استودیو استفنسون همیلتون ریسلی برج 40 طبقه بیرمنگام را طراحی می کند


[ad_1]

این برج 40 طبقه در کنار بلوک های ده و شش طبقه به ،وان بخشی از توسعه Trifecta قرار خواهد گرفت که شامل 550 آپارتمان است.

طبقات همکف ساختمان ها که برای نبش خیابان بریستول و خیابان برومزگرو در نظر گرفته شده است، فضای تجاری و تفریحی را در بر می گیرد.

سایت مثلثی شکل در حال حاضر توسط مجموعه ای از ساختمان های کم ارتفاع اشغال شده است که در صورت اجرای طرح، برای توسعه دهنده Ryland Estates، نابود خواهند شد.

این توسعه در کنار 30 طبقه در حال ساخت قرار خواهد گرفت ج، مرکزی برج مس،، توسط معماران گلنسی نیکو،، که قطعه گوشه ای بین خیابان ا، و خیابان بریستول را اشغال می کند.

این طرح جدیدترین طرح در خط لوله همیشه در حال رشد توسعه های بلندمرتبه پیشنهادی در بیرمنگام است. در اوایل این ماه، کارگاه متروپولیتن برای برج 48 طبقه 2 Snowhill Plaza که قرار است به یکی از بلندترین ساختمان های شهر تبدیل شود، تاییدیه گرفت.

غول های دیگر عبارتند از Associated Architects که اخیراً تایید شده است ،ه کرزن 41 طبقه و 49 طبقه هاو، Octagon است که در محل است.

بسیاری از کارهای اخیر توسط استفنسون همیلتون ریزلی در شهر خود من،تر بوده است.

با این حال، در سال 2021، این تمرین فاز اول یک توسعه مس، 80 میلیون پوندی را در بیرمنگام تکمیل کرد. میدان مبا،شامل 603 آپارتمان. مرحله دوم در ژوئن به پایان رسید.

معمار ارشد درو لوو گفت: “ما هیجان زده هستیم که طرح های Trifecta را با مردم به اشتراک بگذاریم و معتقدیم که در صورت تایید، این توسعه روح تازه ای به خیابان بریستول و منطقه اطراف خواهد بخشید.”

همه خانه ها از یک باغ بزرگ طبیعی و با تنوع زیستی بهره خواهند برد. ،یبی از باغ‌های دیواری، محوطه‌سازی پلک، و آب‌نماها مک، آرام را برای اشتراک‌گذاری و استراحت ،نان فراهم می‌کند.

“این منطقه قصد دارد حس واقعی جامعه را القا کند و در عین حال شهر را به طور مثبت سبز کند.”

این طرح ها در حال حاضر در حال انجام رایزنی هستند و احتمالاً درخواست برنامه ریزی در اوا، سال جاری ارائه خواهد شد.

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/stephenson-hamilton-risley-studio-plans-40-storey-birmingham-tower