداقل گواهینامه BREEAM Excellent است. ،اصر طراحی بیوفیلیک شامل یک دیوار سبز در لابی اداری با ارتفاع دوبل، تراس های بیرونی و پنجره های کف تا سقف است که نور طبیعی زیادی را فراهم می کند.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-02/planning-secured-for-sustainable-retrofit-of-10-new-bridge-street-in-london/