این ترفندها به شما ابروهای پرزکی عالی می دهد


[ad_1]

ابروهای کرکی در حال افزایش هستند و در سال 2023 می‌آیند تا بمانند. با مشاهده بیلی آیلیش، روند این است که ابروهای خود را برس بکشید اما آنها را آرام و طبیعی نگه دارید، به این م،ی که زمان کمتری برای لمس ، آنها صرف کنید.

چگونه ابروهای کرکی کاملی داشته باشیم؟

راز ابروهای کرکی مد روز

تبلیغات

اگر می خواهید ابروهایتان به طور طبیعی پرتر به نظر برسند اما نه خیلی پرپشت، ابروهای پف دار در حال حاضر محبوب ترین حالت در دنیای ابروها هستند. آنها تکامل ابروها هستند، جایی که پری هنوز تمرکز اصلی است، اما با تاکید بر بلند ، و بافت – کرکی در جلو، پر در قوس و در انتها م،وطی.

بر خلاف لمینیت ابرو، ابروهای کرکی تماماً برای ایجاد بافت هستند، اما باید نرم و پر به نظر برسند. می‌تو،د مقدار رنگی را که روی ابروی کرکی قرار می‌دهید تغییر دهید تا آن را به اندازه دلخواه قوی یا طبیعی کنید.

با این مراحل ساده ابروهای پف دار داشته باشید

چگونه نکات ابروهای کرکی عالی داشته باشیم

تبلیغات

  • ابتدا ابروهای خود را شانه کنید تا آنها را مرتب کنید، اما همچنین ببینید در صورت وجود نواحی کم، از محصولات رنگی استفاده کنید.
  • ابروها را با دقت فرم دهید. اگر موهای سرگردان در بالا یا زیر قوس وجود دارد، می تو،د آنها را بردارید تا شکل تمیزتری به دست آورید. مراقب باشید زیاد از ابروهای طبیعی خود دور نشوید. ابروهای کرکی وقتی پر به نظر می رسند.
  • ،مت های پراکنده را پر کنید. محصول رنگی ابروی مورد علاقه خود را بردارید، این می تواند مداد یا ژل ابرو باشد. در جایی که می‌خواهید شکل ابروی خود را برجسته کنید، خطوط موی سبک و سبک بکشید. برای حفظ ظاهر طبیعی، به سادگی شکاف ها را پر کنید. برای داشتن ظاهری جسورتر، ابرو را پر کنید. عمق ایجاد کنید در پایین اما نه آنقدر در بالا که می خواهیم مطمئن شویم که می تو،م موها را ببینیم.
  • حالا وقت آن است که ابروها را با ژل ابرو بلند و پر کنید. می تو،د از یک ژل رنگی که با سایه طبیعی شما مطابقت دارد یا یک ژل شفاف استفاده کنید. با نسخه شفاف، یک نسخه ظریف از ابروهای کرکی دریافت می‌کنید که ابروها را ثابت و بلند می‌کند، اما توهم پر بودن را کمی کاهش می‌دهد. همچنین اگر ظاهری لمینت شده را ترجیح می دهید، عالی است. اگر می خواهید یک روکش کامل داشته باشید، ژل رنگی بهترین گزینه شما است. از وسط ابرو شروع کنید و آن را با زاویه به سمت بالا بکشید تا بتو،د انتهای کرکی موهای ابرو را که به سمت پوست هستند ببینید. سپس همین کار را برای دم ابرو انجام دهید، این بار به سمت پایین شانه بزنید اما همچنان با زاویه، بنابراین می تو،د موها را ببینید.
  • روی گوشه داخلی چشم تمرکز کنید. این جایی است که باید کمترین مقدار محصول را اعمال کنید تا خیلی سنگین به نظر نرسد. اما باید مطمئن شوید که موهای ابرو مستقیماً به سمت بالا هستند تا بافت کرکی که می خواهید ایجاد کنید. هنگامی که ژل ابرو خشک شد، اگر احساس کردید که نیاز به تعریف بیشتری دارید، می تو،د با مداد آن را لمس کنید.

چگونه ابروهای کرکی را با نوار صابون انجام دهیم

ابروهای صابونی تکنیک ابرو مرسوم

ابروهای صابونی چیزی بیش از یک روش جدید برای حالت دادن به ابروهای شما هستند. اگر در اینستاگرام یا TikTok حرکت کنید، خواهید دید که این چیزی فراتر از روند زیبایی متوسط ​​شماست. اگر می‌خواهید این ترفند ابروهای کرکی را امتحان کنید اما دقیقاً نمی‌د،د چگونه آن را انجام دهید، در اینجا یک راهنمای سریع وجود دارد.

قبل از برداشتن اولین نوار صابونی که می تو،د به آن دست پیدا کنید، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. صابونی را انتخاب کنید که حاوی گلیسیرین باشد، زیرا واقعا موهای ابرو را پر می کند و آنها را در جای خود نگه می دارد تا ظاهری ماندگار داشته باشد. در مرحله بعد باید مطمئن شوید که صابون شفاف است و به راحتی روی ابرو پخش می شود. در غیر این صورت ممکن است بقایای سفید را مشاهده کنید.

  • از یک مداد ابرو ضد آب برای پر ، نواحی کم پشت استفاده کنید.
  • سطح صابون را کمی مرطوب کنید. باید قوام خمیری داشته باشد اما نه آنقدر مرطوب که کف کند. سپس، یک برس ابروی تمیز را روی نوار مرطوب صابون بکشید. اطمینان حاصل کنید که موها کاملاً پوشیده شده باشند اما از صابون پر نشده باشند.
  • قرقره صابونی را از بین موها شانه کنید و ابروهای خود را همانطور که می خواهید شکل دهید. اگر می‌خواهید لایه‌های اضافی را برای ،بندگی قوی‌تر اعمال کنید، باید قبل از اعمال لایه بعدی صبر کنید تا هر لایه خشک شود.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/fluffy-brows-makeup-trend-soap-eyebrows-tips-tricks-260230.html