ایده های مدفوع بار با نکات مهم برای انتخاب بهترین ها!


[ad_1]

آشپزخانه با انتخاب سبک زندگی مدرن در حال تکامل است. با محبوبیت یافتن بارهای صبحانه و اتاق‌های غذاخوری متصل به جزایر آشپزخانه، صندلی‌های با ارتفاع مخالف بیشتر مورد تقاضا قرار می‌گیرند. یک صندلی بار برای آشپزخانه به زیبایی فضای داخلی می افزاید و راحتی را فراهم می کند.

شما باید صندلی های ایده آلی برای نشستن راحت در منطقه غذاخوری داشته باشید، چه بخواهید یک بار واقعی را تج، کنید، چه صندلی های پشتیبان برای یک ایستگاه کاری ایستاده ارائه دهید یا به صندلی های غذاخوری دنج نیاز داشته باشید. در میان سبک هایی که در اینجا پوشش می دهیم، چیزی برای همه وجود دارد، از جمله روستیک، مدرن، مینیمال، اسکاندیناوی، صنعتی، مدرن میانه قرن، آینده نگر و موارد دیگر!

نکاتی برای انتخاب صندلی بار من، برای آشپزخانه؟

ارتفاع مدفوع را در نظر بگیرید

ایده های مدفوع بار

منبع: pinterest.com

چهارپایه بارکه معمولاً 42 اینچ ارتفاع دارند، در زیر میله‌ها استفاده می‌شوند، در حالی که چهارپایه‌های پیشخوان که اغلب 34 تا 39 اینچ ارتفاع دارند، در زیر میز کار استفاده می‌شوند. ارتفاع مدفوع ها معمولاً بین 24 تا 29 اینچ است که به آنها امکان می دهد مستقیماً در زیر میز قرار بگیرند. ارتفاع معمولی یک صندلی بار از 29 تا 32 اینچ است.

مواد

پوشش های چوب طبیعی با روکش های چوبی با پوشش پودری دوام بیشتری دارند. اگر آشپزخانه شما با تم ف،ی تزئین شده است، ف، ممکن است کاربردی تر باشد. در صورتی که صندلی بار شما در فضای ناهار خوری استفاده می شود، مواد روکش صندلی مانند وینیل یا چرم را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود.

زیرپایی راحت

ایده های مدفوع بار

منبع: pinterest.com

شما باید یک چهارپایه با زیرپایی انتخاب کنید، مگر اینکه پیشخوان شما از قبل یکی داشته باشد. بیشتر مردم نمی توانند وقتی روی صندلی پیشخوان می نشینند پاهای خود را مانند روی صندلی اتاق غذاخوری بالا بیاورند. زیرپایی برای راحتی بسیار حیاتی است زیرا افراد معمولاً وقتی پاهایشان شل است احساس ناراحتی می کنند.

استراحت پشت

مدفوع بدون پشت فوایدی دارد. آنها به خوبی زیر پیشخوان قرار می گیرند و برای زیبایی شناسی ساده عالی هستند. اگر آرامش برای شما مهم است، باید یک چهارپایه پشتی انتخاب کنید. برای استراحت ساده، مدفوع بدون پشت کافی نیست.

اندازه صندلی

کالسکه ها باید به راحتی در صندلی ها قرار بگیرند. صندلی‌هایی که پهن‌تر و عمیق‌تر هستند، راحتی بیشتری را برای ا،ر افراد فراهم می‌کنند. اگرچه محدودیت هایی در این مورد وجود دارد. برای تحقق بخشیدن به این موضوع، باید درایت را رعایت کنید.

اگر صندلی با نشیمنگاه بسیار عمیق انتخاب کنید، چهارپایه بسیار بیشتر از لبه میز امتداد می یابد. علاوه بر این، اگر صندلی عمیقی دارید، زانوهای شما به طور مکرر با پایین میز تماس می گیرند، اگر اورهینگ باریک باشد.

ایده های طراحی مدفوع بار

ایده های مدفوع بار

منبع: pinterest.com

چهارپایه نواری با روکش پارچه ای

صندلی های باری پوشیده شده با پارچه، حال و هوای پررنگ تری دارند و در هزاران بافت، رنگ و ،یب مختلف وجود دارند. یک صندلی پددار بسیار راحت تر از ا،ر امکانات دیگر است و این گزینه را بسیار مفید می کند. سازگارترین و شیک ترین چهارپایه ها در حال حاضر از پارچه ساخته می شوند.

چهارپایه شفاف

هنگام در نظر گرفتن طرح های صندلی بار برای آشپزخانه خود اغلب به شفافیت فکر نمی کنید. اما ما به شما قول می دهیم که می تواند افزودنی خیره کننده به فضای آشپزخانه شما باشد. این چهارپایه‌های شیشه‌ای شفاف به این ناحیه حسی درخشان، براق و براق می‌دهد. علاوه بر این، این راکرها نه تنها در نوع خود بی نظیر هستند، بلکه به طرز باورن،ی سازگار هستند. هر سبک یا رنگی که فکرش را بکنید با اینها فوق العاده کار می کند. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

صندلی بارانداز کم

ایده های مدفوع بار

منبع: pinterest.com

صندلی های باری کم با هیچ سبکی مطابقت ندارند. آنها کاملاً متمایز هستند و طرح های متنوعی دارند، اما چیزی که آنها را متمایز می کند پایین بودن آنهاست. این یک کیفیت جذاب است که ممکن است در آشپزخانه های مدرن و معمولی و آشپزخانه های روستایی استفاده شود.

مدفوع پیشخوان چرخشی

چهارپایه های گردان پر زرق و برق بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال چیزی متمایز و تخیلی هستند. این چهارپایه های فوق العاده راحت به آشپزخانه شما ظاهری معاصر می بخشد. کارشناسان آن را جایگزین ایده آل برای آشپزخانه هایی با جزئیات زاویه دار می دانند.

به لطف انعطاف پذیری چرخشی صندلی بدون بلند شدن، برداشتن و دوباره نشستن می تو،د زاویه خود را به سادگی تغییر دهید. اگر بچه دارید از صندلی های چرخشی برای آشپزخانه خود اجتناب کنید زیرا خطر لیز خوردن و آسیب دیدن وجود دارد.

صندلی باربری به سبک صنعتی

تطابق ایده آل برای آشپزخانه ای که از موادی مانند فولاد ضد زنگ، آهن و چوب سخت ساخته شده است، میله باربری طرح صنعتی است. در هر صورت، آشپزخانه اغلب دارای این اجزا است، مخصوصاً با همه وسایل. انتخاب واضح یک چهارپایه ف،ی روستیک با صندلی راحتی چرمی است.

مدفوع پشت را باز کنید

ایده های مدفوع بار

منبع: pinterest.com

یک صندلی بار که چیزی جز پشت باز ندارد، دارای یک تکیه گاه سست است. این یک چهارپایه چوبی با یک درج به شکل صلیب یا یک قاب عقب با پله های نردب، است که در امتداد آن قرار دارند.

علاوه بر این، طرح‌های تندیس‌شده یا تزئین‌شده روی پشتی صندلی‌های بار پشت باز امکان‌پذیر است، با این حال، این مورد در انواع کافه‌های سنتی رایج‌تر است. برخی از صندلی های پشت باز ف،ی دارای پشتی نردبان مانند هستند و پشتی باز دارند.

مدفوع طلایی که براق را اضافه می کند

با حذف قدیمی و اضافه ، چهارپایه بار با یک درخشش طلایی، ممکن است ظاهر جدیدی به آشپزخانه ببخشید. این یک صندلی کافه ای شیک با پایه طلایی است که به طور اجتناب ناپذیری در هر آشپزخانه ای که زیبایی دارد، ظاهر را می دزدد. صندلی بار طلایی به خوبی با هر طراحی آشپزخانه ای ،یب می شود، خواه آشپزخانه های مینیمالیستی، معاصر، بوهو یا دریایی باشند.

سایه های آبی در مدفوع بار

ایده های مدفوع بار

منبع: pinterest.com

رنگ آبی مکمل هر سبکی است که می خواهید، درست مانند رنگ طلایی. برای ظاهری زیباتر، رنگ را در سراسر آشپزخانه با انتخاب سایه و تن من، تکرار کنید. فقط آبی است که می تواند در صدر نمودار روند باقی بماند و سایه ای است که صاحبان خانه و طراحان هرگز از استفاده از آن خسته نمی شوند.

مواظب نهایی

ایده سرو غذا و کافه های صبحانه متصل به جزایر آشپزخانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما بدون صندلی های نشیمن یا چهارپایه با ارتفاع مخالف، این ایده وجود ندارد. بدون نیاز به تعویض کاشی‌ها، رنگ‌های روی دیوار یا هر وسیله اضافی آشپزخانه، ممکن است به راحتی زیبایی آشپزخانه را تغییر دهد. بهترین صندلی های بار آنهایی هستند که به آشپزخانه آن ،صر “اووم” اضافی را می دهند و در عین حال به نظر می رسد که بسط ارگ،ک دکور آن باشد.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/bar-stool-ideas/