ایده های قفسه آشپزخانه برای ظاهری شیک و کاربردی!


[ad_1]

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای مرتب ، آشپزخانه، حذف برخی از کابینت های بالایی و جایگزینی آنها با قفسه دیواری آشپزخانه است. اگر بودجه کمی برای بازسازی کامل دارید یا فقط می خواهید یک به روز رس، کوچک داشته باشید، این ایده های قفسه بندی آشپزخانه به شما کمک می کند در مسیر درست قرار بگیرید. در غیر این صورت، اگر قفسه‌های باز را انتخاب می‌کنید و می‌خواهید مجموعه‌ای از ست چینی یا مجموعه ظروف شیشه‌ای جدید خود را به نمایش بگذارید، باید قفسه‌های زیبا را همیشه مرتب نگه دارید، که کار کوچکی نیست. در اینجا راهنمای کوچک ما است که به شما کمک می کند تا قفسه دیواری آشپزخانه را با هماهنگ ، آن با محیط خانه خود تزئین کنید.

قفسه دیواری آشپزخانه را تزئین کنید

تزئین قفسه دیوار آشپزخانه پانل های چوبی ترند 2023

تبلیغات

رفتن به سراغ ایده‌های قفسه آشپزخانه، چه باز یا پنهان در کمد یا پشت در، همیشه یک گزینه عالی است! اگر عاشق مجموعه غذاهای خود هستید یا آشپز مشتاقی هستید که از داشتن مواد اولیه در دستان شما لذت می برد، تزئین قفسه دیواری آشپزخانه برای شما لذت بخش خواهد بود. و با این حال، نمایش همه چیز برای افرادی که زمان زیادی را در آشپزخانه نمی گذرانند من، نیست، زیرا برای مرتب نگه داشتن قفسه های زیبا نیاز به تعهد خاصی دارد. در حالی که قفسه بندی باز به شما امکان می دهد با انتخاب لوازم جانبی ذخیره سازی، مانند سبد، شیشه و ظروف، دسترسی آسان به اقلام داشته باشید، اقلامی را که اغلب استفاده نمی کنید پنهان نگه دارید. شکل ها، بافت ها و مواد را آزمایش و ،یب و مطابقت دهید تا هماهنگی متن، با عادت های شما ایجاد کنید.

قفسه های تزئینی و مینیمال را در آشپزخانه خود امتحان کنید

قفسه های چوبی ساده مینیمالیستی خا،تری قفسه دیواری آشپزخانه را تزئین می کنند

تبلیغات

همه چیز باید در زمان هایی در دسترس باشد که صحبت از ذخیره سازی می شود. در واقع، طراحی و راه حل های تزئینی ذخیره سازی آشپزخانه می تواند تفاوت زیادی در نحوه استفاده از آشپزخانه شما ایجاد کند. گروهی از قفسه های شناور ساده در آشپزخانه ای پر از کابینت های بسته عالی عمل می کنند. اما روند دکور آشپزخانه 2023 نشان دهنده باز بودن و سرزندگی در آشپزخانه است که به ،اصر جذاب و جذاب تبدیل می شود و در عین حال به شفاف نگه داشتن میزها کمک می کند. از نظر ارتفاع، قفسه‌های باز را درست بالاتر از سطح چشم و در دسترس قرار دهید، اگر می‌خواهید در قفسه‌ها اقلام روزمره مانند ادویه‌ها یا ابزار را نگهداری کنید. برای داشتن ظاهری شیک، مجموعه‌های چینی زیبای خود را روی هم بچینید، گیاهان تازه را ذخیره کنید و آثار هنری کوچک را در امتداد قفسه باز قرار دهید.

نوار نوشیدنی خود را با قفسه دیواری آشپزخانه ایجاد کنید!

ایده های طراحی قفسه نوشیدنی نوار آشپزخانه رنگ بنفش

در اینجا ایده ای برای افرادی مانند من است که عاشق آشپزخانه خود هستند، زیرا آنها از آن به ،وان یک بار در خانه خود استفاده می کنند! ایده بار در خانه نیازی به پیچیده بودن ندارد و می تواند به سادگی قفسه های دیواری آشپزخانه باشد، که اگر فضای محدودی دارید عالی است. قفسه ها را طوری بچینید که یک قفسه برای ، و دیگری برای لیوان های شراب، لیوان ها و لیوان های کوکتل شما باشد. قفسه را با الکل بالا و دور از کودکان نگه دارید. قفسه دیواری خود را با تابلو نئون یا پوستر مورد علاقه خود تزئین کنید. “افزودن یک نوار خانه به طراحی شما عملکردی ایجاد می کند که یک نقطه صحبت عالی است! روث لاوندر، کارشناس طراحی در Benchmarx Kitchens می‌گوید: قفسه‌های آینه‌کاری‌شده و مقدار کمی فضای روی میز اغلب تمام چیزی است که نیاز دارید.

قفسه ها را در یک طاقچه اضافه کنید

تزئین قفسه دیواری آشپزخانه طیف طرح چوب طاقچه

قفسه بندی باز می تواند یک بی،ه واقعی در یک اتاق ایجاد کند و هم کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است. همچنین این یک گزینه اقتصادی تر از یک واحد ذخیره سازی کاملا بسته است. آن Haimes، Anne Haimes Interiors می‌گوید: این به ویژه برای فرورفتگی‌های کوچک در مناطقی مانند دو طرف روپوش شومینه من، است و به اصلاح بصری نسبت‌های ناهموار کمک می‌کند. طاقچه چیزی است که اغلب تا زم، که یک طاقچه نداشته باشید به آن فکر نمی کنید! گاهی اوقات می توانند خسته کننده و تزئین آنها دشوار باشد. این فرورفتگی دیواری که معمولاً از یک روپوش شومینه بیرون زده در مرکز اتاق تشکیل می شود، اتاق را کوچکتر می کند. اما ایده های انقلابی طاقچه آن را به فضایی کاربردی و شیک مانند قفسه کتاب دیواری در آشپزخانه تبدیل می کند که راه حلی عالی است! به طاقچه به ،وان فرصتی برای مق، با یک چالش جدید فکر کنید.

قفسه دیواری آشپزخانه، استیل ضد زنگ

قفسه دیواری آشپزخانه استیل ضد زنگ

قفسه دیواری چوبی، تزئین شده با هنر، گیاهان و وسایل نور

قفسه دیواری چوبی تزئین شده با گیاهان هنری و وسایل روشنایی

قفسه های آشپزخانه را مانند یک قفسه کتاب رنگارنگ مرتب کنید

قفسه های آشپزخانه را مانند یک قفسه کتاب رنگارنگ مرتب کنید

از لوله های مسی برای ایجاد یک طرح سفارشی استفاده کنید

از لوله های مسی برای ایجاد یک طرح سفارشی استفاده کنید

یک کمد دیواری-قفسه برای ذخیره سازی بهینه

یک کمد دیواری-قفسه برای ذخیره سازی بهینه

ظاهری سفید، قدیمی و شیک

ظاهری سفید و قدیمی و تصفیه شده

،یبی از طراحی مدرن و روستیک. چوب، مس و فضای تک رنگ.

،یبی از مس چوب با طراحی مدرن و روستایی و فضای تک رنگ

چوب نور طبیعی و کاشی های سفید

چوب نور طبیعی و کاشی های سفید

قفسه های ساده برای یک گوشه زیبا

قفسه های ساده برای یک گوشه زیبا

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/decorate-kitchen-wall-shelf-ideas-stylish-look-،mize-storage-262368.html