ایده های خارج از جعبه خواندن گوشه ها برای خانه ها!


[ad_1]

مطالعه یک سرگرمی است که مرزهای تفکر شما را گسترش می دهد و تفکر شما را بهبود می بخشد. همچنین شما را قادر می سازد تا در مورد بسیاری از زمینه ها بیاموزید. شما باید هر روز حداقل 30 تا 40 دقیقه یک کتاب بخو،د. اگر اهل کتاب هستید، داشتن اتاقی مجزا برای مطالعه ضروری است تا بتو،د از این اشتیاق لذت ببرید.

گوشه خواندن مکان مورد علاقه خوانندگان کتاب است. می توان در اطراف یک گوشه مطالعه فضایی ایجاد کرد که مزاحم آنها نشود. طراحی یک گوشه مطالعه هوشمند در خانه که برای همه قابل استفاده باشد بسیار مهم است. ممکن است پینترست را شایسته بیابید خواندن ایده های گوشه در خانه. با این حال، شما با گزینه هایی که در اینترنت برای طراحی یک گوشه مطالعه دریافت می کنید غرق می شوید.

در اینجا لیستی از ایده های شگفت انگیز گوشه مطالعه وجود دارد که به شما انگیزه می دهد تا فضای جداگانه ای برای مطالعه طراحی کنید و بر این اساس می تو،د تغییراتی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

طراحی یک گوشه مطالعه در اتاق نشیمن

خواندن ایده های Nooks

منبع: pinterest.com

در اتاق نشیمن، مک، را در نزدیکی پنجره پیدا کنید که بتواند نور طبیعی به شما بدهد. گوشه ای را انتخاب کنید تا بتو،د از سروصدای روزانه اعضای خانه خود رها شوید. اگر مبل گوشه ای دارید، می تو،د از آن استفاده کنید. در غیر این صورت، یک صندلی جداگانه در زیر پنجره با کشوهایی برای استفاده به ،وان انبار انتخاب کنید.

یک چیدمان صندلی در کنار یک پنجره شیشه ای ساخته شده است

می تو،د یک محل نشیمن دائمی با قفسه های کتاب در امتداد دیوار پنجره بسازید یا به سادگی یک صندلی راحت در کنار یک پنجره شیشه ای برای نشستن قرار دهید. صندلی پنجره را با پدها و بالش های روکش راحت تر کنید.

یک گوشه خواندن ساده با فضای ذخیره سازی

می‌تو،د با ایجاد یک گوشه مطالعه با فضای ذخیره‌سازی، همه کتاب‌های خود را مرتب نگه دارید، که به تمیز نگه داشتن خانه شما نیز کمک می‌کند. یک کشو زیر صندلی درست کنید. علاوه بر این، کابینت هایی را در کنار آن طراحی کنید که گوشه مطالعه شما را رسمی و منظم جلوه دهد.

یک گوشه مطالعه در زیر پله ها ایجاد کنید

خواندن ایده های Nooks

منبع: pinterest.com

یک فرآیند خوب فکر شده و برخی تاکتیک های هوشمندانه می تواند گوشه ای کوچک اما راحت برای مطالعه ایجاد کند. آیا تا به حال فکر کرده اید که می تو،د از ،مت زیر پله های خود به ،وان گوشه ای برای مطالعه استفاده کنید؟ خوب، شما نیاز دارید. اثاثیه خلاقانه مانند صندلی و میز راحت را انتخاب کنید. علاوه بر این، یک جایگزین عالی که هم از نظر زیبایی شناختی زیبا و هم کاربردی برای مطالعه است، نورپردازی پایین یا نورپردازی دیوار است.

از Bay Windows برای طراحی یک گوشه خواندن استفاده کنید

سبک معماری خانه شما ممکن است امکاناتی را برای خواندن گوشه ها به شما پیشنهاد کند، و یک پنجره خلیج ممکن است یکی از آنها باشد. پنجره های خلیج فضای کافی برای گوشه مطالعه و نور طبیعی فراهم می کنند. اگر پنجره خلیج شما به اندازه کافی بزرگ باشد، دو نفر می توانند کنار هم بنشینند و از خواندن با هم لذت ببرند.

کتابخو، برای کودکان

داشتن گوشه ای برای مطالعه در اتاق خواب بچه ها باعث می شود که آنها عاشق روند مطالعه شوند. یک فضای اختصاصی به بچه‌ها انگیزه می‌دهد که در خواندن نظم داشته باشند و توجه لازم را در حین خواندن داشته باشند.

بین کمدها فاصله ایجاد کنید. به جای ساختن روشویی یا میز آرایش، فضای کوچکی برای مطالعه ایجاد کنید. کاغذ دیواری هایی را انتخاب کنید که مربوط به خواندن هستند و آنها را روی دیوار ب،ب،د. یک صندلی و وسایل راحت برای راحتی طراحی کنید و گوشه مطالعه اتاق بچه ها آماده است.

پاپ از رنگ در اثاثه یا لوازم داخلی

خواندن ایده های Nooks

منبع: pinterest.com

صندلی ها و مبل های گوشه ای برای مطالعه ممکن است ال،ا و طرح های چشم نوازی داشته باشند که خوانندگان را به نشستن روی آنها جذب کند. می تو،د رنگ های متضاد صندلی، مبل و اثاثه یا لوازم داخلی را با رنگ دیوار انتخاب کنید تا مکان بسیار جالبی باشد. لحن گرمتر صندلی مبل آن را به مک، دلپذیر برای استراحت و خواندن کتاب مورد علاقه تبدیل می کند.

از فرود یک پله به ،وان گوشه مطالعه استفاده کنید

مکان هایی در خانه ما وجود دارد که به دلایل زیادی نادیده گرفته می شوند. می تو،د از این فضاها برای استفاده بهتر استفاده کنید. به ،وان مثال، از فضای فرود راه پله می توان برای گوشه مطالعه استفاده کرد. با قرار دادن صندلی راحتی مقصدی برای مطالعه طراحی کنید. یک قفسه کتاب در نزدیکی آن قرار دهید و از روند مطالعه لذت ببرید.

یک مبل تکیه گاه را در ،نگ نوک قرار دهید

خواندن ایده های Nooks

منبع: pinterest.com

برای خواندن در نهایت راحتی، به جای صندلی راحتی، شزلون را انتخاب کنید. این تصمیمی است که ظرافت را تراوش می کند. با قفسه های کتاب اتاق خواب خلاقانه به خوبی هماهنگ می شود. شما می تو،د در اتاق خواب خود مطالعه کنید، اما منطقه ای که انتخاب می کنید باید سطحی از راحتی و خلوت داشته باشد. حس آرامی از ظرافت را در خانه شما ایجاد می کند.

معماری را در مرکز قرار دهید

از معماری برای ایجاد گوشه ای در فضا استفاده کنید. این نوع طراحی معماری بیانگر است و ظاهری خانگی دارد. شما می تو،د زمان با کیفیتی را با عزیزان خود در طاقچه سپری کنید زیرا این فضا می تواند احساس منحصر به فرد بودن را در شما ایجاد کند. علاوه بر این، می تو،د یک قفسه برای حفره بسازید تا همه کتاب های مورد علاقه خود را در یک مکان قرار دهید.

به طور خلاصه

با قابلیت قرار گرفتن در یک فضای مربع یا مستطیل، Reading Nooks می تواند آرامشی را که آرزویش را دارید برای شما فراهم کند.

ساختن یک گوشه مطالعه، یا حتی چندین مورد از آنها، نیازی به رها ، بسیاری از مناطق ندارد زیرا آنها باید فضاهای دنج باشند. اهمیت رنگ‌ها، بافت‌ها و صندلی‌های راحت را نمی‌توان نادیده گرفت.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/reading-nooks-ideas-for-،mes/