ببینید چگونه می‌توانید امسال چیزی شخصی‌سازی کنید برای عزیزتان!


[ad_1]

چند هفته تا رسیدن روز ولنتاین باقی مانده است! من مطمئن هستم که شما در حال برنامه ریزی برای انجام کارهایی با شریک زندگی خود و راه هایی برای ابراز محبت هستید. همیشه می تو،د همان حرکات عاشقانه ای را که ما هر سال انجام می دهیم با شکلات، گل و شراب انجام دهید. با این حال، سال 2023 همه چیز در مورد انجام کاری غیرمنتظره و امتحان ، چیزهای جدید است. و چه هدیه ای بهتر از انجام کاری با دستان خود؟ بیایید انواع مختلف جعبه های روز ولنتاین را که می تو،د امسال درست کنید، بررسی کنیم. چگونه آنها را تزئین کنیم؟ داخلش چی بذاریم؟ به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بد،د!

جعبه های روز ولنتاین: با دستان خود کاری برای عزیزتان انجام دهید!

جعبه های روز ولنتاین، نامه های عاشقانه را شگفت زده می کنند

تبلیغات

من عاشق دریافت نامه‌ها هستم، مخصوصاً زم، که آنها عاشقانه و پر از عشق هستند. هیچ چیز بهتر از باز ، یک یادداشت عاشقانه از طرف شریک زندگی تان نیست، که شما را به زم، به عقب برگرداند، زم، که ،ی مجبور شد یک کلاغ یا کبوتر بفرستد، درست مثل فیلم ها. اما چگونه می توان این حروف را به بهترین شکل ممکن برای روز ولنتاین ارائه کرد؟ برای هر ،ی که تعداد زیادی یادداشت ولنتاین را دریافت یا ارسال می کند، ما یک ایده اصلی داریم: ساخت صندوق پستی خود که در آن اظهارات عشق جمع آوری و نگهداری می شود. این جعبه های زیبا می توانند به ،وان بسته بندی هدایای روز ولنتاین نیز باشند. تمام خانواده خود را درگیر کنید! همچنین می تو،د جعبه هدیه روز ولنتاین را درست کنید و آن را با هر چیزی که شریک زندگی تان دوست دارد پر کنید.

جعبه های روز ولنتاین DIY

صندوق پستی روز ولنتاین DIY نحوه ساختن آن آموزش گام به گام قلب ها را دوست دارد

تبلیغات

از آنجایی که سفارش کارت روز ولنتاین در ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است، امکان ایجاد یک صندوق پستی آمریکایی نیز وجود دارد. دارای یک پرچم سیگنال در سمت چپ و تونلی شکل است. وقتی پرچم برافراشته می‌شود، پست‌گیر می‌داند که نامه‌ای در صندوق پستی وجود دارد که باید آن را دریافت کند.

ایده صندوق پستی آمریکا برای روز ولنتاین آموزش گام به گام کاردستی آسان

شما به راحتی می تو،د این صندوق پستی زیبا را فقط با استفاده از جعبه خالی غلات خود یا هر چیز مشابه دیگری ایجاد کنید. برای ساختن هدیه من، روز ولنتاین به ،ب، قیچی و تخیل خود نیاز دارید. در پر ، آن با یادداشت های عاشقانه ای که همسرتان می تواند هر روز بخواند، تردید نکنید.

جعبه ولنتاین کمد دبیرستان

جعبه روز ولنتاین ایده کمد مدرسه دبیرست، برای ساختن هنرهای دستی به راحتی

اگر هنوز با معشوق دبیرست، خود هستید، نحوه آشنایی خود را به یاد بیاورید و این جعبه کمد شگفت انگیز را بسازید. می تو،د یک یادداشت ،بناک با یک نقل قول خنده دار بگذارید یا روزی را بنویسید که آنها را ملاقات کردید. حروف ریز خود را بنویسید و داخل آن قرار دهید. می تو،د یک دسته از یادداشت های ،بناک را در داخل نیز انجام دهید. بر،ب های کوچکی به شکل قلب را ب،ب،د تا لذت بیشتری به آن بدهید.

جعبه های هدیه روز ولنتاین برای او

جعبه های هدیه روز ولنتاین برای ست او رزهای ژست عاشقانه صورتی زیبا را ارائه می دهد

آن روز خاص فرا می رسد تا نشان دهیم که چقدر شخص کنارمان را دوست داریم. و حتی اگر تا حدی نظراتی مانند “من هر روز عشقم را نشان می دهم، به روز ولنتاین نیازی ندارم” را به اشتراک می گذاریم، در واقع، حتی در اعماق وجود، ممکن است باز هم اعتراف کنیم – خوب است. خوشایند است که انتظار داشته باشیم اتفاق غیرعادی تری رخ دهد. همچنین فکر ، به این که چگونه گسترده ترین لبخند ممکن را بر روی شخص مورد علاقه خود بیاورید لذت بخش است. چه راهی بهتر از یک جعبه پر از تمام چیزهایی که دیگران دوست دارند، عشق خود را نشان دهید؟ یک جعبه برای روز ولنتاین درست کنید و آن را با چیزهای خوب، گل رز، آب نبات، شمع و هر چیز عاشقانه ای که تصمیم دارید پر کنید. فراموش نکنید که روز ولنتاین به دکوراسیون خانه در سال 2023 نیز مربوط می شود!

ایده های هدیه روز ولنتاین جعبه چیزهای شمع شمع ها آب نبات های گل سرخ را تشکیل می دهند

می تو،د جعبه را با حروف، جواهرات، شمع های معطر، گل رز یا حتی لوازم آرایش پر کنید. می تو،د جعبه من،ی برای یک روز آبگرم در خانه ایجاد کنید یا برای یک قرار عاشقانه که برنامه ریزی کرده اید دعوت نامه قرار دهید. به یاد داشته باشید که خلاق باشید و از هر چیزی که می د،د معشوق شما دوست دارد استفاده کنید. حتی می تو،د کاپ کیک های روز ولنتاین را درست کنید و درست قبل از دادن آن را در جعبه قرار دهید.

جعبه هدیه روز ولنتاین برای او

جعبه هدیه روز ولنتاین برای او آب نبات ویسکی مرد حاضر است

راستش را بخواهید انتخاب هدیه برای مردان در روز ولنتاین بسیار سخت است. با ما آسان است، گل، آب نبات، بادکنک و ما خوشحال ترین در جهان هستیم. اما چگونه یک هدیه عاشقانه برای مردمان بسازیم که واقعاً او را خوشحال کند؟ با وسایلی که از استفاده از آنها لذت خواهد برد برای او جعبه هدیه درست کنید. به ،وان مثال، اگر او عاشق ویسکی است، بطری مورد علاقه اش را برای او ب،ید. آن را با همه چیز داخل جعبه هماهنگ کنید و مقداری آب نبات نیز قرار دهید.

ایده های هدیه روز ولنتاین برای او جعبه چیزهای خوب بلیط بطری ع، چاپمن

همچنین می تو،د یک جعبه هدیه بسازید که حاوی تصاویری با خاطرات مورد علاقه شما باشد. می‌تو،د بلیط‌هایی را برای یک سفر برنامه‌ریزی‌شده، بلیت‌های فیلم یا بلیط کنسرت در داخل قرار دهید. محصولات مراقبت از پوست نیز چیزی است که مرد شما از آن لذت خواهد برد. آنها اغلب مراقبت از پوست خود را فراموش می کنند. اگر می د،د چه عطری را دوست دارد، می تو،د عطر مورد علاقه اش را نیز برای او ب،ید.

هدیه حواس 5

5 سکانس هدیه دوستت دارم روز ولنتاین را برای او یادداشت کنید

آیا در مورد هدیه حواس 5 شنیده اید؟ مفهوم اساساً ،ید هدایایی است که نشان دهنده هر یک از 5 حواس انسان است: صدا، چشایی، بویایی، لامسه و بینایی. من شخصاً این ایده را دوست دارم! نوشتن یک یادداشت عاشقانه برای شریک زندگی خود و نوشتن “با تمام وجودم دوستت دارم!”. به راحتی می تو،د این نوع جعبه ولنتاین را شخصی سازی کنید و هدایای من، را انتخاب کنید. انتخاب چندین هدیه را در نظر بگیرید که هر کدام به طور منحصر به فرد ابراز محبت شما را نسبت به شخص خاصی در زندگی شما نشان می دهد، به جای اینکه ساعت ها صرف تلاش برای یافتن یک هدیه ایده آل کنید. می‌تو،د هر یک از حواس پنج‌گانه گیرندگان را با هدایای کوچک یا هدایای بزرگ‌تر برای هدیه دادن واقعاً تماشایی بیدار کنید.

سایر ایده های جعبه ولنتاین

چه جعبه ای برای ایده های روز ولنتاین 2023 درست کنیم

جعبه روز ولنتاین برای او

جعبه روز ولنتاین برای او تماشای ایده های حاضر هنر 2023 آسان برای ساختن

ایده هایی برای جعبه هدیه ولنتاین برای او

هدیه برای او در روز ولنتاین جعبه ارائه لوازم آرایشی شمع گل رز شیرینی را تشکیل می دهند

ایده جعبه های روز ولنتاین

صندوق پستی روز ولنتاین ایده های DIY کاردستی آسان برای بچه ها

جعبه ولنتاین زیبا برای نامه های عاشقانه

ایده جعبه روز ولنتاین در مورد نحوه ساخت یک کاردستی هنری زیبا

ایده هدیه ۵ حس

چگونه می توان ایده هدیه 5 حواس را برای او مفهوم جالبی برای روز ولنتاین ایجاد کرد

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/valentines-day-boxes-diy-personalized-gift-ideas-romantic-cute-love-258024.html