با روندهای فعلی در سال 2023 و نحوه ایجاد طرح های لوکس کامل آشنا شوید!


[ad_1]

تقریباً هر فصل یک طراحی جدید به ارمغان می آورد، و روند آرت دکو 2023 هیچ استثنایی از روند خانه های آینده ندارد. این در مورد جنبه شیک طراحی هالیوود است که بر اساس ،اصر پر زرق و برق دهه 1920 است که می تواند به روشی مدرن در فضای داخلی ادغام شود. چنین طراحی معاصری با جسارت در رنگ و فرم، ،اصر معماری چشمگیر و قطعات تزئینی قابل توجه مشخص می شود. من می دانم که ما دوست داریم در اینجا درباره مد صحبت کنیم، اما همچنین دوست دارم توصیه ها و ایده های دکوراسیون خود را در مورد طراحی داخلی جدید با شما به اشتراک بگذارم. رنگ‌های پر جنب و جوش، دکور سازگار با محیط زیست، اشیاء قدیمی که در بازارهای ،یف یافت می‌شوند… آتش کامل در تمام روند اصلی طراحی داخلی آرت دکو! بیایید دریابیم که برخی از بهترین پیشنهادات چیست!

آرت دکو طراحی داخلی ویلایی 2023 اتاق نشیمن بزرگ چگونه آن را تزئین کنیم

تبلیغات

ویژگی های اصلی آرت دکو چیست؟

هنر دکو از پیشرفت‌های فناوری مدرن دهه 1920 الهام گرفته شده است، که می‌توان آن را در خطوط روان، اشکال هندسی و ساده که مشخصه این جنبش بودند مشاهده کرد. آرت دکو یک تجمل ذاتی دارد که با استفاده از نقره، کریستال، عاج، یشم و لاک برجسته می شود. استایل ساده شیک، پر زرق و برق و کاربردی است و قبلاً امتحان خود را پس داده و دوام خود را نشان داده است.

ایده های دکوراسیون به سبک طراحی داخلی آرت دکو 2023 اتاق نشیمن قدیمی هالیوود

تبلیغات

طراحی داخلی آرت دکو: ایده های اتاق نشیمن

ایده های اتاق نشیمن 2023 دکوراسیون مبلمان دیوار نقاشی چراغ

آیا برای تزئین اتاق نشیمن خود به الهام جدیدی نیاز دارید؟ طراحی داخلی آرت دکو چیزی است که به فضای شما جان تازه ای می بخشد. اگر احساس جسارت می کنید و آماده آزمایش هستید، این سبک به شما امکان می دهد هر چیزی را که دوست دارید مطابقت دهید. هیچ کمبودی در دکوراسیون وجود ندارد که امروزه سبک مدرن را تعریف کرده و بر آن تأثیر می گذارد. تزئینات نفیس، ا،سوری های منبت کاری شده، کاردستی با ذوق هنری از ،اصر متمایز سبک آرت دکو هستند که با استفاده از آنها می توان خانه خود را تزئین کرد و آن را به فضایی روشن، با شخصیت و شیک تبدیل کرد.

سبک آرت دکو شیک چگونه اتاق نشیمن خود را در ایده های 2023 تزئین کنید

اتاق خواب آرت دکو

ایده های آرت دکو اتاق خواب طراحی داخلی 2023 دکوراسیون مبلمان تخت هندسی

همانطور که قبلاً اشاره کردم، این سبک خاص در آغاز قرن گذشته ظاهر شد. بنابراین، تجملات اشراف را در آن زمان جذب کرده است. با این حال، در همان زمان اگر ویژگی های روح نوآوری منع، کننده انقلاب پیشرفت فن آوری است. بنابراین این طرح ،یبی از چیزهای به ظاهر دور از هم است: یک لوستر کریستالی حکاکی شده با یک پانل بزرگ آوانگارد روی دیوار، آینه ها و مجسمه های طلاکاری شده.

ایده های بژ اتاق خواب آرت دکو 2023 دکوراسیون سبک طراحی چه مبلم، را انتخاب کنید

طراحی داخلی آرت دکو با رنگ های بژ، شکلاتی تیره و بورگوندی غالب است. با این حال، انتخاب سایه ها در اتاق به شما بستگی دارد. تا آنجا که به اتاق خواب مربوط می شود، طیف شکلات بژ هم با ویژگی های سبک و هم با سنت های طراحی اتاق خواب در رنگ های آرامش بخش مطابقت دارد. اگر می خواهید کمی تضاد ایجاد کنید، می تو،د از صورتی، آبی، بنفش یا حتی سبز استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای حفظ سبک، لازم است تضادهای کاملاً روشن ایجاد کنید. ،ن ها، روتختی ها، چراغ های رومیزی یا سایر وسایل تزئینی در سایه های عمیق و غنی کاملاً من، به نظر می رسند.

آشپزخانه آرت دکو

دکوراسیون طلایی رنگ سبز آشپزخانه به سبک آرت دکو

سبک آرت دکو به شما این امکان را می دهد که یادداشت های خاصی را وارد آشپزخانه کنید و در نتیجه جذابیت و ظاهری اصیل را به آشپزخانه منتقل کنید. فضای این اتاق باید کاملاً مطابق با جزئیات باشد. دیوارها را می توان با کاغذ دیواری وینیل و تخته گچی پوشاند. نکته اصلی حفظ ،یبی من، از رنگ ها است که با موفقیت آنها را با ،اصر تزئینی پیوند می دهد.

طراحی داخلی مدرن آبی سرمه ای آشپزخانه به سبک آرت دکو 2023

آشپزخانه و غذاخوری آرت دکو بهترین گزینه برای افراد خلاقی است که می خواهند دیگران را غافلگیر کنند و فضایی فوق العاده شیک در اطراف خود ایجاد کنند. برای سقف، می تو،د از یک طراحی چند سطحی، مجهز به نور اضافی و رنگ غیر معمول استفاده کنید. اگر یک لوستر قدیمی پیدا کنید، عالی به نظر می رسد، مهمتر از همه سازگاری با ،اصر کلی سبک. اگر می خواهید حمام خود را به همان سبک آرت دکو انجام دهید، می تو،د از اینجا الهام بگیرید.

ایده های دیگر برای طراحی داخلی آرت دکو

سبک آرت دکو با سایه سبز جنگلی و دکوراسیون طلایی نمای مدرنیستی

آشپزخانه به سبک آرت دکو

سبک آشپزخانه آرت دکو با صندلی های فیروزه ای ایده های بسیار لو،

چگونه اتاق خواب خود را در آرت دکو انجام دهیم؟

نیمکت اتاق خواب آرت دکو سایه های سبز رنگ سفید و بژ آینه لو، شیک

نمای مدرن در سبک آرت دکو برای اتاق نشیمن شما

ایده های طراحی داخلی اتاق نشیمن بزرگ مبل آبی بسیار شیک و لو،

ایده طراحی داخلی آشپزخانه شیک

ایده های آرت دکو رنگ آشپزخانه آبی برقی 2023 طرح های جالبی را ایجاد می کند

آیا برای اتاق خواب خود نیاز به آرایش دارید؟ این طرح را امتحان کنید!

چگونه اتاق خواب خود را در طرح های ایده های آرت دکو 2023 انجام دهم

اتاق نشیمن خاص: خانه مزرعه آرت دکو

ایده های طراحی داخلی هنر دکو خانه مزرعه 2023

چگونه فضای اتاق نشیمن خود را تزئین کنیم؟

روند طراحی داخلی آرت دکو اتاق نشیمن به سبک برقی سبز

طراحی داخلی مجلل

اتاق نشیمن به سبک آرت دکو ایده های دکوراسیون و مبلمان 2023 شیک شیک و لو،

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/art-deco-interior-design-current-trends-2023-luxury-،me-decor-258313.html