ایده های طراحی تزئینات کامپوزیت خاکستری


[ad_1]

الهامات طراحی عرشه کامپوزیت خا،تری

هنگام نصب یک عرشه در فضای باز، باید مواد و قیمت را نیز در نظر بگیرید. طراحی بیرونی عرشه و انتخاب رنگ به همان اندازه ضروری هستند. رنگ و چیدمان عرشه شما به جذابیت زیبایی منزل شما کمک می کند. هنگام انتخاب رنگ برای تخته های دکینگ کامپوزیت، خا،تری یکی از محبوب ترین گزینه ها است. عرشه کامپوزیت خا،تری تمام سایه های خا،تری، از روشن تا تیره، از جمله زغالی را در بر می گیرد. دکینگ کامپوزیت شیارها و بافت های طبیعی چوب و همچنین انتخاب رنگ های بیشتری را ارائه می دهد.

عرشه کامپوزیت خا،تری ممکن است به فضای بیرونی شما ظاهری تمیز و معاصر بدهد. عرشه کامپوزیت گزینه های مختلفی را ارائه می دهد. از دکینگ کامپوزیت خا،تری دودی و خا،تری فضایی تا دک کامپوزیت خا،تری سنگی. نیازهای طراحی شما هر چه باشد، می تو،د رنگ کامپوزیت عرشه را متن، با آن انتخاب کنید.

مفاهیم عرشه کامپوزیت خا،تری

تزئینات کامپوزیت خا،تری

منبع: pinterest.com

رنگ‌های خا،تری گرم با ته‌رنگ‌های خا،تری و ،مایی می‌تواند تا خا،تری‌های سردتر با رنگ‌های آبی متفاوت باشد. در واقع، گزینه های رنگی کامپوزیت بیشماری وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک عرشه در فضای باز مطابق با سلیقه خود در نظر بگیرید. برای صاحبان خانه، انتخاب عرشه کامپوزیت خا،تری من، از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین، ما ایده های فراو، را در اختیار شما قرار می دهیم. با کمک این ایده های عرشه کامپوزیت خا،تری، می تو،د تخته های تزئینی کامپوزیت فضای باز ایده آل را بدست آورید.

انتخاب رنگ خا،تری من، برای عرشه کامپوزیت خود می تواند به شما کمک کند یک حیاط خلوت ایجاد کنید که به نظر می رسد گسترش خانه شما باشد. بیاموزید که چگونه رنگ ها، مواد، نور و نرده ها را ،یب کنید تا زیبایی منحصر به فردی ایجاد کنید که منع، کننده سلیقه شخصی شما باشد. ایده های طراحی عرشه کامپوزیت خا،تری زیر را بررسی کنید، چه مدت زیادی است که عرشه رویایی خود را تصور می کنید یا اگر به دنبال الهام برای ساخت عرشه ایده آل هستید.

اتاق ناهار خوری زیبا با خا،تری و سفید

در زیر یک آلاچیق سفید خیره کننده، عرشه کامپوزیت خا،تری نرم به صورت مورب نصب شده است تا یک منطقه ناهار خوری جذاب ایجاد کند. میز و صندلی های مشکی با لبه های سفید ظاهری شیک می بخشد و صندلی های من،ی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

عرشه خا،تری تک رنگ با لهجه های رنگارنگ

تزئینات کامپوزیت خا،تری

منبع: pinterest.com

عرشه کامپوزیت را می توان دقیقاً به همان رنگ نرده ها تطبیق داد تا ظاهر تک رنگی یکپارچه داشته باشد. در این مثال، عرشه و نرده ها نمای خا،تری و زونا خانه را تحسین می کنند. بالش‌های آبی فیروزه‌ای، گل‌های زرد و میزهای زرد را پرتاب کنید و درخشندگی خوبی به شما می‌دهد.

نور یکپارچه و رنگ های زنده

در این عرشه چند سطحی، رنگ سفید به ،وان رنگ برجسته برای برجسته ، پله های منتهی به عرشه سکو استفاده می شود. چراغ های LED تعبیه شده روی عرشه مسیر را در شب روشن می کند. نورپردازی راه پله مکمل روشنایی فرورفته در سقف این عرشه سرپوشیده است.

طراحی ساده برای قاب ، یک چشم انداز دوست داشتنی

وقتی منظره ای باشکوه دارید، می خواهید عرشه ای داشته باشید که به جای کاهش آن، آن را تقویت کند. یک الگوی پایه از عرشه کامپوزیت خا،تری سنگریزه با نرده های شیشه ای با ستون ها و تزئینات تیره تر مطابقت دارد. این اجزای معماری با هم ،یب می شوند تا منظره ای سرسبز ایجاد کنند و محیطی ایده آل را برای لذت بردن از عرشه خود و حومه اطراف به شما ارائه می دهند.

سنتی و راحت

تزئینات کامپوزیت خا،تری

منبع: pinterest.com

فریب رنگ‌های آرامش‌بخش عرشه خا،تری را نخورید. می تواند محیطی دلپذیر و دنج در فضای باز ایجاد کند. تزئینات خا،تری روشن این خانه در برابر جلوی آجری با رنگ گرم آن می درخشد. ستون های خا،تری تیره تر ظاهر را کامل می کنند.

خا،تری و ،مایی رنگ عرشه هستند

تزئینات خا،تری با ظاهری تا حدودی قدیمی ممکن است پس زمینه من،ی برای معرفی رنگ های قهوه ای مایل به قهوه ای سرد در طراحی داخلی شما باشد. این روکش کامپوزیت خا،تری رنگ های سردتر صندلی چوبی و ظروف حصیری همراه آن را برجسته می کند. ،ن راه راه خا،تری و سفید ظاهر عرشه کامپوزیت را ی،ان می کند. این عرشه به دلیل نرده های شیشه ای که در ف، تیره قاب شده اند، ظاهری مدرن و ،یبی دارد.

تزئینات خا،تری با رنگ های قهوه ای سردتر فوق العاده به نظر می رسد

سازگاری عرشه کامپوزیت خا،تری بار دیگر نشان داده شده است. در این فضای بیرونی محصور، خا،تری با رنگ‌های قهوه‌ای ملایم، فضایی روستایی و مدرن را ایجاد می‌کند. یک شومینه سنگی قهوه ای با رنگ های قهوه ای روشن تر، یک اتحاد هارمونیک بین دو خانواده رنگی مجزا ایجاد می کند. حتی اگر رنگ‌های خنثی رقیب مانند خا،تری و قهوه‌ای را با هم ،یب کنید، اگر رنگ‌هایی با رنگ‌های سردتر انتخاب کنید، می‌توانند مکمل یکدیگر باشند.

عرشه خا،تری اجازه می دهد تا محیط اطراف بدرخشد

تزئینات کامپوزیت خا،تری

منبع: pinterest.com

ریل‌های ،ی و قاب‌بندی این ایوان، کنتراست دوست‌داشتنی با عرشه‌های خا،تری کم‌رنگ ایجاد می‌کند. تضاد بین صندلی‌های تیره آدیرونداک و بالشتک‌های رنگارنگ ساده و در عین حال خیره‌کننده است. یک گیاه بزرگ در یک گلدان ، رنگ و دیوارکوب های برنجی برگ های طبیعی را تقویت می کند و ،ه های اسپ،ایی را به آرامی می پوشاند.

یک فضای ناهار خوری و نشیمن در فضای باز بزرگ ایجاد کنید

عرشه کامپوزیت خا،تری روشن این عرشه مرتفع می تواند فضایی باز و مطبوع ایجاد کند. کنتراست ایجاد شده توسط نرده‌های میله‌ای ف،ی خا،تری تیره، تکمیل کننده مبلمان زغالی رنگ است. ،ن های سفید و گیاهان رنگارنگ به ایجاد فضایی سبک و مطبوع کمک می کنند. از همان روکش کامپوزیت خا،تری، گلدان ها و جعبه های گل مستطیل شکل بسازید و آنها را با گل های پر جنب و جوش پر کنید تا ظاهری کامل داشته باشید.

عرشه خا،تری برای ظاهری شبیه به ساحل

عرشه خا،تری مه آلود، زم، که برای ایجاد یک عرشه مفهومی باز استفاده می شود، می تواند احساس بودن در یک دهکده ساحلی زیبا را القا کند. با استفاده از ویژگی‌های طبیعی خانه، مانند ستون‌های تعبیه‌شده، برای ایجاد مرزها، می‌تو،د مکان‌های متمایزی را برای غذاخوری، استراحت، و دراز کشیدن در راک‌های چوبی ایجاد کنید.

صندلی داخلی غوطه‌ور، اندازه عرشه شما را افزایش می‌دهد

تزئینات کامپوزیت خا،تری

منبع: pinterest.com

عرشه های چند طبقه به شما این امکان را می دهند که با گنجاندن ،اصر جالبی مانند نشستن داخلی فرو رفته، مساحت عرشه را به حدا،ر برس،د. برای ایجاد نشستن بیشتر، بالش های پرتابی رنگارنگ و دنج را به پله های شیب دار اضافه کنید. یک گودال آتش، این مکان را به مکان “آن” برای صحبت در مورد آتش کمپ روی عرشه شما تبدیل می کند.

تزئینات داخلی و خارجی به سبک کابانا

در این عرشه شنای داخلی و خارجی، عرشه کامپوزیت خا،تری با ظاهری کمی کهنه شده، جلوه چوب رانده شده بازیافت شده را بدون مراقبت ایجاد می کند. در این تراس روشن به سبک کابانا، نرده‌های شیشه‌ای منظره‌ای بی‌نظیر از است، شفاف کریستالی را ارائه می‌کنند و در عین حال فضای غذاخوری را از هم جدا می‌کنند.

اتاق کوچک، سبک بزرگ

این عرشه کوچک و به آرامی مرتفع شده به دلیل عرشه خا،تری روشن که در یک الگوی موازی مستقیم قرار گرفته و توسط نرده های شیشه ای شفاف احاطه شده است، حس یک منطقه بزرگتر را ارائه می دهد. صندلی‌های خا،تری زغالی و یک میز حصیری منطبق، فضای نشیمن راحت را ایجاد می‌کنند، در حالی که لامپ‌های کف غول‌پیکر و فلور رنگ، شخصیت و نور به فضا می‌بخشند.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/grey-composite-decking-decorating/