ایده های باغ بالکن کم تعمیر: فضای سبز شهری


[ad_1]

داشتن باغ بالکن راهی فوق العاده برای آوردن یک قطعه رنگارنگ و شاخ و برگ از طبیعت به فضای زندگی شهری شماست. اما چگونه در روزهای شلوغ خود از آن مراقبت کنید و تنها چند دقیقه برای گیاهان خود دارید؟ خوشبختانه، طرح هایی از ایده های باغ بالکن کم تعمیر وجود دارد که به شما امکان می دهد از آرامش فضای سبز خود بدون نگهداری مداوم لذت ببرید. ما آنها را به شما نشان می دهیم…

ایده های آرام بخش باغ بالکن با تعمیر و نگهداری کم

ایده های ساده باغ بالکن که آنها را به طرز شگفت انگیزی تزئین می کنند

تبلیغات

  • باغ عمودی آرام: فضای عمودی را با ایجاد گلدان های دیواری یا تراس ها به حدا،ر برس،د. سپس انواع گیاهان بالارونده مانند پیچک، گل صبحگاهی یا انجیر ،نده را اضافه کنید تا به یک دیوار سبز سرسبز برسید. همچنین می تو،د چند گلدان آویز برای گل های آبشاری قرار دهید. این یک راه حل صرفه جویی در مکان است که احساس آرامش، رنگ غنی و سبز را به بالکن شما می بخشد.

گیاهان فضای باز کم نگهداری برای باغ عمودی بالکن با نرده

تبلیغات

  • باغ معلق بهشت: با اضافه ، گلدان ها و سبدهای آویزان، یک بهشت ​​باغ معلق طراحی کنید. سپس انواع گیاهان گلدار و انگورهای دنباله‌دار را با سرخس‌ها ،یب کنید تا به نمای آبشاری برسید. این رویکرد منحصر به فرد بالکن شما را تزئین می کند، در حالی که گل ها و سایر گیاهان به سمت پایین رشد می کنند و در همه جهات گسترش می یابند.

بهترین گیاهان کم نگهداری برای باغ آویزان بالکن با گل های انگور

  • باغ الهام گرفته از مینی ذن: از سادگی طراحی باغ مینیمالیست ذن الهام بگیرید. به شما اجازه می دهد در رنگ های خنثی و خطوط تمیز طراحی کنید، تنها با چند گیاه من، برای ساختن فضایی آرام. از ویژگی هایی مانند سنگریزه، یک فواره کوچک و مک، برای مدیتیشن استفاده کنید تا محیطی آرام داشته باشید. سپس گیاهان کم نگهداری مانند بامبو، نیلوفرهای صلح یا گیاهان مار را برای احساس آرامش بیشتر بچینید.

بهترین گیاهان در فضای باز کم نگهداری برای باغ ذن مینیمالیست بالکن

  • احساس شادابی: با یک باغ بالکن مدرن کم تعمیر و نگهداری، با منظره ای شاداب آزمایش کنید. انواع ،ولنت های رنگارنگ و با شکل های جالب را انتخاب کنید و آنها را در ظروف کم عمق یا جعبه های چوبی بکارید. ،ولنت ها نیازی به آبیاری مکرر ندارند و در مکان های آفتابی به خوبی رشد می کنند که امکان ایده آلی برای یک باغ بالکن بدون دردسر است.

نگهداری کم بالکن خلاق طراحی باغ secculents

  • برج سالاد یا سبزی: از حدا،ر امکان فضای بالکن خود با سبزی یا برج سالاد استفاده کنید. تعدادی گلدان مدرج یا گلدان های روی هم را با هم ،یب کنید تا گیاهان مختلف یا سبزیجات سالاد را پرورش دهید. این طرح نه تنها غنی و زیبا به نظر می رسد، بلکه برداشت آن آسان است. برای دسترسی راحت تر می تو،د برج را نزدیک آشپزخانه قرار دهید.

گیاهان بالکن که به صورت عمودی رشد می کنند سبزی های برگدار

کدام گل های بالکن کم نگهداری رشد کنند؟

تمام ایده‌های باغ بالکن با تعمیر و نگهداری کم باید شامل تعدادی گل باشد تا رنگ و ظرافت را به این منطقه بیرونی بیاورد. هنگام بررسی انتخاب گیاهان خود، جستجو برای گونه هایی که انعطاف پذیر، کم مراقبت و پایدار در شرایط مختلف آب و هوایی هستند ضروری است. لیست کوتاهی از این گل ها وجود دارد:

  • شمعد، ها: به خاطر شکوفه‌های درخشان طول، مدت و مقاومت در برابر خشکی شهرت دارند و در آفتاب جزئی با حداقل هرس احساس خوبی دارند.

شمعد، ایده های باغ بالکن با تعمیر و نگهداری کم

  • گل اطلسی: نگهداری از این گل های رنگارنگ که در گل های شیپوری شکل می گیرند، آسان است. تنها چیزی که آنها نیاز دارند آفتاب کامل است تا در بهترین حالت خود رشد کنند و همچنین آبیاری منظم و گاه به گاه سرکشی کنند.
  • گل همیشه بهار: آنها به دلیل رنگ های شاد و روشن و ویژگی های دفع آفات مورد علاقه هستند، آنها یک انتخاب عالی برای یک باغ بالکن با تعمیر و نگهداری کم هستند. گل همیشه بهار نور زیاد خورشید را ترجیح می دهد و محو نمی شود و به ندرت آبیاری می شود.

چه گیاه، برای بالکن آسان است؟

ایده های باغ بالکن گیاهی گیاه ریحان پرپشت با نگهداری کم

گیاهان برخی از ساده ترین گیاهان برای رشد در بالکن هستند و به ،وان یک افزودنی خوش طعم برای تلاش های آشپزی شما هستند. آنها یک گیاهان معمولی کم نگهداری هستند که به فضای کمتری نیاز دارند و گلدان یا ظروف آویز برای آنها ایده آل است. چند مثال من، وجود دارد:

  • ریحان: این گیاه محبوب بالکن به سرعت و به وفور رشد می کند. ریحان نور خورشید و آبیاری منظم را ترجیح می دهد.
  • ن،اع: گیاهی سخت که می تواند سایه جزئی را تحمل کند. در نظر بگیرید که آن را در یک گلدان جداگانه پرورش دهید، زیرا در غیر این صورت در کمترین زمان پخش می شود و از گیاهان دیگر پیشی می گیرد.
  • پیازچه: آنها بادوام هستند و به حداقل مراقبت نیاز دارند. پیازچه باید در گلد، با خاک با زهکشی خوب قرار داده شود و می توان آن را هم در آفتاب کامل و هم در سایه جزئی کشت کرد.
  • رزماری: این گیاه که به خاطر گیاه معطرش شناخته شده است، در مکان های آفتابی و خاک با زهکشی خوب احساس بهتری دارد. پس از استقرار، امکان تحمل خشکی خوبی را از خود نشان می دهد.

کدام سبزیجات در بالکن به راحتی رشد می کنند

ایده های کم تعمیرات باغ بالکن گوجه فرنگی گی،

کاشت سبزیجات در بالکن شما نه تنها برای سالادها و غذاهای پخته شده مفید است، بلکه یک تجربه ایده‌آل از باغ بالکن با هزینه کم است. در اینجا نمونه های من،ی از سبزیجات آسان برای رشد برای باغ بالکن شما آورده شده است:

  • گوجه فرنگیها: انواع فشرده آنها مانند گوجه گی،ی برای باغچه های بالکن بسیار من، است. تمام نیازهای آنها شامل نور کافی خورشید، آبیاری مداوم و حمایت از ساقه های در حال رشد آنها است.
  • سبزی های سالاد: سبزی های برگ دار با رشد سریع برای باغب، ظروف من، هستند، زیرا در سایه جزئی به سرعت رشد می کنند.
  • تربچه: آنها با فصل رشد کوتاه خود جزو آسان ترین سبزیجات برای رشد در ظروف هستند. تربچه فقط در هوای خنک قابل کشت است.
  • فلفل: انواع فلفل کوتوله برای باغچه های کانتینری من، هستند و نیاز به آفتاب کامل و آبیاری مکرر دارند.

همچنین بخو،د: ترندهای دکوراسیون فضای باز برای تابستان 2023: بهترین ایده ها را برای چیدمان باغ یا بالکن خود بیابید!

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/low-maintenance-balcony-garden-ideas-saving-time-tranquil-urban-green-،es-296059.html