اینها ترندهای فعلی طراحی خانه هستند که در سال جدید ترند خواهند شد!


[ad_1]

از آنجایی که در سال‌های اخیر بیشتر وقت خود را در داخل خانه سپری کرده‌ایم، ایجاد یک خانه آرام به اولویت اصلی تبدیل شده است. و با شروع سال 2023، انتخاب‌های طراحی که آسایش و ثبات را در خانه شما افزایش می‌دهد، ادامه خواهد یافت. با رخدادهای بسیاری در دنیای امروز که اغلب نامشخص و استرس زا هستند، دکوراسیون خانه به سمت تعادل، آرامش و سادگی تغییر خواهد کرد. زمان آن فرا رسیده است که در مورد آنچه که در سال آینده ترند می شود فکر کنید. آ،ین روندهای طراحی داخلی 2023 را در اینجا کشف کنید!

روندهای فعلی طراحی خانه – فضای داخلی چند منظوره

گرایش های طراحی خانه 2023 فضای داخلی چند منظوره

تبلیغات

در سال 2023، اتاق ها باید چندین عملکرد را انجام دهند. طراحی داخلی منعطف به روشی هوشمندانه و هدفمند بسیار مهم است. آشپزخانه تنها یک آشپزخانه نیست، بلکه یک اتاق غذاخوری و مک، است که در آن از مهمانان پذیرایی می کنید و گاهی اوقات در طول هفته در آن کار می کنید.

روندهای فعلی خانه 2023

تبلیغات

به همین دلیل است که اتاق های چند منظوره بیشتر و بیشتر مورد تقاضا هستند. خیلی خوب است که ببینیم فضای داخلی ما چه کاری می تواند برای ما و سبک زندگی ما انجام دهد.

روندهای جدید طراحی داخلی 2023 – واحه در خانه در اتاق نشیمن

روندهای جدید طراحی داخلی 2023 واحه در خانه در اتاق نشیمن

صاحبان خانه همچنین یک خلوتگاهی شبیه به تعطیلات در اتاق های خود ایجاد می کنند. انتظار دوری از رنگ سفید و تک رنگ را داشته باشید. از آنجایی که بسیاری از صاحبان خانه پس از شیوع بیماری همه گیر به سفر بازمی گردند، قطعات خاصی را از سفرهای خود به خانه می آورند. مردم خانه‌ای می‌خواهند که در مورد آنها و تجربیاتشان صحبت کند، نه طرح‌های خاموش و مینیمال گذشته.

روند طراحی خانه مدرن – آشپزخانه با ،اصر سنگ مرمر

روند طراحی خانه آشپزخانه با ،اصر سنگ مرمر

بیشتر و بیشتر صاحبان خانه از قطعات سنگ مرمر در آشپزخانه خود استفاده می کنند تا یک نقطه کانونی ایجاد کنند و جلوه ای از درام بیافزایند. شما می تو،د این ظاهر را با رنگ های جسورانه، ال،ای دانه منحصر به فرد یا هر دو به دست آورید.

جدیدترین روندهای طراحی داخلی 2023 – لوازم خانگی ظریف

جدیدترین روندهای دکوراسیون 2023 لوازم خانگی زیبا

کابینت ها و جزایر آشپزخانه نقطه کانونی یک خانه هستند و مردم جسورانه به نظر می رسند و می خواهند وسایلشان مکمل طراحی کلی باشد. اجاق‌های القایی به دلیل ظاهر براق، ایمنی و کارایی آن‌ها بسیار محبوب هستند.

زندگی پایدار و مبلمان قدیمی

زندگی پایدار و مبلمان قدیمی

در سال آینده ما به دنبال طراحان و تولیدکنندگ، خواهیم بود که قطعات زیبایی را از منابع پایدار خلق کنند. پایداری همچنان یکی از کلیدواژه های طراحی داخلی است، به ویژه برای طراحان و مشتری، که سبک زندگی دوستدار محیط زیست را می پذیرند. ما انتظار داریم که نگرش “بازیافت و استفاده مجدد” در سال 2023 به طور گسترده تری اتخاذ شود.

روند طراحی داخلی اتاق نشیمن زیبا 2023

کابینت‌های نمایشی مملو از گنجینه‌های عتیقه و کالاهای تک‌فروشی از بازارهای کوچک و فروشگاه‌های دست‌فروشی که قرار است به‌روز شده و مورد استفاده مجدد قرار گیرند، در سال 2023 حس عجیب و غریب جالبی را به شما می‌دهند. این سبک ک،یک است که برای ایجاد حسی جذاب و پرانرژی در خانه‌های ما هماهنگ شده است. .

حاشیه ها و شابلون های تزئینی در پوشش دیوار در اتاق نشیمن و اتاق خواب

حاشیه ها و شابلون های تزئینی در پوشش دیوار در اتاق نشیمن و اتاق خواب

طرفداران دیوارپوش های سنتی یکی از خلاقانه ترین ترندهای سال 2023 را دوست خواهند داشت – حاشیه ها و شابلون ها. با الهام از خانه های قدیمی، این علاقه دوباره به صنایع دستی سنتی نشان دهنده قدرد، جدید ما برای زندگی برازنده است.

طراحی داخلی شیک برای اتاق خواب

همه گرایش‌ها چرخه‌ای هستند و ما در حال حاضر از نوآوری‌های زیادی به دهه 1930 در طراحی داخلی لذت می‌بریم. استنسیل یادآور نقاشی های دیواری ک،یک است. با توجه به اینکه نقاشی شابلون به راحتی می تواند یک لایه اضافی برای مبلمان یا حتی دیوارها ایجاد کند، جای تعجب نیست که ما مدام راه های جدیدی برای بازگرداندن آن پیدا کنیم.

روند طراحی خانه 2023 – رنگ های مد روز

ترندهای خانه 2023 رنگ های مد روز

در سال آینده، یک رنگ جدید و تازه راه خود را به فضای داخلی پیدا خواهد کرد. یادآور غروب خورشید است و به ایجاد انرژی جذاب و مغذی کمک می کند.

رنگ های مد روز برای خانه شما 2023

یکی از رنگ های پرطرفدار در طراحی داخلی برای سال 2023 نیز رنگ خنثی ملایم و طلایی است.

گرایش های طراحی داخلی 2023 رنگ های مدرن برای خانه شما

متوجه شدیم که رنگ زرد نیز مد روز است. در صورت استفاده صحیح، انرژی و گرما را به فضاها اضافه می کند. رنگ‌های زرد براق منحصربه‌فرد هستند و به رنگ‌های ظریف و طراوت می‌بخشند، به‌ویژه زم، که با دیوار سبز مریم گلی خاموش یا کابینت‌های چوبی گرم تضاد داشته باشند.

لامپ های بزرگ و دیوارکوب

لامپ های بزرگ و دیوارکوب

چراغ های آویز و لوسترها مخصوصا در فضاهای کوچکتر با پرسپکتیو بازی می کنند. برای سال 2023، محصولات با مقیاس اغراق آمیز طراحی شده اند تا به جذابیت بصری و حس سرگرم کننده اضافه کنند. یک لامپ بی،ه می تواند تأثیر زیادی در یک اتاق نشیمن بگذارد، در حالی که یک لامپ با شکل مشابه در مقیاس کوچکتر می تواند در یک گوشه یا در یک قفسه کوچک بسیار کاربردی تر باشد.

گرایش های طراحی داخلی 2023 – مبل ها و مبلمان جدید با اشکال منحنی

ترندهای طراحی داخلی 2023 مبل و مبلمان جدید با اشکال بیضی

اگرچه چندین سال است که در حال افزایش بوده‌اند، اما منحنی‌ها در سال 2023 در همه جا وجود خواهند داشت. به نظر می‌رسد مبلمان منحنی مانند مبل‌ها و صندلی‌های راحتی و همچنین ،ن‌های گرد و لوازم جانبی در سال 2023 بازمی‌گردند. ویژگی‌های معماری منحنی، مانند همانطور که درهای طاقدار و فضای داخلی نیز در حال حاضر بسیار محبوب هستند.

محل کار با استعداد

روند طراحی خانه زیبا دفتر خانه با استعداد

محل کار، چه در خانه و چه در اداره، دوباره تعریف شده است. اما اکنون است که این اتاق ها به صورت کاملاً جداگانه طراحی می شوند. دفتر می تواند ،اصری را در خود جای دهد که کار را لذت بخش تر می کند. از طراحی مبلمان گرفته تا چیدمان اتاق گرفته تا فضای سبز داخلی، محیط کار برای افزایش استفاده و بهره وری کارمندان، تغییراتی شاداب پیدا می کند. و اگر از خانه کار می کنید، می تو،د دکور را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/interior-design-trends-2023-current-،me-design-trends-colors-furniture-256148.html