امی شاه به عنوان رهبر آموزش بهداشت در سراسر شرکت HOK خدمت می کند


[ad_1]

شاه که یک معمار کهنه کار و برنامه ریز آزمایشگاه است، تجربه زیادی در کمک به دانشگاه ها در ایجاد فضاهای پیشرفته برای آموزش و آموزش پزشکان، پرستاران و متخصصان بهداشتی وابسته دارد.

آمی شاه، AIA، LEED AP در 16 سال کار خود در HOK، نقشی محوری در پروژه‌های آموزش بهداشت عمده ای از جمله دانشگاه در دانشکده پزشکی بوفالو جاکوبز، کالج پزشکی مورس، در دانشگاه فلوریدا ج،ی و IU Health Bloomington Health Sciences ایفا کرده است. ساختمان مرکز بهداشت منطقه ای دانشگاهی.

شاه در سمت جدید خود در مورد پروژه‌ها در سراسر HOK مشاوره خواهد داد و تیم‌هایی را رهبری می‌کند که بر طراحی راه‌حل‌های جدید و نوآورانه برای زمینه به سرعت در حال تحول آموزش بهداشت متمرکز هستند.

شاه گفت: «آموزش بهداشت به دلیل یادگیری عملی و سرعتی که با آن دانش پزشکی جدید وارد برنامه درسی می شود، زمینه هیجان انگیزی است. «چالش این است که چگونه فضاهایی ایجاد می کنید که بتوانند با این تغییرات سازگار شوند؟ HOK با نوآوری هایی مانند فضاهای یادگیری چندوجهی و محیط های جعبه شنی تجربی فوق انعطاف پذیر در لبه اصلی این بحث بوده است. من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با مشتریان خود در زمینه پیشرفت هایی هستم که انعطاف پذیر، خوشایند، فراگیر و سالم هستند.”

رندی کری، مدیر بخش علم + فناوری HOK گفت: «امی برای رهبری تیم آموزش بهداشت HOK من، است. او یک طراح و سازنده روابط استثنایی است که در کار با مربیان بهداشت و دانش‌آموزان برای ارائه راه‌حل‌هایی که نیازهای امروز و فردا را برآورده می‌کند، سرآمد است.»

شاه از رهبران فکری شناخته شده، مطالبی را ارائه و نوشته است: دانشکده های پزشکی آینده نگرتوسعه فضاهای آموزش بهداشت نسل بعدی و طراحی آزمایشگاه های فراگیر. او که در استودیوی HOK در آتلانتا مستقر است، عضو شورای مشورتی تنوع HOK است و با اعضای تیم در نظرسنجی فرصت‌های کارکنان شرکت HOK و بورسیه‌های تحصیلی Diversity x Design شرکت برای BIPOC و دانشجویان طراحی اقلیت همکاری کرده است.

در ویدیوی زیر با شاه و ایده های او در مورد طراحی آموزش بهداشت بیشتر آشنا شوید.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-06/ami-shah-to-serve-as-،ks-firmwide-health-education-practice-leader/